Fitness Seller

Joyrijden of rijlessen? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik zou gewoon lekker gaan joyrijden natuurlijk,Wat is er nou mooier dan jezelf(en het liefst nog een paar anderen,bij voorkeur kleine kinderen )in de prak te jagen ,omdat meneer gewoon bepaalde verkeerssituaties niet goed in kan schatten omdat je o procent rijervaring hebt :D
 
Als je al gaat rijden zonder te lessen zou ik het je sterk af te raden om daadwerkelijk de weg op te gaan en slechts op een parkeerplaatsje met de koppeling en de versnelling te spelen
 
Als je al gaat rijden zonder te lessen zou ik het je sterk af te raden om daadwerkelijk de weg op te gaan en slechts op een parkeerplaatsje met de koppeling en de versnelling te spelen

De koppeling van elke auto reageert anders, dus waarom je dit wilt oefenen blijft mij een raadsel.
 
gewoon naar een industrieterein of afgelegen weg en dan samen met ja pa ff rijden ofzo
 
Ik snap sowieso niet waarom je wilt oefenen met rijden met je ouders. Het rijden zelf is het makkelijkste van heel die rijopleiding, het gaat alleen maar om gevaarherkenning en kijkgedrag. Ken niemand die is gezakt omdat die niet goed kon sturen.

Enige wat ik kan begrijpen is als je al bezig bent gaan oefenen op inparkeren op allerlei manieren, dat is wel weer vrij nuttig vind ik als je dat niet kan.
 
Ik vind het onbegrijpelijk dat je zoiets uberhaupt overweegt. De lessen zijn inderdaad duur maar wat ook eerder wordt aangegeven in dit topic, zijn er voor de rijschool/instructeur ook een hoop kosten verbonden aan het lesgeven van studenten.

Je leert veel meer dan een paar kijktechnieken, de instructeur leert je op een goeie manier de weg te overzien en leert je hoe je op de beste manier kan anticiperen op bepaalde situaties.

Als je echt zo graag wilt rijden, ga dan liever met je pap of mams een paar middagjes rijden op één of ander leeg parkeerterreintje. Leer de basics van koppelen en schakelen. Ga een paar keer inparkeren, achteruit inparkeren, dan scheelt het je al een hoop lessen.

Zoek een rijschool met een hoog slagingspercentage. Dan weet je in ieder geval dat je op een degelijke manier wordt opgeleid zodat je lekker snel en veilig de weg op kan. Heb ik ook gedaan, en was in 1 keer geslaagd.
 
Je kunt het beste meteen beginnen met rijlessen en van te voren NIET zelf al gaan "leren" rijden.

Op de rijschool willen ze jou hun manieren aanleren, en het is makkelijker iets vanuit het niets aan te leren dan om een gewoonte te veranderen.

+1

En dat schakelen leer je ook wel na een uurtje rijden...stelt niets voor.
 
Back
Naar boven