MuscleMeat

entourage s8

Bezoekers in dit topic

X.

Freaky Bodybuilder
Elite Member
Foto Contest
15 jaar lid
Lid geworden
26 jan 2009
Berichten
5.505
Waardering
591
Van de zomer waren de nieuwe afleveringen van entourage uitgekomen in amerika volgens mij. Is een leuke serie dus deze wil ik graag kijken :)

Ik ben op zoek naar een mooie download van alle afleveringen in 1x en met nl ondertiteling, ik kan alleen maar vinden elke aflevering apart en zonder subs op pirate bay, dus weet iemand misschien waar ik dit kan vinden?
 
entourage = gay
 
Is nog volop bezig, nog maar ep 5 ofzo waar ze nu aan zijn
 
ja het is nog lastig/onmogelijk nl subs te vinden. wel 720p alle afleveringen tot nu toe bij piratebay
 
Ik had ze alemaal gedownload,maar kon aleen geen subs vinden voor de meeste, dus had ik maar engelse subs gebruikt via subscene.com en tvsubtitles.net(begreep uiteindelijk daardoor toch meer dan zonder subs)
En hier had ik de seizoenen vandaan
http://torrentz.eu/search?f=entourage+complete
(wist niet zeker of je dr wat aan heb)
 
Ja engelse subs zijn net zo prima, mijn probleem is dat ik het vaak niet zo goed kan horen zonder subs.

Maar ik wacht liever tot s8 compleet is, over paar weekjes dus als het goed is?
 
Is nog volop bezig, nog maar ep 5 ofzo waar ze nu aan zijn

"volop bezig" is dan een beetje een overstatement, aangezien er maar 6 episodes uitkomen (althans als wat ik gelezen heb klopt)
 
linkje voor alle seizoenen te downen? hehe
 
Entourage = eindbaas!!!

Zeker wel top 3 beste series doe ik ooit gezien heb. Arie Gold is zo'n held.
 
Vind dit seizoen wel vrij zwak.
 
Episode 7 is trouwens ook al te downloaden als je goed kan zoeken :).

Seizoen is best faal, S1-4 was geniaal maar daarna is het bergaf gegaan en S8 is toch een fameuse trainwreck.
 
Kijk mijn eerdere post;)
welke links zijn daarvan goeie kwaliteit zeg maar en de titels kloppen wel niet dat ik eerst 3 kijk en dan 1 bijv. :P
heb 't eerst altijd op tv gevolgt maar dan is het blijven liggen
 
Je moet gewoon degene downloaden die de meeste seeds heeft, met tv series ben ik meestal niet zo kieskeurig qua beeld, het is tenslotte gratis:P
 
"volop bezig" is dan een beetje een overstatement, aangezien er maar 6 episodes uitkomen (althans als wat ik gelezen heb klopt)

nu ep 8 toch al, maar lijkt me wel de laatste
 
jidh7n.jpg


Wat een trainwreck S8 :(.
 
wat is er eig zo slecht aan dan?
 
Er gebeurt geen **** in ep 1-7, gaat niet meer over wat de serie goedmaakte (ballin out of control, kijk in holywood superster leven, geile wijven, celeb cameos en Ari die ****ing koning van de wereld is), alles is drama over nut van het leven, relaties en shit like that. geen grappen meer, veel te veel k*tdrama over relaties ed.

En dan komt er een ****ing laatste ep die iedereen een happy ending geeft, waardoor al die complete switch in de serie van licht met humor naar saai drama geen enkel nut heeft gehad.

Enige dat nog beetje vet was was de scene na de credits.
 
Net S08E08 gezien, super serie! Gewoon nieuwsgroepen - spotnet - payed server, BOEM!
 
Back
Naar boven