AndroidHealthClinic

Centraal Zyzz topic (9 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Ik heb gewoon genoeg van zyzz. Vond het vroeger al een kneus. Als je tegen hem opkijkt als (niet lichamelijk) ben je in mijn opzicht ook een kneus.

Ah ik merk het al. Jij bent die jongen die eeuwig aan de bar staat met z'n biertje in z'n hand, een beetje stoer om zich heen kijkend maar te bang zijn een meisje aan te spreken en je snapt maar niet waarom het maar niet lukt. Am I right?

Dat zijn namelijk vaak de jongens die haat hebben op de jongens die wat aan hun uiterlijk doen, schijt hebben aan iedereen, en chicks pakken en stelen. Kortom, de Zyzz's van de samenleving.

U mad ugly?
 
Ah ik merk het al. Jij bent die jongen die eeuwig aan de bar staat met z'n biertje in z'n hand, een beetje stoer om zich heen kijkend maar te bang zijn een meisje aan te spreken en je snapt maar niet waarom het maar niet lukt. Am I right?

Dat zijn namelijk vaak de jongens die haat hebben op de jongens die wat aan hun uiterlijk doen, schijt hebben aan iedereen, en chicks pakken en stelen. Kortom, de Zyzz's van de samenleving.

U mad ugly?

Alsof jij wel op een meisje durft af te stappen? :trollface:
 
2q23hpf.gif
 
Geef die mensen die steeds vragen om een slotje een topic ban please.
 
Nice nummer, iemand nog soortgelijke trance nummers?

2:30 fuaaaark

http://www.youtube.com/watch?v=7qaxw7kIVd8

Voor meer vocal/prog. trance
Zoek Chicane, Kaskade, Cosmic Gate, Above and Beyond, Oceanlab, Armin van Buren, Kyau & Albert, Super8 & Tab, Myon & Shane 54

Zyzz playlist staan ook wel wat goede tracks op, vocal trance is echt heerlijk voor je workout imo
 
Laatst bewerkt:
Lekker nummer, net ff een korte maar zeer zware ab workout gedaan hier op de grond.. Brandt lekker :p
 
Ah ik merk het al. Jij bent die jongen die eeuwig aan de bar staat met z'n biertje in z'n hand, een beetje stoer om zich heen kijkend maar te bang zijn een meisje aan te spreken en je snapt maar niet waarom het maar niet lukt. Am I right?

Dat zijn namelijk vaak de jongens die haat hebben op de jongens die wat aan hun uiterlijk doen, schijt hebben aan iedereen, en chicks pakken en stelen. Kortom, de Zyzz's van de samenleving.

U mad ugly?

Aaaahhh So true!:D
 
ooh zyzz waarom ben je toch zo vroeg heengegaan :(:(

I could've mired you for a lifetime :heart:

Inb4 "goeie eerste post, phaggot"
 
Back
Naar boven