XXL Nutrition

All bullshit aside ... Game On!!! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Terug bezig... nice man, ben benieuwd hoe lang voor je weer op je oude niveau zit.

'k volg je!
 
Goed bezig na zaterdag.
 
Voor een eerste strongmantraining, epic nice, veel gedaan en al netjes wat kg's verplaatst!

Voor mijn eigen gevoel niet verkeerd inderdaad, heb ook alle oefeningen wel gedaan die ik
wilde doen. Ga me trainingen ook meer inrichten als opbouw voor de strongman activiteiten.
Veel core en been werk.

lol ik herken je, spreek je binnenkort wel even aan @ olympic!

Zat al te denken vandaag van die komt me bekent voor, wist alleen niet vanwaar

Nog geen idee wie jij bent, zie je dan van de week vast wel, woensdag en vrijdag ben ik
er sowieso wel.

Jeetje je bent je kracht niet verloren. sterk hoor:):)

Zit bij lange na nog niet op het niveau waar ik op zat, maar het komt gestaag wel weer,
er zit gelukkig vooruitgang in. Het blijven houden van de motivatie is nu het belangrijkste
en dan helpt zo'n event training zeker wel.

Geen slechte fronts man

Thanks, ben er ook wel tevreden over, benen zit genoeg kracht in maar het is me core die het als
eerste opgeeft, genoeg werk aan de winkel.

Terug bezig... nice man, ben benieuwd hoe lang voor je weer op je oude niveau zit.

'k volg je!

Ben zelf ook benieuwd :cool:

Goed bezig na zaterdag.

Dacht kan niet achterblijven bij g-men, met die zieke herstel :roflol: squatsessies
 
Woensdag 24 augustus

Shoulder dislocates
Shitload aan reps

Incline dumbbell press (15 a 20 graden)
15x20 kg
8x32 kg
8x34 kg
8x38 kg
5x38 kg 6e fail .. geen spotter dit keer

MP
5x40 kg
5x50 kg
5x55 kg 1e, 4e en 5e rep waren pushpress

Vanaf hier pushpresses
3x60 kg
2x65 kg
3x70 kg

Schouders nog niet geheel hersteld van de logpresses afgelopen zaterdag

Deadlift
5x60 kg
3x100 kg
3x130 kg bijna grip failure, laatste 2 reps waren ****ed up en slechte vorm
2x150 kg met straps .. vorm was ver te zoeken, maja **** it .. voor de feeling

Had niet verwacht dat me grip zo waardeloos zou zijn, misschien nasleep van de farmers
afgelopen keer?

Lower back machine
10x40 kg
4x10x50 kg

Rug getraind met glute machine, idee uit Jeppe's log een tijd terug
10x50 kg
10x60 kg
2x10x70 kg fullstack

Low row machine L/R
2x8x80 kg

Cable rope crunches
25x25 kg
20x25 kg
15x25 kg

****ing slappe zooi .. energie level -20%

Vervolgens nog wat legraises ... kreeg last van me borstbeen :mad:

Commentaar
Aardige training, ben wel tevreden over de dumbbell press en MP's, voor de rest moet er nog
een aardige inhaalslag gemaakt worden. Zal me de komende tijd wat meer bezig houden met
me core, veel onderrug stuff en buikspieren.
 
Succes met je comeback
 
hehe op de 4e dag nog nasleep van je events. Geeft al aan hoe erg het je sloopt als je het nog niet gewoon bent. Toch goed doorgezet. Je moet de komende periode gewoon eigenwijs door de spierpijn heen trainen. Echt pijn is niet goed, ongemak en stijfheid gewoon hard doorheen beuken.
 
Succes met je comeback

Dankje :)

hehe op de 4e dag nog nasleep van je events. Geeft al aan hoe erg het je sloopt als je het nog niet gewoon bent. Toch goed doorgezet. Je moet de komende periode gewoon eigenwijs door de spierpijn heen trainen. Echt pijn is niet goed, ongemak en stijfheid gewoon hard doorheen beuken.

