AndroidHealthClinic

Nieuws Go Topless Day (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Eens, net als mannen moeten ze topless rond kunnen lopen! Maar dan zonder plakkertjes
 
te genereus, komen niet boven het absolute gemiddelde 5/10 uit:)
Daar heb je wel een punt.. 5 of 6 het maakt niet uit, ze zijn toch godverdomd lelijk.
 
Whaha man man die over geemancipeerde wijven ook altijd, lol. "Als mannen het mogen dan mogen wij het toch ook". Komop zeg. Dikke prima hoor, ga vooral lekker in je blote tetten rond lopen. Maar die vergelijking gaat toch niet op tussen mannen en vrouwen.
 
Totdat ze fysiek zwaar werk moeten verrichten 'Ja hallo ik ben een vrouw hoor'
dan zeg ik : emancipatie is een bitch
 
dan word ik wakker
ik praat nooit met meiden :fa:
 
te genereus, komen niet boven het absolute gemiddelde 5/10 uit:)

5/10 of 6/10 max, die tieten zijn gewoon te klein en lelijk. Kop boeit me niet eens zoveel, ze zijn niet knap ofzo maar wel acceptabel.

... of ik heb lage standaarden :o
 
ik zou ze allebei hard doen, faggots :D
 
Bahbah vieze wijven hoor! :barf:
 
zelfs met de zonnebrillen op zie je dat ze zo'n typische scheve feministenkop hebben, zijn niet echt high, maar gewoon gezonde standards van peanuthead als je het mij vraagt:)

Hoog? Heb je wel eens goed gekeken naar die vrouwen? De linker heeft een stuk afgesmeerd schijt op haar linker wang, en dan hebben we het nog niet over die wenkbrauwen (waarschijnlijk heeft ze ook ****ing lelijke ogen) en de linker heeft de kop van een pinguïn. Daarbij hebben ze ook allebei kleine tieten en krijgen ze van mij een 6/10.

En boys, hoe vaak hadden jullie ook alweer gedoet? :D Het zijn overigens wel maximaal zesjes, die rechter zelfs nog wat minder met die ouwelijke kop.
 
damn, DEM CENSORED TITTIES <3
 
En boys, hoe vaak hadden jullie ook alweer gedoet? :D Het zijn overigens wel maximaal zesjes, die rechter zelfs nog wat minder met die ouwelijke kop.

Zou jij ze niet doen? Mijn beste EricR? srs
 
En boys, hoe vaak hadden jullie ook alweer gedoet? :D Het zijn overigens wel maximaal zesjes, die rechter zelfs nog wat minder met die ouwelijke kop.



Er lopen er meer rond dan die twee,
deze ziet er behoorlijk goed uit
 
Hebben ze nou hun tepels geverfd?
 
Hebben ze nou hun tepels geverfd?
idd, zien er niet normaal uit iig :P
mss opzet dingen zodat ze geen boete kregen ofzo, zou wel grappig zijn als dat dan wel mag..
 
Had hier meer 14-16 jarige chicks verwacht
 
erg naar, had toch minstens een leuke C cup verwacht toen ik op de link klikte. waarschijnlijk ook een vrouw geweest die de foto's maakte
 
Back
Naar boven