AndroidHealthClinic

Hardcore gym omgeving nijmegen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Lid geworden
13 aug 2011
Berichten
25
Waardering
0
Lengte
1m84
Massa
91kg
beesten!

Ik ga binnekort verhuizen naar nijmegen!
En ik wil in de toekomst wedstrijden gaan draaien, dus zoek een goeie sportschool en het liefst dus ook met goeie wedstrijd begeleiding.
Ik weet van atlas maar vroeg me af of dit niet alleen begeleiding met betrekking tot powerlifting e.d. is!?

dus kom maar op!

Alvast bedankt!
 
Op bb gebied is er eigenlijk geen begeleiding bij atlas. op pl gebied ook alleen als je bij de kliek hoort... verder kun je er wel perfect trainen, beter als iedere andere gym in Nijmegen en omg, wel erg druk in de avonduren.
 
dankje voor de snelle reactie!
klote dat er niks in de buurt zit dan...dan maar begeleiding verder op zoeke denk ik!
enig idee wat dan het dichtstbij is? qua begeleiding.
 
toch nog iemand haha!
oke top thnx ga de site eens bekijken!

---------- Post toegevoegd Thu 25 Aug 2011 om 21:10 ----------

is dat in DL? ga niet in dl trainen!
dan maar atlas denk ik!

gr.
 
jammer dat er geen foto's op staan.

idd jammer! en als er toch geen begeleiding mogelijk is, is atlas ook prima lijkt me zo

Klopt, mensen hebben geen idee van hoe ze hun toko moeten promoten.

Eigenaar maakt zelf de apparaten, zeer degelijk spul en je traint dus als het ware in zijn showroom. Heel veel apparaten en gewicht (dumbbells tot 70kg zoals ik al zei).

Maar als je begeleiding wilt moet je daar echt niet zijn. Misschien zelf een begeleider regelen?
 
In Kranenburg ( Duitsland.) zit een hele goede. Dit ligt 5 minuten over de grens bij Groesbeek. 15 min van nijmegen. Dumbbells tot 65 kg dacht ik. Eigenaar staat er ook om bekend dat hij zelf machines maakt. Naam van de gym is: Fitness Farm Kranenburg.
 
Ik ken het verder niet maar dit ziet er wel goed uit lijkt me.. [Link niet meer beschikbaar]
 
In Kranenburg ( Duitsland.) zit een hele goede. Dit ligt 5 minuten over de grens bij Groesbeek. 15 min van nijmegen. Dumbbells tot 65 kg dacht ik. Eigenaar staat er ook om bekend dat hij zelf machines maakt. Naam van de gym is: Fitness Farm Kranenburg.

Dit is dezelfde die ik bedoel.

zijn 500m verder op gaan zitten en heten nu Max Move. :D
 
Maar als je begeleiding wilt moet je daar echt niet zijn. Misschien zelf een begeleider regelen?[/QUOTE]

ja idd! nouja hoeft niet gelijk, maar in de toekomst wil ik wedstrijden gaan draaien, dus dan zou enige ondersteuning en hulp erg handig zijn!

in iedergeval bedankt!
 
Back
Naar boven