AndroidHealthClinic

Omgaan met mensen en AAS

Bezoekers in dit topic

Eerlijk zijn tegen de mensen die het begripvol vragen. Liegen tegen de vooroordelers en zeggen dat het door veel bier drinken komt. Nemen ze je niet meer serieus en kappen ze ook met vragen en vingers wijzen.

dit ;)

of zeggen dat je extreem aan t dieeten bent en 'shakes' drinkt, simpel.
als je kuurt, kuur je voor je zelf toch ? niet voor anderen, je hoeft aan niemand verantwoording af te leggen
 
Ik zeg gewoon creatine dit dat.. Mensen geloven het toch wel.
 
Wandelende reclame voor aas. "check" :D
 
Je kunt ook gewoon de waarheid 'liegen'. Als ze dr naar vragen of je aan de 'roids zit zeg je gewoon dat je elke dag 20 liter testosteron in je aars spuit. Of je zegt "Nee man. Tiger Blood. WINNING!".

Hoe dan ook, elk serieus onderzoek naar jouw eventuele AAS gebruik is dan wel van de baan.
 
Ohja, laatst had ik ook nog als antwoord; "Nee, ik ben goed bemest vroeger"
 
Ohja, laatst had ik ook nog als antwoord; "Nee, ik ben goed bemest vroeger"

Ik zeg wel is dat ik het "16 kg spiermassa in 4 weken uit de mens health" heb gevolgd. De kop die ze dan trekken soms ghehe :D
 
Ik zeg wel is dat ik het "16 kg spiermassa in 4 weken uit de mens health" heb gevolgd. De kop die ze dan trekken soms ghehe :D

hahaha :P die ga ik ook gebruiken! dankje!
(na mijn 2e kuur dan ;) )
 
goeie post :)

maar de verrader slaapt niet toch? vertrouw me eigen vriendin der zelf niet mee
als het uitgaat, krijg je dat gelul weer

maybe i got some vertrouwens problemen

Kerel, who gives a damn...?
Je zegt zelf dat de helft van je vrienden 'junks' zijn; veroordeel jij hen voor dat gedrag?
Niet te veel over nadenken. Zoals eerder vermeld; de mensen die er met oprechte interesse achter vragen kan je eerlijk zeggen wat je eventueel zou doen. Die gaan er ook niet over lullen...
De anderen beantwoord je doodleuk met: biergist pillen :D

Heb ooit een collega gehad die het van me te weten was gekomen door een ex van me. En natuurlijk stond meneer in de voorste rij om te oordelen en de beroemde 'zo kan iedereen het' was gevallen... Maar dat hij zelf met een pens tot tegen de grond rondliep en 25 sigaretten per dag rookte vergat hij even voor het gemak. Heb hem simpelweg geantwoord dat hij eens moest nadenken wie er van ons beiden eerst onder de grond zou belanden...
Ik heb hem daarna nooit meer gehoord hierover.
 
Kerel, who gives a damn...?
Je zegt zelf dat de helft van je vrienden 'junks' zijn; veroordeel jij hen voor dat gedrag?

neehoor :D veroordeel niemand op zijn/haar drugs gebruik

ben zelf ook vrij zware gebruiker geweest.
maar zij veroordelen AAS gebruikers wel

leuk verhaal verder :)
 
Back
Naar boven