AndroidHealthClinic

Ouders en Creatine (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

rutgerbaso

Novice
Lid geworden
22 aug 2011
Berichten
11
Waardering
0
Lengte
1m87
Massa
66kg
Hallo ik ben rutgerbaso ik ben 16 jaar bijna 17,
train nu anderhalf jaar,mijn ouders zeiken over creatine gebruik omdat ze niet weten wat het is.

Voeding:
ontbijt: 5 bruine boterhammen met kipfilet-pindakaas en 250ml melk

12:00 rijst+kip+melk

14:00 Eiwit shake en banaan

16:00 5 broodjes kipfilet

18:00 wat de pot schaft

20:00 eiwit shake+banaan

22:00 bak kwark

Trainings schema:

Chest Workout:
-Bench Press
-Push Press(machine)
-Incline press(smith)
-Flyes



Back Workout:
-Machine bar rows
-Straight bar rows
-Seated Row with straight bar
-DeadLift


Shoulders Workout:
- Military Press
- Front Laterals
- Lateral Raises
- Upright Rows
- Shrugs (Dumbbells)



Arm Workout:
- Rope Pull Downs
- Barbell Tricep Extensions
- Tricep Push Downs
- Barbell Curl
- Preacher Curl
- Seated\Spider Curls


Hier creatine bij kan geen kwaad toch?
 
Benen trainen en meer eten
 
Creatine kan nooit kwaad.
Laat je ouders gewoon lezen wat creatine is(van internet ofzo), werkte bij mij ook.:)
 
Na anderhalf jaar "trainen" op 66kg staan........

Creatine gaat jou niet helpen.
 
Zoek gewoon een goeie site op waar uitgelegd wordt wat creatine is want creatine zit ook in natuurlijk producten ( bijvoorbeeld kilo rundergeakt 0.5 gram creatine ) en als je ze dat even laat lezen kan je morgen zonder gezeur je creatine nemen":)
 
Sorry was benen vergeten ik had me schema aangepast op andere computer en daar stond benen nog niet bij dit is mijn been schema:

Quads & Hams Workout:
- Leg Extentions
- Front Squats
- Hack Squats
- Leg Press
- Prone Leg Curls
- Single Leg Curls
- Seated Leg Curls
 
Oplossing: Zeg dat je gestopt bent en ga gewoon door
 
Verstop je crea in je bureau en zeg het niet tegen je ouders.
Die zijn geprogrammeerd om te zagen.
 
Op jou niveau vind ik creatine onnuttig, je gooit alleen maar je geld weg... but thats just me saying... En wees blij, ik mag geeneens whey gebruiken.
 
Weet je zelf wel wat het is?
 
Nee ik koop creatine als ik niet weet wat het is?

---------- Post toegevoegd Mon 22 Aug 2011 om 19:39 ----------

Maar dat was mijn vraag niet.

---------- Post toegevoegd Mon 22 Aug 2011 om 19:39 ----------

Unkn0wn waarom is creatine dan nutteloos voor mij?
 
Je groeit nog vanzelf genoeg, zeker als je goed gaat eten. Tenzij je stats niet meer upgedate zijn natuurlijk. Creatine is handig als je na een bepaalde tijd op een plateau zit ;)
 
Zou eerst heel flink gaan eten. Weet niet of je al anderhalf jaar dat eetschema hanteert maar als je dan nog op 66 kg zit klopt er iets niet. Met jou lengte gewoon flink doorbulken en massa aanzetten, gaat snel genoeg met een goed schema! Daarna eens aan creatine beginnen! Good luck!
 
Ja, ik ben nu heel serieus weer aan het eten. Is alleen onhandig als ik bijvoorbeeld bij mijn vriendin ben. dan kan ik niet 3 maaltijden in de middag eten zoals rijst met kip en aardappels etc.. hoe doen jullie dat?

Bedankt!
 
Ja, ik ben nu heel serieus weer aan het eten. Is alleen onhandig als ik bijvoorbeeld bij mijn vriendin ben. dan kan ik niet 3 maaltijden in de middag eten zoals rijst met kip en aardappels etc.. hoe doen jullie dat?

Bedankt!


Niemand hier heeft een vriendin :fa:
 
natuurlijk kan dat wel! de vraag is of je het ook wilt;)
gewoon bakje rijst mee of pasta of bruine boterhammen!
je vriendin heeft vast wel een magnetron ff opwarmen klaar!
buiten dat bestaat er nog zo iets als weightgainers, al zou ik in jou geval eerst zorgen dat je vaste voeding op orde is! succes!

ps. nog steeds creatine gezeur?
 
Ja precies dat kan ik wel doen! Bedankt!
Hetzelfde gezeur heb ik met weightgainers! Als ik over supplementen begin of er een aantal aanschaf, is het meteen troep etc terwijl ze helemaal niet weten wat het is etc..Maar ik probeer het gewoon eerst met normale voeding! Creatine is inderdaad nog gezeur, waarschijnlijk koopt mijn buurjongen t gewoon voor me ghehe,

Bedankt allemaal!
 
Back
Naar boven