Fitness Seller

trainen: namiddag <=> voormiddag (1 bezoeker)

jouw voorkeur?


  • Totaal stemmers
    88

Bezoekers in dit topic

als ik namiddagploeg heb train ik rond 8u 8u30 al: mischien wat minder energie, maar veel meer focus tijdens je training (want minder kennissen in de gym om tegen te leuteren)
als ik nachtploeg of vroeges doe train ik rond 16u: idd meer energie, maar ook veel volk in de gym
 
Vind een training tegen 16-17 u het beste.

Vrij rustig in de gym en erna een goede warme avondmaaltijd.
 
Hmm, als het school is, meestal rond 18u-19u30. Als ik vrij ben probeer ik 's middags te gaan van 14u tot 15u30. Dus 's namiddags :)
 
Voormiddag, als het kan liefst het eerste wat ik doe na ontbijt. Heb veel meer energie dan 's avonds merk ik.

Cardio wel liever op een later tijdstip.
 
ik reken voormiddag van 5u smorgens tot 13u smiddags en namiddag van 13u smiddags tot 23.59u savonds. Veel succes met je keuze in de poll!

ps: iedereen die buiten die tijden traint boeit me niet dus gtfo!

Wat als je van 12.30 tot 13.30 traint? Inderdaad deze enquete klopt niet!
 
Voormiddag, als het kan liefst het eerste wat ik doe na ontbijt. Heb veel meer energie dan 's avonds merk ik.
+1

Namiddag altijd gaar en hele dag achter een pc gezeten, niet echt bevorderlijk voor je trainingen.

Cardio trouwens ook liefst smorgens, maar dan ben ik daarna zo moe.
 
'svavonds 8u zo laat mogelijk, als de gym 24h per dag open was zou ik rond 10u ofzo gaan
 
Namiddag. In de voormiddag slaap ik steeds.
 
Ik fap altijd een half uurtje voor het trainen in de namiddag en heb nergens last van ???
 
Ik ben deze week vaker 's morgens gegaan, maar dan heb ik echt geen energie. Maaltijden moeten dan ook heel anders gepland worden. Merk gewoon dat ik dan nog niet genoeg koolhydraten in m'n systeem heb.

's Avonds daarentegen kan ik volop knallen, enige nadeel is dan dat de sportschool overbevolkt is(zoals bij velen).
 
Tussen 17 en 20u. Maar is vaak precies voormiddag voor mij want slaap regelmatig van 13u tot 17, 18u.
 
al jaren altijd na de koffie 20.45 en rond tienen klaar
 
wat is fappen als ik vragen mag?
 
Liefst sochtends, anders voormiddag (1/2 uur) anders savonds maar het liefst niet namiddag, zit er te veel in mn hoofd.
 
Altijd in de avond, veel meer energie.

Het liefst zou ik rond 22:00 trainen ofzo, en dan snel eten en slapen.
 
Back
Naar boven