AndroidHealthClinic

Teen nagel ingegroeit (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Nee komt niks uit op foto lijkt het bruin maar het is rood
 
Ff wat cocaine halen dus:o

:spaz:

Ja kan ik knipte ze altijd rond af en blijk dat je teennagels recht moet afknippen, maar komt meestal uit het niets

Ik doe ze ook altijd rond, maar pas wel op hoe kort ik ze afknip
 
Gatver man ik zit verdomme te vreten hier!!
 
Het bloedt ook ****ing hard als ze er in beginnen snijden. Qua pijn viel het nogal mee bij mij, maar je voelt wel je hart kloppen in je teen. Net alsof je teen in omvang is vervijfvoudigd.
 
Nog nooit gehad, post die pic je in log.

En enigste verdoving die ik heb gehad was pasgeleden bij tandarts. Heb toen aan 2 kanten laten boren hehe heel de auto onder gekwijlt.
 
Fuuuck die verdoving deed toen zeer. Was toen 13 ofzo. Daarna met 20 meter gaas om je teen haha.
 
Nog nooit gehad, post die pic je in log.

En enigste verdoving die ik heb gehad was pasgeleden bij tandarts. Heb toen aan 2 kanten laten boren hehe heel de auto onder gekwijlt.
Alleen boren stelt geen **** voor. Zit alleen niet lekker. Verdovingen tussen je tenen in zit toch wat minder lekker :o @stiff het valt allemaal best mee. Je kunt beter die operatie hebben ipv 1 keer je teen stoten tegen de hoek van een kast.
 
Hey Stiff,

Dacht dat ik de enige was met zulke tenen, mijn vader en opa (wie weet nog meer) hebben het gehad en zal wel in de genen zitten met gevoeligheid. Mijn vader moet nog altijd elke dag watjes onder de nagels drukken om te voorkomen dat hij ingroeit.
De eerste keer dat ik langs de huisarts ging kreeg ik een zalfje voorgeschreven die de ontstoken moest remmen/tegenhouden. Dat zalfje hielp niet en heb het idee dat het alleen maar erger geworden is toen omdat het de huid zacht maakt waardoor het makkelijker is om in te groeien. Op het moment ben ik 3x 'behandelt' aan mijn teen(mes).
De eerste keer was ong. een jaar terug en was aan de binnenkant van de teen. Was behoorlijk erg met wit/gele troep onder de nagel en wildgroeiend vlees. Het is daarna weer teruggekomen. Aan het begin van de zomervakantie heb ik me weer laten behandelen maar deze keer aan twee kanten (allebei binnenkant). Ik kreeg 2 prikken per teen. De behandeling voelt heel raar, hij snijd in je nagel alsof het een taart is maar je voelt er niks van. Je voelt alleen de druk maar grotendeels is het het idee (ben altijd bang voor ziekenhuis dingetjes enzo). Per teen duurt het zo'n 2-5 minuten? Stelt niks voor. Als je dat allemaal gehad het komt het ergste voor mij namelijk: Ik val altijd flauw na prikken/operaties. Deze keer ook weer(zit in het beesje zei de arts:P). Eenmaal thuis ga ik zo snel mogelijk liggen omdat ik weet dat de pijn gaat komen als je loopt/staat.
Twee dagen lang is het alleen maar liggen en paracetamol slikken. Dan komt het verbrand eraf halen wat nog erger was. Het verband zit vast tussen de vleeswond en duurde mij uren voordat ik het eraf kon trekken(ondertussen de hele voeten dik van het vocht). Als je hier bent is alles voorbij en kun je met zalfgaasjes nog een 2-4 dagen thuiszitten en dan kun je alles weer.

Checkpoints:

-Verdoving
-Idee van het snijden
-Flauwvallen (optioneel)
-Verband eraf

En je moet je nagels niet zo kort knippen als jij hebt, dan gaat hij schuin erin groeien, afknippen als hij langs de 'rand' is alsware

zal ff foto posten hoe het er uitziet -+2 maanden na behandeling:


207vksj.jpg
 
bij de tandarts doe ik nooit verdoving, denk dat ik wel goed tegen pijn kan

---------- Post toegevoegd Tue 23 Aug 2011 om 18:47 ----------

bedankt ary nu durf ik al helemaal niet meer
 
Sorry bro, Ik wou mijn verhaal even delen. Als je niet bang bent in een ziekenhuis/doktors plek dan hoef je je geen zorgen te maken. Gewoon donald duck lezen zoals ik deed
 
En dan??

Mijn spinazi smaakt nu naar ongestelde k*t.
 
Heb het zelf ook gehad,m'n 2 grote tenen.
maar ik had het zeer erg en was dus super pijnlijk...
Heb dus ook een operatie gehad,wel volledige narcose omdat ik goed tegen plaatselijke verdoving kan.

Operatie was gedaan en dagelijks kwam een verpleegster m'n hechtingen verzorgen etc.
en na een aantal weken was het toch ontstoken!:rolleyes:
heb toen 2 maanden thuis gezeten,zonder schoenen alleen maar slippers.

Nu is alles veel beter, nooit meer last van gehad.;)

PS: als je onder het mes bent geweest en je loopt rond. kijk uit voor kleine trapjes want ik liep tegen een trapje aan en dat deed niet goed...
 
Dat heb ik ook eens gehad. Heb hem zelf eruit gepuild en weggeknipt. Waarom zou je hiervoor naar de dokter gaan? ???
 
Laatst bewerkt:
Innige deelneming man, dat was zowat het pijnlijkste dat ik ooit meegemaakt heb in mijn leven en dan moet je erbij nemen dat mijn hand voor de helft open gelegen heeft, 35 draadjes , dood vlees etc, en toch deed die ingegroeide teennagel meer pijn.

Probleem is dat dat dus ontstoken zit, hij verdooft het zogezegd wel maar je voelt er dus geen reet van net omdat het ontstoken zit. Die naalden deden serieus pijn, hij heeft het 3x verdooft ofso, hielp gewoon bijna niets. En dan beginnen snijden met een scalpel, kon het gewoon allemaal voelen, niet normaal.

Daarna stond natuurlijk iedereen nog een paar keer op mijn tenen terwijl dat anders nooit gebeurd.
 
inb4 huilende stiffy met openvleeswond teen


hihihihi
j/k :aai::kiss::heart:
 
Back
Naar boven