Fitness Seller

Wie vind jij de leukste meid op het forum? (1 bezoeker)

Wie is de leukste meid van het forum?


  • Totaal stemmers
    63

Bezoekers in dit topic

zag een hele tijd terug een meid in het wit ben haar naam alleen kwijt
die zag er wel het mooist uit
ik weet wie je bedoelt, daar word door de DBB'ers al sinds 2005-2007 op gefapt (?)
 
Paris, ze geeft mij altijd karma voor posts waar irl meisjes me voor eeuwig voor zouden mijden:)

:kiss:

Mijn stem gaat naar Otherwize, highest entertainment level evar seen.
 
ik weet wie je bedoelt, daar word door de DBB'ers al sinds 2005-2007 op gefapt (?)
zou best kunnne:p
ze had zo'n wit (soort bh) om dr borsten en daar kon je dan doorheen kijken en een witte string (not sure)
had niet echt spieren oid gewoon strak en goede rondingen
 
heb ook vaker een semi daardoor gekregen:trollface:
 
flop is het ja, fapfapflopflop
 
Ken geen vrouwen hier :fa:
Afgaande op profielfoto ofzo ga ik voor Marin of Maren weet naam niet eens precies meer xD
 
this_thread_is_worthless_without_pics.gif











 
is die foto van flop nog ergens te vinden?
 
zou best kunnne:p
ze had zo'n wit (soort bh) om dr borsten en daar kon je dan doorheen kijken en een witte string (not sure)
had niet echt spieren oid gewoon strak en goede rondingen

Kan dat yffke zijn? Die heb ik niet mee gemaakt maar van wat ik van foto's heb gezien van alle vrouwelijke dbb members zag die er het geilst uit.

Laatste plaats gaat naar marjolein.
 
marjolein46, zou zo samen met der een bigmacje kunnen doen :lick:
 
Nu er twijfel bestaat over het geslacht van Paris, gaat mijn stem naar de lief-uitziende Sanne met de iets gek staande neus.
 
O zie net dat het flop is. Die naam komt me helemaal niet bekend voor, pics? :)
 
Beetje inhouden graag. Neanderthalers zijn al een tijd geleden uitgestorven, het is dus geen excuus om je er nu als zo een te gaan gedragen.

Edit: Zo is ie goed.
 
wie maakt er nu een topic aan voor 'leuke boy op het forum' ben benieuwd of ik er tussen zit:$

ah nee snap! ik sta hier al bij :mad:
 
Beetje inhouden graag. Neanderthalers zijn al een tijd geleden uitgestorven, het is dus geen excuus om je er nu als zo een te gaan gedragen.

Edit: Zo is ie goed.

hahahaha, je iwlt niet weten hoe ik met Sanne praat gozer dus ga niet janken
 
Back
Naar boven