XXL Nutrition

Log Machete (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.

Machete

Huge Freak
Lid geworden
14 dec 2010
Berichten
9.062
Waardering
1.140
Stats
1.75m
74kg
14%

Training

UB
Bench press 3x5
T-bar row 3x6-8
Incline db press 2-3x10-12
Chins 3x10-12
Dips/Extensions 2-3x10-12
Side raises 2-3x10-12
Incline db curl 1x10-12+3x3

LB
Squat 3x5
Deadlift 1x5
Leg press 3x10-12
Lying leg curl 1x10-12+3x3
Calves 2-3x10-12

Voeding

Doordeweeks leanbulk, +10-20% op KT dagen en rond onderhoud op rustdagen behalve in het weekend dan een daadwerkelijk tekort van 10-20%.
 
Laatst bewerkt:
Biceps voor rug dag, en triceps na borst dag. Waarvoor wissel je dat niet om. Of zit er 1 dag tussen?
 
Biceps voor rug dag, en triceps na borst dag. Waarvoor wissel je dat niet om. Of zit er 1 dag tussen?

Zit inderdaad 1 dag tussen, na het cutten wil ik met de volgende indeling aan de slag:

Ik heb ooit borst met triceps getraind, was geen succes helaas..

Dag 1:
Borst + Biceps + Triceps

Dag 2:
Rug + Schouders

Dag 3:
Benen + buik

Dag 4:
Armen, nu op volume in plaats van intensiteit.
 
Muziekjunkie :D lekkere motivatie! Wanneer ben je begonnen met trainen?
 
Waar train je als ik vragen mag?
 
Goeie zaak! Gewoon doorknallen nu, succes bro! :D
 
Goeie zaak! Gewoon doorknallen nu, succes bro! :D

Thx man! :D

Mss ook relevant om te vermelden.
Sinds mei had ik maagproblemen, kon niet veel eten en trainen dus bulken ging niet geweldig.
Ik ben er sinds augustus bijna zo goed als vanaf (hoop ik), dus dit motiveert me dubbel zo hard om te trainen.
Yeah buddy!
 
Hey Machete, leuk dat je een log volgt. Ik ga je volgen! :D
 
mooie training ouwe kapmes slachter!
 
Nice. Lekker die 10kg erbij in een jaar.
Maar waarom doe je eerst biceps en derna borst ipv van groot naar klein zoals je bij rug en triceps doet?
 
Nice. Lekker die 10kg erbij in een jaar.
Maar waarom doe je eerst biceps en derna borst ipv van groot naar klein zoals je bij rug en triceps doet?

Thx!

Scherp. Ik train eigenlijk borst eerst dan pas biceps. Zal even aanpassen.

Eerst grote dan kleine spiergroepen klopt ook, alleen ik zou in dit geval ook eerst biceps kunnen trainen, omdat deze spier achterloopt bij mij.

Ik heb wel geprobeerd eerst biceps te trainen, alleen ik krijg een dikke pomp in me armen waarbij mijn borsttraining niet optimaal verloopt.

Hier artikel voor van kleine spiergroepen naar grote:
De spiergroepen die je tijdens je workout als eerste onder handen neemt worden verhoudingsgewijs groter en sterker dan de andere spiergroepen. Dat ontdekten bewegingswetenschappers van de Universidade Federal do Rio de Janeiro door een experiment op ongetrainde mannen.
http://www.ergogenics.org/gezondheid136.html#1
 
Mooi man dat je een log bij gaat houden, ik ga je volgen. Flinke progressie al gemaakt aan die foto´s te zien. Sterke dips heb je ook al vind ik;).
 
Mooi man dat je een log bij gaat houden, ik ga je volgen. Flinke progressie al gemaakt aan die foto´s te zien. Sterke dips heb je ook al vind ik;).

Welkom en bedankt bro!
 
Vrijdag 24 augustus - Benen en Schouders

Benen

Squat
12x70
12x90
8x100
6x105

Ik wou niet nog hoger gaan in gewicht, omdat ik echt een helse pijn voelde in mijn lies en heup. Ik had twee maanden geleden een blessure opgelopen, afgelopen 2 weken rustig opgebouwd, maar vandaag was geen succes.

Leg press
12x200
10x225
8x250

Leg extension
12x100
11x110
9x115

RDL (ik train hier op hoog volume)
12x60
12x80
8x100
8x100

Kuiten nog spierpijn van hardlopen, dus ik haal dat maandag in.

Schouders

Shoulder press
12x20
10x22
8x24

Side raise
12x10
12x12
12x12

Upright row cable
12x20
10x22,5
8x25

Seated lateral raise
12x10
10x12
10x12

Nu nog wat kipfilet van gisteren eten met jasmijn rijst, voor het eerst gekocht ben benieuwd:).
 
Laatst bewerkt:
Sterke squat en leg extensions man, nice train!
 
Sterke squat en leg extensions man, nice train!

Thx bro! Ik ben zo goed als terug op het punt voor mijn blessure, hoop niet dat ik weer blijf steken met mijn pijnklachten van vandaag. Alleen in de cut verwacht ik ook geen stijging in kracht bij squats hehe.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven