AndroidHealthClinic

Loting Champions League & Europa League (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ja, is al langer bekend dat het Schotse voetbal op zn retour is. Beter voor Nederland toch? Weer een concurrent minder voor plaats 6 op de uefa ranking

Schotland is geen concurrent voor plaats 6, ze staan 17de. En volgend jaar valt het jaar 2007/2008 weg waarin rangers uefa finale speelde en veel punten verzamelden. Dan tuimelen ze wss uit de top 20.

---------- Post toegevoegd Fri 26 Aug 2011 om 00:08 ----------

Nee hoor Ted, ik heb niet zoveel humor

Nou, dat valt mee hoor. Je moet jezelf niet zo onderschatten.:)
 
Ja, is al langer bekend dat het Schotse voetbal op zn retour is. Beter voor Nederland toch? Weer een concurrent minder voor plaats 6 op de uefa ranking

Klopt, maar ik had niet gedacht dat celtic zou verliezen van FC sion, of Rangers van Maribor. Vind ik toch best verrassend.
 
Lyon is toch paar klassen beter als ajax hoor. Heb je hun selectie al bekeken? gourcuff, bastos, lisandro lopez, hugo lloris,.. Toch allemaal toppers.
Bastos, dat is toch die negert die bij Feyenoord faalde?
 
Furore bij het Braziliaans elftal? ???

Wij hebben Boerrigter!
 
Ajax kan wel 2e worden IMO. Van Lyon moet je toch minmaal 1 keer winnen en van Zagreb voorspel ik een gelijkspel en winst. Heb je toch al 7 punten.

natuurlijk yoh - kijk de geschiedenis van lyon de laatste jaren er eens op na en vergelijk die nou eens met jou cluppie en daarna moet jezelf afvragen - was ik een beetje dom om dit bericht zomaar te plaatsen:rolleyes:
 
natuurlijk yoh - kijk de geschiedenis van lyon de laatste jaren er eens op na en vergelijk die nou eens met jou cluppie en daarna moet jezelf afvragen - was ik een beetje dom om dit bericht zomaar te plaatsen:rolleyes:
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.
 
Loting Europa League

Groep A:
Tottenham Hotspur (Eng)
Rubin Kazan (Rus)
PAOK Saloniki (Gri)
Shamrock Rovers (Ier)

Groep B:
FC Kopenhagen (Den)
Standard Luik (Bel)
Hannover 96 (Dui)
Vorskla Poltava (Oek)

Groep C:
PSV (Ned)
Hapoel Tel Aviv (Isr)
Rapid Boekarest (Roe)
Legia Warschau (Pol)

Groep D:
Sporting Portugal (Por)
Lazio (Ita)
FC Zürich (Zwi)
FC Vaslui (Roe)

Groep E:
Dynamo Kiev (Oek)
Besiktas (Tur)
Stoke City (Eng)
Maccabi Tel Aviv (Isr)

Groep F:
Paris Saint-Germain (Fra)
Athletic Bilbao (Spa)
Red Bull Salzburg (Oos)
Slovan Bratislava (Slw)

Groep G:
AZ (Ned)
Metalist Kharkiv (Oek)
Austria Wien (Oos)
Malmö FF (Zwe)

Groep H:
Sporting Braga (Por)
Club Brugge (Bel)
Birmingham City (Eng)
NK Maribor (Slv)

Groep I:
Atlético Madrid (Spa)
Udinese (Ita)
Stade Rennes (Fra)
FC Sion (Zwi)

Groep J:
Schalke 04 (Dui)
Steaua Boekarest (Roe)
Maccabi Haifa (Isr)
AEK Larnaca (Cyp)

Groep K:
FC TWENTE (Ned)
Fulham (Eng)
Odense BK (Den)
Wisla Kraków (Pol),

Groep L:
Anderlecht (Bel)
AEK Athene (Gri)
Lokomotiv Moskou (Rus)
Sturm Graz (Oos)
 
De lotingen voor de belgische en nederlandse ploegen.

