Fitness Seller

trainen: namiddag <=> voormiddag

jouw voorkeur?


  • Totaal stemmers
    88

Bezoekers in dit topic

Angelus

Gargantuan Beast
10 jaar lid
Lid geworden
4 feb 2008
Berichten
31.441
Waardering
3.488
Lengte
1m86
Massa
100kg
Vetpercentage
8%
wat heeft jouw voorkeur?

namiddag/avond:
- voordelen: je hebt meer energie en de training kan zwaarder
- nadelen: je kan de helft vd dag niet fappen want anders dropt je test-level en heb je geen fut meer

voormiddag:
- voordelen: je hebt nog de hele dag over om te fappen
- nadelen: je hebt niet zoveel energie omdat je nog maar 1 maaltijd binnen hebt
 
voormiddag ivm werk etc.

Ik zorg dat ik 2 maaltijden van te voren eet
 
Ik werk vaak van 05.00 tot 12.00

Dan train ik rond een uur of half 3, beste tijd.. anders word het te laat en ben ik moe (omdat ik al om 04.00 op sta) en heb toch al een shitload aan maaltijden binnen
 
Tussen 16u en 17u
 
Als ik een vrije dag dag heb ga ik rond 13:00 14:00
Als ik school heb dan ga ik gelijk als ik weer thuis ben me spul pakken en dan trainen. Wanneer ik dan even op de bank ga zitten of achter me pc dan weet ik al dat trainen m niet meer word, dus gelijk door.
 
Laatst bewerkt:
Altijd voormiddag. Ligt mij beter. Minder volk, beter te combineren met werk, enz...
 
werk fulltime dus altijd zelfde tijd

tussen 18.30 & 19.00 beginnen

6 maaltijden erin dan.
 
voormiddag als ik er de tijd voor heb. Kan ik opstaan en het 1e waar ik aan kan denken is trainen en de rest komt later pas. Vind ik zelf wel prettig
 
angelus jouw vraag klopt niet, wat als iemand (zoals ik) niet in de voormiddag traint, maar ook niet in de namiddag, ik train gewoon rond 3 uur dus dat is in de middag, waarom heb je die optie niet
 
angelus jouw vraag klopt niet, wat als iemand (zoals ik) niet in de voormiddag traint, maar ook niet in de namiddag, ik train gewoon rond 3 uur dus dat is in de middag, waarom heb je die optie niet

ik reken voormiddag van 5u smorgens tot 13u smiddags en namiddag van 13u smiddags tot 23.59u savonds. Veel succes met je keuze in de poll!

ps: iedereen die buiten die tijden traint boeit me niet dus gtfo!
 
ik reken voormiddag van 5u smorgens tot 13u smiddags en namiddag van 13u smiddags tot 23.59u savonds. Veel succes met je keuze in de poll!

ps: iedereen die buiten die tijden traint boeit me niet dus gtfo!

Lekkere middagen heb jij! :roflol:
 
ik reken voormiddag van 5u smorgens tot 13u smiddags en namiddag van 13u smiddags tot 23.59u savonds. Veel succes met je keuze in de poll!

ps: iedereen die buiten die tijden traint boeit me niet dus gtfo!

huh jouw middagen zijn raar man??? om die reden loop ik een beetje vast bij de keuzes ik kan dit niet
dus jouw avond begint pas om 12 uur
 
huh jouw middagen zijn raar man??? om die reden loop ik een beetje vast bij de keuzes ik kan dit niet

dan
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
:)
 
Ik werk tot 16.30 dus meestal in de avond.
Ik moet ook altijd een half uurtje ofzo slapen als ik vant werk kom anders ben ik zo kapot moe.. En dit terwijl ik heel de dag op een bureau zit.
 
Hoe later hoe liever . Dan heb ik een pak meer op en kan ik een groter volume aan .
 
5 uur sochtends jonge ! dan piekt je test
 
Ik heb gewoon te weinig energie als ik net wakker ben, moet eerst een paar fatsoenlijke maaltijden naar binnen hebben gewerkt om hard te kunnen trainen.
 
Back
Naar boven