MuscleMeat

angelus log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
wow 800 kcal in 1 maaltijd
DAT IS GEEN DIKKE PIZZA MAN!
had er nog een litertje melk bij gepakt ofzoo!

En ik had ook wel wat meer verwacht, maar je hebt een goed schema met compounds, dus kan nog wel eens wat gaan worden :)

succes!

lol, had voor die pizza al zo'n 2000 kcal weggewerkt vandaag:P
 
Kot kan verwijzen naar: dierenverblijfplaats - stal (bouwwerk); armoedige woning - hut; gevangenis - cel; een scheepstype - zie kot (schip)
???

kamers dan, gekke nl'ers:)
 
2800 kcal is geen bulken toch? eet wat meer man

ben nog niet klaar vandaag, dadelijk nog een stuk fruit en een pot kwark van 450kcal totaal, meer dan dat moet ik niet eten want kom met 3200kcal per dag ruim een halve kg aan per week. (meer dan dat is toch maar gewoon vet:))
 
SQ: 5|4|5 x 91,5kg (te weinig pauze voor 2de set neem ik als excuus)
BP: 5|5|3 x 72,5kg
DL: 1x5x114kg \o/
DIPS: 8|6|4 + 15kg
BBCurls: 2x10x30kg
 
lekker succes vrind
 
SQ: 3x5x91,5kg
MP: 3x5x47,5kg
PR: 3x5x69kg
Pull ups: 30
side raises: 3x10x9kg

weken niet vooruit gegaan op pull ups, dus ga van systeem veranderen. heb gewoon 30 reps gehaald in een stuk of 8 setjes en ga werken om dit in 5 setjes te veranderen en vanaf dan gewicht beginnen toevoegen.
 
In!

Lekker powerschemaatje ook hoor maar zit je er niet eens aan te denken wat hypertrofietrainingen te gaan doen? Wat zijn je doelen eigenlijk?
 
In!

Lekker powerschemaatje ook hoor maar zit je er niet eens aan te denken wat hypertrofietrainingen te gaan doen? Wat zijn je doelen eigenlijk?

eind september begin ik met 8 reppers:) eerst rippetoe afwerken totdat ik voor de 3de keer begin te stallen met squat.

doel is om volgend jaar eind augustus:
qua fysiek: 80kg @ 8-10%BF
qua kracht: squat 3x5x110kg, bench: 3x5x85kg, deadlift: 1x5x140kg, military press: 3x5x60kg
 
Ik ga dit log ook eens een kans geven.
Laat maar is zien dat je ook wat anders kan dan trollen. :)

Doelstelling voor volgend jaar augustus moet vrij makkelijk te behalen zijn.

Voeding heb je geen schema begrijp ik maar probeer je gewoon je aantal kcal elke dag te behalen?
 
eind september begin ik met 8 reppers:) eerst rippetoe afwerken totdat ik voor de 3de keer begin te stallen met squat.

doel is om volgend jaar eind augustus:
qua fysiek: 80kg @ 8-10%BF
qua kracht: squat 3x5x110kg, bench: 3x5x85kg, deadlift: 1x5x140kg, military press: 3x5x60kg

Ah goed plan zo.

Doelen zijn wel ambitieus, dat is wat ik na ca. 2jr trainen pakte.
Succes hoor :)
 
Ik ga dit log ook eens een kans geven.
Laat maar is zien dat je ook wat anders kan dan trollen. :)

Doelstelling voor volgend jaar augustus moet vrij makkelijk te behalen zijn
.
idd, ga nu eind september 12 weken lang een 8repper schema volgen met als doel 3x8 reps te doen met iets hoger gewicht dan waar ik bij rippetoe ben geeindigd.
Daarna 12 weken lang een 6 repper schema waarna ik normaal gezien al mn krachtdoelen heb gehaald.
Vervolgens cutten totdat al het overtollige bf eraf is en daarna meer op conditie trainen en enkel nog mijn huidige stats onderhouden.

