XXL Nutrition

Kuur sustanon en deca doet niet veel!!! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

flipsuh

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
7 jul 2011
Berichten
10
Waardering
0
Lengte
1m94
Massa
106kg
Vetpercentage
16%
Beste mensen ik ben nu in de vierde week van me deca sustanon kuur. Het zijn spullen van GG en die heb ik eerder gehad en zijn goed bevallen. Ik pak 500 mg sustanon in de week en 400md deca in de week. Nu ben ik vier weken bezig en merk ik nog vrijwel niks. Het enige wat ik merk is dat ik veel zweet en erg onrustig slaap.

Ik ben nog geen kg aan gekomen en ik blijf op de 107 kg zitten. Soms als ik train zet ik een mega pomp, maar net als gisteren was ik rug aan het trainen met biceps en merkte dat ik geen pomp zetten. Mijn armen net na de training waren zelf 1 cm kleiner dan voor het trainen namelijk 42.5 cm.

Ik heb vaker gekuurd met dezelfde spulllen maar normaal ging ik vanaf week 3 als een speer. Het lijkt wel off het spul maar even aanslaat en daarna niks meer doet. me voedingsschemaen leefstijl en rust is ook allemaal dik in orde. Weet iemand hoe dit komt zou er misschien iets anders zitten in de flesjes van GG. Want volgens mij zijn hier nog geen fakes van in de omloop. Kan iemand mij helpen en vertellen waar het aan ligt.

Mijn libido is wat hoger maar dit scheelt ook dag op dag ik heb niet constant die piek. Mijn teelballen zijn nog niet ingekrompen wat lijkt dat de deca nog niks doet. Kan iemand mij vertellen wat er fout is en of het aan de gear ligt of aan iets anders. Alvast bedankt voor jullie hulp
 
Hangt er volgens mij ook wat vanaf wat je kuurverleden is, hoe je lichaam op dit relatief licht kuurtje reageert...
 
Hangt er volgens mij ook wat vanaf wat je kuurverleden is, hoe je lichaam op dit relatief licht kuurtje reageert...
dit is geen relatief licht kuurtje vriend
ik weet niet op welke planeet jij leeft.

---------- Post toegevoegd Wed 24 Aug 2011 om 05:35 ----------

Beste mensen ik ben nu in de vierde week van me deca sustanon kuur. Het zijn spullen van GG en die heb ik eerder gehad en zijn goed bevallen. Ik pak 500 mg sustanon in de week en 400md deca in de week. Nu ben ik vier weken bezig en merk ik nog vrijwel niks. Het enige wat ik merk is dat ik veel zweet en erg onrustig slaap.

Ik ben nog geen kg aan gekomen en ik blijf op de 107 kg zitten. Soms als ik train zet ik een mega pomp, maar net als gisteren was ik rug aan het trainen met biceps en merkte dat ik geen pomp zetten. Mijn armen net na de training waren zelf 1 cm kleiner dan voor het trainen namelijk 42.5 cm.

Ik heb vaker gekuurd met dezelfde spulllen maar normaal ging ik vanaf week 3 als een speer. Het lijkt wel off het spul maar even aanslaat en daarna niks meer doet. me voedingsschemaen leefstijl en rust is ook allemaal dik in orde. Weet iemand hoe dit komt zou er misschien iets anders zitten in de flesjes van GG. Want volgens mij zijn hier nog geen fakes van in de omloop. Kan iemand mij helpen en vertellen waar het aan ligt.

Mijn libido is wat hoger maar dit scheelt ook dag op dag ik heb niet constant die piek. Mijn teelballen zijn nog niet ingekrompen wat lijkt dat de deca nog niks doet. Kan iemand mij vertellen wat er fout is en of het aan de gear ligt of aan iets anders. Alvast bedankt voor jullie hulp
het is nog wat vroeg om te zeggen dat de gear niet goed is,kan aan diversen factoren liggen.
wat is je kuurverleden en wanneer was je laatste kuur?
 
  • Like
Waarderingen: 777
dit is geen relatief licht kuurtje vriend
ik weet niet op welke planeet jij leeft.

Wat nou? Als het zijn 6-7e kuur is, is hier niets straf aan.
Ik weet ook wel dat het geen beginnerskuur is, maar TS geeft duidelijk aan dat hij al een kuurverleden heeft... Dan heb ik al veel gekkere dingen voorbij zien komen.
 
Wat nou? Als het zijn 6-7e kuur is, is hier niets straf aan.
Ik weet ook wel dat het geen beginnerskuur is, maar TS geeft duidelijk aan dat hij al een kuurverleden heeft... Dan heb ik al veel gekkere dingen voorbij zien komen.
ok al heeft hij 10x gekuurd,is het nog steeds geen licht kuurtje
jij doet het overkomen dat het niks voorsteld.
en je weet nog niet hoeveel keer hij al gekuurd heeft en met wat
we zullen het horen,ik heb het hem gevraagd,had jij ook kunnen doen voordat je het kuurtje als licht bestempelde
 
  • Like
Waarderingen: 777
Hangt er volgens mij ook wat vanaf wat je kuurverleden is, hoe je lichaam op dit relatief licht kuurtje reageert...

Licht kuurtje!!! Ik neem 250mg testE en 250mg deca,da is dan superlicht ofwa :eek:
 
geen kickstart?
voeding?
 
ik heb geen kickstart gebruikt. Als ik dianaboll pak heb ik gelijk koppijn en een k*t gevoel. Vroeger deed ik het zelfde en merkte ik gelijk de sustanon werken na een paar dagen pomp blijft lekker staan en een hoog libido.
Mijn voeding is echt in orde!!! ik heb gewoon een goed schema en ruim 4000kc per dag. ik zit ongeveer aan de 300 a 350 gram eiwitten per dag.

Ik heb drie keer gekuurd in me leven de laaste keer was rond de winter. Ik heb toen het zelfde gepakt en ik ben van 98 kg naar 113 kg gegaan. Ik weeg er nog 107 kg dus ik heb het goed vast kunnen houden met suplementen en voeding.

Alleen deze keer vind ik het zo raar omdat ik de ene keer zwaar opgepomp eruit zie en me armen zijn dan ongeveer 44 cm. En dan sinds maandag zie ik aan me zelf dat ik ben ingevallen en heb ik ook minder grote armen rond 42.5. Ook merk ik tijdens het trainen dat ik geen pomp zet me armen blijven net zo groot en worden niet echt hard. Ik snap er helemaal niks van.

Volgende week is de 5de week dat gaat het eigelijk toch pas echt beginnen? want in de begin fase is het toch alleen maar vocht? ik ben que kracht ook nog niet sterker geworden.

Laat even weten wat jullie mening is kan het zijn dat ik overtraind ben of dat ik te weinig rust pak of moet ik voortaan me 20 min cardio achterwegen laten wat ik altijd 3 keer per week doe?

Ik merk wel dat ik een hoog lidibo heb ik zoek de meest rare momenten en vrouwen om coïtus mee te kijgen, ik ben met niks anders bezig.

Ik hoop dat jullie het weten en ik hoop dat ik goeie gear heb!!

Ik hou jullie in ieder geval op de hoogte !! alvast bedankt!
 
Ok ik weet het, iedereen moet het zelf weten.

Maaar, waarom kuren? Je had deze stats makkelijk naturel kunnen behalen en daarna gaan kuren.
 
Back
Naar boven