Fitness Seller

Centraal Zyzz topic

Bezoekers in dit topic

Azieeeez ja, maar ziezz klinkt gay.. zizz eigenlijk ook.

Oh wacht, hij is ook gay.

:trollface:

Hij heeft al meer coïtus gehad met meisjes dan jij ooit zal hebben.

:trollface:
 
Hij heeft al meer coïtus gehad met meisjes dan jij ooit zal hebben.

:trollface:

dat hij al coïtus gehad heeft met meer meisjes dan hij ooit zal hebben kan ik geloven, maar hoe kan hij meer coïtus hebben gehad met meisjes?
hoe kwantificeer je coïtus dan precies? (tenzij je met je post impliceerde dat hij ook al coïtus met jongens heeft gehad, in dat geval mag je naar de hel lopen:))
 
dat hij al coïtus gehad heeft met meer meisjes dan hij ooit zal hebben kan ik geloven, maar hoe kan hij meer coïtus hebben gehad met meisjes?
hoe kwantificeer je coïtus dan precies? (tenzij je met je post impliceerde dat hij ook al coïtus met jongens heeft gehad, in dat geval mag je naar de hel lopen:))

Ik begrijp niet wat je bedoelt met je vragen Angelus. Bedoel je dat ik het verkeerd verwoord en dat mijn zin meer slaat op de hoeveelheid coïtus die je in 1 keer met een meisje kan hebben? In dat geval heb ik het idd verkeerd verwoord, ik bedoelde het aantal vrouwelijke coïtuspartners.
En Zyzz is 100% hetero hoor!
 
Haha Angelus analyseerd alle zinnen altijd erg.
 
Ik begrijp niet wat je bedoelt met je vragen Angelus. Bedoel je dat ik het verkeerd verwoord en dat mijn zin meer slaat op de hoeveelheid coïtus die je in 1 keer met een meisje kan hebben? In dat geval heb ik het idd verkeerd verwoord, ik bedoelde het aantal vrouwelijke coïtuspartners.
En Zyzz is 100% hetero hoor!
precies, volgende keer op letten a.u.b:)
Haha Angelus analyseerd alle zinnen altijd erg.

leuke troll:)
 
nice song brahh!! Me is mirin!

---------- Post toegevoegd Tue 23 Aug 2011 om 15:37 ----------

dat hij al coïtus gehad heeft met meer meisjes dan hij ooit zal hebben kan ik geloven, maar hoe kan hij meer coïtus hebben gehad met meisjes?
hoe kwantificeer je coïtus dan precies? (tenzij je met je post impliceerde dat hij ook al coïtus met jongens heeft gehad, in dat geval mag je naar de hel lopen:))


Mister virgin probeert retard klaaswitz na te doen. Lukt je aardig moet ik zeggen.

U JELLY??!!!!
 
nice song brahh!! Me is mirin!

---------- Post toegevoegd Tue 23 Aug 2011 om 15:37 ----------




Mister virgin probeert retard klaaswitz na te doen. Lukt je aardig moet ik zeggen.

U JELLY??!!!!

thx:D
 
zo ziet een zak whey eruit van Zyzz zijn wheylabel :D

orlybrobdqxwuct.jpg
 
Your welcome brahhh! one love! (no homo)
 
Moet wel zeggen dat zijn video's me altijd vrolijk maakten en dat ik altijd fuaarrrrkin gemotiveerd raak door zijn vids.
 
wtf... is dat rutger hauer?

013.jpg
 
Whahaha... Die Zyzz...

Sommigen van ons lopen zo te kwijlen op die gast, dat ik me serieus af ga vragen of zij vroeger ook posters van een of andere boyband boven hun bed hadden hangen.

Sorry, maar get a life (and a girlfriend)!
 
Back
Naar boven