Fitness Seller

Nieuw met fitness. Paar vraagjes (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

marcoj

Novice
Lid geworden
23 aug 2011
Berichten
29
Waardering
0
Lengte
1m85
Massa
77kg
Beste Leden,

Ik wil over een paar weekjes beginnen met fitness en spiermassa opbouwen.

Nou heb ik besloten om een schema te gebruiken voor massa. Alleen heb ik zeeeer weinig ervaring met fitness. Heb het een paar x gedaan met school maar daar blijft het bij.
Mijn doel is eigenlijk een beetje als dit (Niet precies maar ongeveer zoiets.)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik zelf heb ook aardig wat vet rondom me buik en ik wil toch graag een sixpack krijgen.

Ik ben van plan 3x per week te fitnessen.

Nou is mijn vraag wat voor mij aan aangeraden schema is voor fitness maar ook vooral voeding-schema. Ik heb ook al rond gekeken op het forum maar het was me toch nog wat onduidelijk.
ik hoop een paar positieve reacties te ontvangen en ik sta overal voor open!

Alvast bedankt!​
 
[Link niet meer beschikbaar]
 
Nou sezer je scheelt ons weer wat typ werk haha;)
 
ik heb net berekend dat mijn vet percentage 20% is:eek:

Ik kan niet echt een goede schema vinden voor sportschool want ik wil ook gewoon normaal trainen. Nou weet ik dat ik cardio moet doen. Maar wat zouden jullie dan aanraden?
 
Nou sezer je scheelt ons weer wat typ werk haha;)

graag gedaan kheb een bestandje klaar vanaf nu teveel beginners die info vragen maar ondertussen zijn de meesten mensen het beu om steeds dezelde te antwoorden dus gewoon ctrl+v vanaf nu :)

---------- Post toegevoegd Tue 23 Aug 2011 om 21:56 ----------

ik heb net berekend dat mijn vet percentage 20% is:eek:

Ik kan niet echt een goede schema vinden voor sportschool want ik wil ook gewoon normaal trainen. Nou weet ik dat ik cardio moet doen. Maar wat zouden jullie dan aanraden?

Misschien moeite doen om de stickies eens te lezen?

Wat voor cardio kan ik doen?

Dit is heel verschillend, en ieder kiest vaak toch wat hem het beste ligt. Er zijn teveel varianten om op te noemen, om maar een greep te doen uit de selectie: Zwemmen, joggen, skeeleren, fietsen, roeien, traplopen, klimmen, touwtje springen, enz, enz. Persoonlijk ben ik voor de cardiovorm waarbij je lichaam niet mee gaat me de beweging van een apparaat, zoals bijvoorbeeld fietsen, draaien de pendalen éénmaal, dan kost het je niet meer alle moeite om ze draaiend te houden. Zelf ga ik voor de cardio waarbij de enige beweging van je lichaam zelf af komt, zoals lopen op de threadmill, joggen of touwspringen. Let er in je keus wel op dat je geen trainingen doet die blessuregevoelig zijn, zo is bijvoorbeeld hardlopen voor de zwaardere mensen niet prettig, omdat de voeten en onderbenen vaak de dreunen van het neerkomen met de voeten niet aankunnen.
 
Back
Naar boven