Groep B: FC Kopenhagen (Den), standard, Hannover 96 (Dui), Volska Potawa (Oek)
Groep C: PSV (Ned), Hapoel Tel Aviv (Isr), Rapid Boekarest (Roe), Legia Warschau (Pol)
Groep G: AZ Alkmaar (Ned), FC Metalisk Kharkiv (Oek), Austria Wenen (Oostenrijk), Malmö (Zwe)
Groep H: Braga (Por), club Brugge, Birmingham City (Eng), Maribor (Slo)
Groep K: Twente (Ned), Fulham (Eng), Odense (Den), Wisla Krakow (Pol)
Groep L: anderlecht, AEK Athene (Gre), Lokomotiv Moskou (Rus), Sturm Graz (Oos)

---------- Post toegevoegd Fri 26 Aug 2011 om 14:29 ----------

:fuu: rivelino
 
PSV: Hele vervelende verre uitwedstrijden die hun tol kunnen gaan eisen in de competitie. Verder zijn het vervelende ploegen om tegen te spelen. Het zijn geen sterke ploegen, dus PSV moet gewoon 1e worden in hun poule

Luik: Lastige loting denk ik. Kopenhagen en Hannover zijn goede aanvallende ploegen. Kopenhagen heeft het vorig jaar goed gedaan in de CL. Hannover heeft gisteren Sevilla uitgeschakeld. Denk dat Luik niet door zal gaan.

AZ: Moet toch ook door kunnen gaan in deze groep.

Club Brugge: Kan een lastige groep zijn. Weet niet hoe sterk Club tegenwoordig is. Maar een 2e plek moet toch kunnen lukken.

Twente: Twente heeft de lastigste groep van alle Nederlandse clubs denk ik. Wisla en Odense spelen net geen CL. Odense heeft het Villareal heel lastig gemaakt en Fulham blijft een goede ploeg. Toch moet Twente hier gewoon door kunnen gaan. Fulham uit is een mooie wedstrijd voor de supporters.

Anderlecht: AEK en Lokomotiv zijn op papier lastige uitwedstrijden, maar als Anderlecht hier niet doorgaat dan weet ik het ook niet meer.
 
Als je alle groepen bekijkt hebben de nederlandse ploegen de makkelijkste loting. Alle andere groepen zijn zwaarder vind ik.

moeilijkste groepen:


Atlético Madrid (Spa)
Udinese (Ita)
Stade Rennes (Fra)
FC Sion (Zwi) Fc sion wordt waarschijnlijk vervangen door celtic

Paris Saint-Germain (Fra)
Athletic Bilbao (Spa)
Red Bull Salzburg (Oos)
Slovan Bratislava (Slw)

Dynamo Kiev (Oek)
Besiktas (Tur)
Stoke City (Eng)
Maccabi Tel Aviv (Isr)
 
PSV: Hele vervelende verre uitwedstrijden die hun tol kunnen gaan eisen in de competitie. Verder zijn het vervelende ploegen om tegen te spelen. Het zijn geen sterke ploegen, dus PSV moet gewoon 1e worden in hun poule

Luik: Lastige loting denk ik. Kopenhagen en Hannover zijn goede aanvallende ploegen. Kopenhagen heeft het vorig jaar goed gedaan in de CL. Hannover heeft gisteren Sevilla uitgeschakeld. Denk dat Luik niet door zal gaan.

AZ: Moet toch ook door kunnen gaan in deze groep.

Club Brugge: Kan een lastige groep zijn. Weet niet hoe sterk Club tegenwoordig is. Maar een 2e plek moet toch kunnen lukken.

Twente: Twente heeft de lastigste groep van alle Nederlandse clubs denk ik. Wisla en Odense spelen net geen CL. Odense heeft het Villareal heel lastig gemaakt en Fulham blijft een goede ploeg. Toch moet Twente hier gewoon door kunnen gaan. Fulham uit is een mooie wedstrijd voor de supporters.

Anderlecht: AEK en Lokomotiv zijn op papier lastige uitwedstrijden, maar als Anderlecht hier niet doorgaat dan weet ik het ook niet meer.

Ik denk dat je nog iets te positief bent. ik denk az door,psv door twente eruit, club eruit, anderlecht eruit. Wellicht dat met wat geluk er eentje meer door kan gaan, maar als een club uit Rusland of Engeland komt schaal ik ze sowieso al hoger in.
 
Back
Naar boven