Voeding heb je geen schema begrijp ik maar probeer je gewoon je aantal kcal elke dag te behalen?

ik hou mij in principe wel elke dag aan ongeveer hetzelfde eetpatroon, dat ik hier al eens gepost heb.
kom meestal wel een stuk boven de 3100kcal uit.

---------- Post toegevoegd Fri 26 Aug 2011 om 21:36 ----------

Ah goed plan zo.

Doelen zijn wel ambitieus, dat is wat ik na ca. 2jr trainen pakte.
Succes hoor :)

heb er ook al meer dan een jaar training opzitten hiervoor, door spiergeheugen ben ik de laatste 8 weken al weer ****ing hard vooruit gegaan:D

---------- Post toegevoegd Fri 26 Aug 2011 om 21:39 ----------

ik hou mij in principe wel elke dag aan ongeveer hetzelfde eetpatroon, dat ik hier al eens gepost heb.
kom meestal wel een stuk boven de 3100kcal uit.

my bad, was ander topic
 
Laatst bewerkt:
idd, ga nu eind september 12 weken lang een 8repper schema volgen met als doel 3x8 reps te doen met iets hoger gewicht dan waar ik bij rippetoe ben geeindigd.
Daarna 12 weken lang een 6 repper schema waarna ik normaal gezien al mn krachtdoelen heb gehaald.
Vervolgens cutten totdat al het overtollige bf eraf is en daarna meer op conditie trainen en enkel nog mijn huidige stats onderhouden.

12 weken hetzelfde doen is veel te lang, beperk het tot 3 weken.

Neem periodes met meer en minder hh, negatieven, basisoefening keer als laatste doen enzo.
12 weken hetzelfde is ineffectief en saai.

ik hou mij in principe wel elke dag aan ongeveer hetzelfde eetpatroon, dat ik hier al eens gepost heb.
kom meestal wel een stuk boven de 3100kcal uit.

Waar heb je dat gepost dan? ???

---------- Post toegevoegd Fri 26 Aug 2011 om 21:43 ----------

Edit: oke in ander topic gepost, zal eens kijken :D
 
12 weken hetzelfde doen is veel te lang, beperk het tot 3 weken.

Neem periodes met meer en minder hh, negatieven, basisoefening keer als laatste doen enzo.
12 weken hetzelfde is ineffectief en saai.

ben nog (ongeveer) een beginner, dat 8 repper schema is gwn een billstarr template met een beetje meer volume. en zoals billstarr ipv lineaire vooruitgang gebaseerd op wekelijkse vooruitgang. ga ik harder op groeien dan elke 3 weken iets anders:P (zeker qua kracht)

al die fancy dingen zijn leuk als je al gevorderd bent, maar als beginner stick ik gwn tot de basics:)
 
Nee je gaat niet harder groeien als spieren gewend aan iets zijn en je dat voortzet.
Waarom denk je dat beginnelingen zo snel groeien? Het lichaam kent helemaal geen training dus reageert op iets dat nieuw is.

Daarom blijven prikkelen en continu aanpassen met hh, oefeningen en afentoe periodes met negatieven erachteraan bijv.

Voeding vind ik niet echt bij levensstyle fitness of bodybuilding horen zoals ik het bekijk, maar als jij je er prettig bij voelt en nog werkt ook is het prima natuurlijk.
 
Nee je gaat niet harder groeien als spieren gewend aan iets zijn en je dat voortzet.
Waarom denk je dat beginnelingen zo snel groeien? Het lichaam kent helemaal geen training dus reageert op iets dat nieuw is.

Daarom blijven prikkelen en continu aanpassen met hh, oefeningen en afentoe periodes met negatieven erachteraan bijv.
ik wil wel aannemen dat dit misschien beter is voor massa te bouwen, maar ik vrees dat ik mijn krachtdoelen niet behaald zullen worden als ik het zo aanpak.

Voeding vind ik niet echt bij levensstyle fitness of bodybuilding horen zoals ik het bekijk, maar als jij je er prettig bij voelt en nog werkt ook is het prima natuurlijk.
ik ben open voor suggestie:P
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven