AndroidHealthClinic

Begin vakantie - Eind vakantie (3 maanden) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

September 2010 registeren

en Juni 2011 beginnen met trainen

orly

Edit: O wacht je trainde al
 
Jaa, die foto die je quote is ook van een kleine 2 maanden geleden :rolleyes:

wist niet dat je zichtbare veranderingen kon aanbrengen in zo'n korte tijd.
nice job :o
 
Laatst bewerkt:
Vakantie he :)
Alle tijd voor mij om een goed voedings/trainingsschema te volgen.
 
Nee jij?
 
Nee
 
netjes!! ma op die 2e foto.. is dat nou een strippaal langs je??
 
netjes!! ma op die 2e foto.. is dat nou een strippaal langs je??

Ja, is voor m'n vriendin.

Nee, helaas. Opening tussen 2 spiegeldeuren van de kast.
 
Helaas sinds kort erg last van m'n rechter schouder waardoor ik schouders even helemaal niet meer kan doen en met veel borstoefeningen ook last heb.

Zit nog te twijfelen of ik gewoon door moet trainen, maar dan wat rustiger, of dat ik even een week (of twee) helemaal stop met ub en alleen nog om de 2 dagen benen.
 
Zeker nice voor 3 maanden. Ik maak me alleen zorgen om je rosse onderbroek. :D;)
Karma verdient.

---------- Post toegevoegd Wed 24 Aug 2011 om 11:37 ----------

Helaas sinds kort erg last van m'n rechter schouder waardoor ik schouders even helemaal niet meer kan doen en met veel borstoefeningen ook last heb.

Zit nog te twijfelen of ik gewoon door moet trainen, maar dan wat rustiger, of dat ik even een week (of twee) helemaal stop met ub en alleen nog om de 2 dagen benen.

Beter is om te stoppen, anders maak je het alleen maar erger. Als je weer herstelt bent en begint te trainen, kan je het rustig opbouwen.
 
Laatst bewerkt:
Zeker nice voor 3 maanden. Ik maak me alleen zorgen om je rosse onderbroek. :D;)
Karma verdient.

---------- Post toegevoegd Wed 24 Aug 2011 om 11:37 ----------



Beter is om te stoppen, anders maak je het alleen maar erger. Als je weer herstelt bent en begint te trainen, kan je het rustig opbouwen.

^ wat hij zegt. raadpleeg ook de huisarts/fysio (kan je uiteindelijk zoveel pijn en tijd besparen)
 
20acfnr.png

Hahaha.

kinky.nl, ouwe geile trekbeer :p
 
Zeker nice voor 3 maanden. Ik maak me alleen zorgen om je rosse onderbroek. :D;)
Karma verdient.

---------- Post toegevoegd Wed 24 Aug 2011 om 11:37 ----------



Beter is om te stoppen, anders maak je het alleen maar erger. Als je weer herstelt bent en begint te trainen, kan je het rustig opbouwen.

Thanks :)

Ben nu een aantal daagjes op kamp met mensen van m'n nieuwe opleiding, toevallig fysiotherapie. Zag net een lekkere leraar lopen, ga haar wel even vragen om een behandeling.

:trollface:
 
belooft een hoop goeds als je zo snel gaint
 
ineens haar bij je navel in een maand tijd als je die andere foto ziet?
 
Back
Naar boven