Had het zelf ook niet verwacht, maar de events waren zeker een aanslag op mijn lichaam. Geen pijn gelukkig,
inderdaad de stijfheid en het gevoel dat het helemaal mur getraind is. Kan ook moeilijk stil zitten nu,
verplicht de rustdagen nemen terwijl ik het liefst in de gym zit, met de motivatie zit het weer goed :D
 
Frequentie van je OH wat omhoog doen als je na dag 4 nog last van hebt.
Bij 3-4 x in de week OH merk je nog nauwelijks wat van vermoeide schouders (zo ervaar ik het)

Succes
 
Frequentie van je OH wat omhoog doen als je na dag 4 nog last van hebt.
Bij 3-4 x in de week OH merk je nog nauwelijks wat van vermoeide schouders (zo ervaar ik het)

Succes

Misschien wel een idee ja, benchen doe ik toch al bijna niet ook niet echt veel zin in.
Kan dit dan wel laten vallen voor meer OH presses, nog een bepaalde verhouding sets
en reps wat je kan aanraden?

Weet vanuit het verleden met smolov voor de benen nog wel dat je wend aan de frequentie.
 
Laatst bewerkt:
Puuh lijkt me echt k*t als je alle in het verleden zuurverdiende kracht weer opnieuw op moet bouwen.
 
Puuh lijkt me echt k*t als je alle in het verleden zuurverdiende kracht weer opnieuw op moet bouwen.

Zuigt zeker weten, afgelopen jaar wel een aantal keren geprobeerd het op te pakken
echter elke keer motivatie problemen omdat je weet van welk niveau je afkwam en weet
hoe lang het duurt om het weer op te bouwen. Maar goed als je helemaal niet begint kom
je nergens.
 
Ga deze volgen! Succes!
 
Ga deze volgen! Succes!

Welkom!

Vrijdag 26 augustus

Shoulder dislocates
Shitload

Shoulder dumbbell press
8x16 kg
2x8x24 kg

MP
8x40 kg
8x45 kg
5x5x50 kg elke laatste rep was een pushpress, niet omdat ik daar zin in had, maar omdat ik
hem niet meer strict omhoog kreeg.

De rest pushpress
3x60 kg
3x70 kg
2x80 kg attempt allebei fail

Hammergrip pull ups
3x10xbw

V-grip front pulldowns
10x50 kg
2x10x55 kg

Tricep rope pushdowns
3x15x15 kg

Endorotatie met pulley - L/R
3x10x3,5 kg

Commentaar
Dit keer wel met straps de zwaardere MP's gedaan om irritatie aan de polsen te voorkomen
en de pushpresses voor de zekerheid maar met riem gedaan. Dat was wel het aardige van de
training. Dacht aan het einde doe die endorotatie ook maar, om te zorgen dat de kapsels
in de schouders ook aansterken.
 
Al enige progressie in de dislocates?
 
Goed bezig. De polsen moeten weer even wennen dat ze zo vaak aan de b o moeten:)
Je bent goed bezig, voel je je er goed bij?
 
Al enige progressie in de dislocates?

Ik maak gebruik van een stok in de gym, lengte twee handen naast schouderbreedte
zo'n beetje. Al aardig smal, jongens in de gym hebben het ook geprobeerd en het lukt hun niet.
Wat dat betreft nog niet smaller gepakt, geen idee of dat ik daarin progressie heb geboekt.
Doe zo'n 3 a 4 sets a 20/25 reps.

Goed bezig. De polsen moeten weer even wennen dat ze zo vaak aan de b o moeten:)
Je bent goed bezig, voel je je er goed bij?

Wat je zegt, gewenning is belangrijk, had dit in de eerste weken met mijn onderarmen die
ontzettend snel vol zaten, dit is inmiddels ook al verbeterd. Vooral met zwaardere
gewichten ben ik voorzichtiger met de polsen. Blessures zat gehad de afgelopen jaren
nu geen zin meer in. Enige waar ik nog mee zit is me borstbeen, zat er nog aan te denken
om langs de osteopaat te gaan, eens zien of die wat kan vinden.

Begin in oktober aan mijn 11e trainingsjaar en nog nooit is een check up gehad of
knopen laten wegwerken. Benieuwd wat dat voor me gaat betekenen.

Al met al goed gevoel, heb de motivatie weer te pakken trainingen gaan goed, nu het eten nog -->
voedingsschema.
 
hee, lachen dat je bij rpb bezig bent geweest
 
sterkte met de knopen, ik hoop voor je dat het redelijk snel weggaat. Fijn dat het lekker gaat:D
 
Back
Naar boven