AndroidHealthClinic

Aankondiging Vervuiling van serieuze secties

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je kan natuurlijk ook van die 7 rode kaarten, 2 maken en dan zijn we sneller van die irritante trolls af.

Mensen die zich gewoon normaal gedragen hebben aan 1 waarschuwing wel genoeg.
 
Laatst bewerkt:
Je kan natuurlijk ook van die 7 rode kaarten, 2 maken en dan zijn we sneller van die irritante trolls af.

Mensen die zich gewoon normaal gedragen hebben aan 1 waarschuwing wel genoeg.

Precies, ****ing trolls.
 
Je kan er wel over door blijven discussiëren, maar regels zijn regels en het punt is gemaakt. Klaar dus.

Slotje kan er wel op lijkt mij..
 
Sinds eric zelf getrolled is op het elle-girl board, ziet hij de lol er niet meer van in........

:trollface:
 
Als het echt buitensporig is heb je volkomen gelijk, maar de pindakaas reacties bv. die ik heb gezien waren vrij onschuldig. En deze reactie word namelijk ook vaak gebruikt als reactie op een (domme nep) vraag VAN een troll. Het blijft een moeilijk fenomeen om volledig uit te bannen dat trollen volgens mij.

Af en toe een grapje moet kunnen maar als het een gewoonte wordt om in serieuze secties bij elke beginner te gaan trollen / onzin te posten dan wordt het gevaarlijk en verlaag je de sfeer en kwaliteit van dit forum. We zullen hier dus strenger op toezien de komende dagen en weken. Men moet beseffen dat er al vrij veel mag in de off-topic secties, en we willen ook zoveel mogelijk postings toelaten in principe, maar de algemene sfeer en kwaliteit mag er niet teveel onder lijden.
 
mogen we BB-trolls in de PL sectie ook reporten? :)
 
Zero tolerant vind ik goed maar totalitair niet, beetje een tussenweg :)
 
Zero tolerant vind ik goed maar totalitair niet, beetje een tussenweg :)

Leden kunnen tot 7 punten gaan, dat is niet echt totalitair te noemen. Op andere fora vlieg je er echt sneller af als je gaat trollen in serieuze secties.

Het is overigens maar een select groepje dat zich stelselmatig schuldig maakt aan dat getroll maar we zien dat het leidt tot copycat gedrag en dat willen we hoe dan ook voorkomen.
 
Goed initiatief. Irriteer me mateloos aan die figuren, die zelf geen drol weten overigens.
 
Viel me ook al op... Behoorlijk irritant voor nieuwe members inderdaad
 
Goed idee, k*t trollen zijn overal.
 
Het lijkt me nu toch wel duidelijk dat het niet kan. Voor een nieuwkomer is alles ook echt nieuw en je moet je indenken hoe de meesten hier zelf waren toen ze net begonnen. Vol met vragen over het algemeen en velen zullen te gretig zijn geweest om zich bezig te houden met info vergaren maar vooral gericht zijn op trainen en/of indelen voedingsschema.

Geef nieuwkomers de ruimte, als ze echt volledig onwetend overkomen kan verwezen naar stickies of soortgelijke threads. In ieder geval is het niet de bedoeling om een nieuwkomer gelijk maar weg te jagen d.m.v. trollpostings.

Ik ben het er mee eens dat je serieuze secties niet gelijk hoeft te vervuilen, want toen ikzelf nieuwkomer was wist ik ook nieteens wat stickies waren bijv, maar als ze er echt om vragen vind ik dat het moet kunnen.
 
Ik ben het er mee eens dat je serieuze secties niet gelijk hoeft te vervuilen, want toen ikzelf nieuwkomer was wist ik ook nieteens wat stickies waren bijv, maar als ze er echt om vragen vind ik dat het moet kunnen.

Dan doe je het toch. Des de eerder je weg bent

:wave:
 
Wel denk ik dat je zogenaamde "trolls" een platvorm geeft door je er zo druk er over te maken. Het feit dat het al de naam trolls heeft gekregen en er zo vaak over gesproken word voed dit soort mensen alleen maar. Want ze maken gewoon even een nieuw account aan of rommelen wat met ip adressen en ze zijn er weer.
 
Dan doe je het toch. Des de eerder je weg bent

:wave:

Prima.

Hiermee bedoel ik niet dat je iedere beginner mag trollen maar zo nu en dan iemand die erom vraagt moet geen probleem zijn, bovendien zijn hun dan degenen die het forum vervuilen met onnozele vragen.
 
Wel denk ik dat je zogenaamde "trolls" een platvorm geeft door je er zo druk er over te maken. Het feit dat het al de naam trolls heeft gekregen en er zo vaak over gesproken word voed dit soort mensen alleen maar. Want ze maken gewoon even een nieuw account aan of rommelen wat met ip adressen en ze zijn er weer.

Maak me er niet druk om hoor, maar de kwaliteit in serieuze secties bewaken lijkt me alleen maar voordelen bieden voor degenen die hier wel komen om info te delen of te vergaren.

Is verder ook niet de eerste keer dat dit soort waarschuwingen worden geplaatst. Het gaat meestal maandenlang goed maar zo nu en dan komt er een hype op waardoor de vervuiling in serieuze secties toeneemt. Dan is het dus tijd voor een reminder zoals nu.
 
Er zijn maar een enkel members die herhaaldelijk trollen zonder toegevoegde waarde. De oplossing is makkelijker dan het lijkt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Soortgelijke topics

Back
Naar boven