Fitness Seller

Libische Burgeroorlog (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ondankbare klote honden daar ook allemaal, zonder de NAVO gewoon een stel onhandige boeren zonder enige dreiging. En nu weer met zn alle roepen hoe groot allah wel niet is, stelletje boeren.

Eigen schuld klagen hoe diep ze wel economisch in de shit zitten en dan cijfers vrijgeven hoeveel libie europa gekost heeft.

Maar nekeer dat ze het hef in handen nemen zal het wel terugbetalen zeker?
 
Ondankbare klote honden daar ook allemaal, zonder de NAVO gewoon een stel onhandige boeren zonder enige dreiging. En nu weer met zn alle roepen hoe groot allah wel niet is, stelletje boeren.

Echt he nu lijkt het net of ze met die ak-47's het leger van Libie weggejaagd hebben :roflol:
 
Echt he nu lijkt het net of ze met die ak-47's het leger van Libie weggejaagd hebben :roflol:

Niet dat ik pro-khadaffi ben maar deze boeren gaan er net zo'n puinzooi van maken als in Irak, Afganistan, Algerije en Egypte. Stupid people are stupid.
 
Duhh is toch logisch -.- Rebellen waren dik aan het verliezen, Khadaffys troepen hadden zelfs de laatste stad (Bengazi) van de rebellen bijna veroverd! Maar net toen Khadaffys troepen bij Bengazi aankwamen werden ze gepwnd door Navo, nice try cindy
 
Die mongols schieten zo fokt op scheef..
 
De sharia, het islamitisch recht, wordt de basis voor de wederopbouw van Libië. Dat benadrukte Moestafa Abdel Jalil, voorzitter van de Nationale Overgangsraad (NTC), in Benghazi tijdens een toespraak ter gelegenheid van de officiële bevrijding van het land. Zo komt er onder meer een verbod op polygamie, dat indertijd werd ingevoerd door Mouammar Kadhafi.

Islamitisch bankieren, zonder rente, wordt de norm. "Rente creëert ziekte en haat onder de mensen'', aldus Jalil, de Libische interim-leider en fervent moslim, die bij het begin van zijn toespraak door zijn knieën zakte en een gebed deed.

Het lossen van vreugdeschoten, een populair gebruik bij zeges in de Libische burgeroorlog, wordt ook verboden. Volgens de sharia is het niet toegestaan. (hlnsydney/sps)

http://www.hln.be/hln/nl/960/Buiten...Sharia-wordt-basis-van-het-nieuwe-Libie.dhtml

Wal, sloot, je kent het wel. Zal nog lang duren tot ze daar een seculiere staat hebben, if ever.
 
Er komt dan toch een eind aan het verbod op polygamie, of lees ik het verkeerd?
 
Laatst bewerkt:
Echt een vooruitgang dus voor dat land! Terug naar de middeleeuwen!
 
Ziek en sadistisch.
 
Probeer het over een eeuw nog maar eens.
 
In de Koran staat dat je geen schoten in de lucht mag lossen?

Verder vind ik het niet zo raar, in NL zijn er partijen die de gristelijke sharia willen invoeren
 
Was wel te verwachten zolang er geen druk wordt uitgevoerd door hun consumenten.
 
Goed werk, hiervoor hebben nu al die mensen hun leven op het spel gezet.
 
In de Koran staat dat je geen schoten in de lucht mag lossen?

Verder vind ik het niet zo raar, in NL zijn er partijen die de gristelijke sharia willen invoeren

Maar daar wordt toch grotendeels een stokje voor gestoken hier.
Er is nog steeds plaats voor de seculiere gemeenschap in de maatschappij(die trouwens alleen maar groter wordt).

(Oh ja,de koran wordt daar miss geupdate.Aangepast aan nieuwe technologie. Of een geheime sectie van het boek dat verzegeld was.Het mocht misschien enkel in 2011 worden geopend en bij deze hebben we dan nu ontdekt dat sommige moslims uit die tijd de gave van vooruitziendheid bezaten.)

OT
Die mensen hebben zitten strijden voor iets dat ze niet kennen en nu laten ze zich vertellen wat vrijheid is door een nieuw stelletje potentïele onderdrukkers.

Maar ja dit maakt eigenlijk nog steeds niets uit.
In Syrië is de Islam toch ook geen staatgodsdienst en daar is het toch ook geen rozegeur en maneschijn.

Dat het de zaken erger kan/zal maken ontken ik niet.
Maar heel de cultuur daar zou moeten veranderen willen ze vrijheid en dat zie ik niet zo snel gebeuren.In plaats van steeds te focussen op dat geloof.
Dat ze maar eens diversiteit in levenswijzen en dergelijke leren toleren/aanvaarden.

Eens zien waar dit toe gaat leiden. :popcorn2:
 
Laatst bewerkt:
Maar daar wordt toch grotendeels een stokje voor gestoken hier.
Er is nog steeds plaats voor de seculiere gemeenschap in de maatschappij(die trouwens alleen maar groter wordt).

(Oh ja,de koran wordt daar miss geupdate.Aangepast aan nieuwe technologie. Of een geheime sectie van het boek dat verzegeld was.Het mocht misschien enkel in 2011 worden geopend en bij deze hebben we dan nu ontdekt dat sommige moslims uit die tijd de gave van vooruitziendheid bezaten.)

OT
Die mensen hebben zitten strijden voor iets dat ze niet kennen en nu laten ze zich vertellen wat vrijheid is door een nieuw stelletje potentïele onderdrukkers.

Maar ja dit maakt eigenlijk nog steeds niets uit.
In Syrië is de Islam toch ook geen staatgodsdienst en daar is het toch ook geen rozegeur en maneschijn.

Dat het de zaken erger kan/zal maken ontken ik niet.
Maar heel de cultuur daar zou moeten veranderen willen ze vrijheid en dat zie ik niet zo snel gebeuren.In plaats van steeds te focussen op dat geloof.
Dat ze maar eens diversiteit in levenswijzen en dergelijke leren toleren/aanvaarden.

Eens zien waar dit toe gaat leiden. :popcorn2:

Tuurlijk, ze lopen sociaal/cultureel gezien ook nog wel een paar eeuwen op ons achter. Dat is juist mijn punt. Als het in een moderne maatschappij nog voorkomt (CDA,Cu, SGP), dan is het niet verwonderlijk dat het daar ook gebeurt, en men nog stricter zo de staat zal inrichten.
 
Tja ook dat is democratie; achterlijk volk, achterlijke wetten.
 
Back
Naar boven