XXL Nutrition

Joyrijden of rijlessen?

Bezoekers in dit topic

Walvis

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
24 jun 2009
Berichten
739
Waardering
84
Lengte
1m70
Massa
70kg
Hallo,

Laatst ben ik 18 geworden http://forum.dutchbodybuilding.com/f15/gefeliciteerd-284314/ hier het topic voor de gene die me vergeten waren.
Maar dat terzijden nu mag ik natuurlijk gaan rijlessen maar tegenwoordig is dit onbetaalbaar. Dus zou ik eerst een tijdje gaan joyrijden om ervaring op te doen of is het toch verstandiger meteen te gaan lessen en dus veel te veel te betalen? Hoe hebben jullie dit gedaan?
 
1rd

gewoon met je ouders eens gaan rijden man
 
**** rijbewijs, je leert in de praktijk man! Als je aangehouden wordt betaal je een boete, is altijd nog minder dan rijlessen. Win/win.
 
Gewoon met je ouders eerst idd voor de basics.
 
Gewoon gaan lessen of je wilt extra risico's gaan lopen...
 
**** rijbewijs, je leert in de praktijk man! Als je aangehouden wordt betaal je een boete, is altijd nog minder dan rijlessen. Win/win.

Dit kan 1 keer daarna ga je de cel in.
 
Gewoon zorgen dat je al kan schakelen zonder moeite. Als je het voertuig onder controle hebt zit je ook veel zelfverzekerder in de auto en gaat de rest ook sneller ;)

Overigens zou ik niet te veel gaan rijden zelf op de weg, de kans dat je jezelf foute dingen aanleert is groot en dan moet je dat er allemaal weer uit krijgen en dat is best lastig.

Geen dank voor deze serieuze reactie, 1 rode kaart weghalen aub mods.

Groeten Eric
 
Of rijbevoegdheid wordt ontzegt en kan je je rijbewijs op je buik schrijven voor de komende 1-3 jaren;)
 
Gewoon zorgen dat je al kan schakelen zonder moeite. Als je het voertuig onder controle hebt zit je ook veel zelfverzekerder in de auto en gaat de rest ook sneller ;)

Overigens zou ik niet te veel gaan rijden zelf op de weg, de kans dat je jezelf foute dingen aanleert is groot en dan moet je dat er allemaal weer uit krijgen en dat is best lastig.

Geen dank voor deze serieuze reactie, 1 rode kaart weghalen aub mods.

Groeten Eric

Serieuze reactie in allerlei sectie is 2 rode kaarten weghalen waard

Groeten Eric
 
Je kunt het beste meteen beginnen met rijlessen en van te voren NIET zelf al gaan "leren" rijden.

Op de rijschool willen ze jou hun manieren aanleren, en het is makkelijker iets vanuit het niets aan te leren dan om een gewoonte te veranderen.
 
Als je een parkeerplaats vind, echt zo'n grote als bij de Makro in a'dam kan je al goed leren schakelen 'n shizzle. Daarna gewoon les geven. Joyriden is echt een hele domme beslissing, zowel voor jou als je ouders of van degene van wie je de auto leent.
 
Ach ja, je hebt toch ook geen zwemdiploma nodig om te zwemmen?
Lekker joyriden man, weet nog een leuke buurt bij mij achter waar je het wel uit mag proberen. Als je daar iets of iemand raakt wordt het toch niet gemist. Gemist, get it?
 
Je kunt het beste meteen beginnen met rijlessen en van te voren NIET zelf al gaan "leren" rijden.

Op de rijschool willen ze jou hun manieren aanleren, en het is makkelijker iets vanuit het niets aan te leren dan om een gewoonte te veranderen.

Op een verlaten parkeerplaats of prive terrein kan het zeer nuttig zijn, scheelt je een hoop centen om de basis alvast te leren, dus koppelen schakelen etc.

Op parkeerplaats wel oppassen voor politie though
 
Op een verlaten parkeerplaats of prive terrein kan het zeer nuttig zijn, scheelt je een hoop centen om de basis alvast te leren, dus koppelen schakelen etc.

Op parkeerplaats wel oppassen voor politie though

Oké, koppelen schakelen is wel handig om al een beetje te kunnen. Maar verder dan die basis zou ik persoonlijk niet gaan.

Zelf had ik al een voordeel dat ik al veel crossmotor had gereden, wat toch ook een beetje diezelfde "koppel" feeling is
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

/ thread
 
Voordat je gaat lessen even oefenen met koppelen, wegrijden, op/terugschakelen en that's it. Als je teveel aanleert van te voren is het lastig om weer af te leren! Ga gewoon rijlessen, dan heb je hem des te sneller en kan je gewoon rijden!
 
**** rijbewijs, je leert in de praktijk man! Als je aangehouden wordt betaal je een boete, is altijd nog minder dan rijlessen. Win/win.

Je mag een jaar lang niet meer lessen, dus ook geen rijexamen afleggen.

Weet niet waar je woont, maar als je in een dorpje woont met weinig politie, en je hebt geen babyface, dan kun je het gewoon doen.
 
Je bent een debiel als je zonder rijbewijs achter het stuur gaat zitten zonder fatsoenlijke begeleiding (als in iemand die je in de gaten houdt en in kan grijpen indien nodig).
 
Back
Naar boven