Fitness Seller

Live(13:45): WK 100m Sprint

Wie gaat er winnen?

  • Vicaut

    Stemmen: 0 0,0%
  • Bailey

    Stemmen: 0 0,0%
  • Collins

    Stemmen: 0 0,0%
  • Dix

    Stemmen: 0 0,0%
  • Lemaitre

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal stemmers
    17
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

Gelukkig hebben we de 200m nog...
 
weet iemand de naam van die beest die ik gister zag kwam geloof ik uit de usa zag er uit als dikke krachtpatser
 
wanneer is de 200m? en de 4x100m?
 
Het is wel beschamend eigenlijk, vooral na die superieure en arrogante houding vlak voor de start.
 
Leuk voor Collins wel, op je 35ste nog een keer op het podium.
 
Niet ontspannen leek het, ging ook niet echt lekker zitten in zijn blokken.

Nee inderdaad. Dat opgefokt schreeuwen vooraf hoorde ook niet echt bij hem. Normaal gesproken geeft hij een show vooraf(dat deed hij wel bij de heats gisteren en vanmorgen) en oogt hij super ontspannen.

Een enorme domper. Mooi voor Blake.
 
Het is wel beschamend eigenlijk, vooral na die superieure en arrogante houding vlak voor de start.

Je kijkt voor het eerst naar een 100m finale? De alfamale afstand bij uitstek. Uiterlijk vertoon hoort daar bij.
 
Met alle respect voor Collins, maar dat hij hier een medaille pakt zegt natuurlijk alles over het niveau van deze finale.
 
Niemand die denkt dat het opzet is om zijn landgenoot te laten winnen? ( en ook heeft iedereen geld ingezet op bolt, dus misschien is omgekocht)
 
Niemand die denkt dat het opzet is om zijn landgenoot te laten winnen? ( en ook heeft iedereen geld ingezet op bolt, dus misschien is omgekocht)

Daar voelt Bolt zich veel te goed voor.
 
Je kijkt voor het eerst naar een 100m finale? De alfamale afstand bij uitstek. Uiterlijk vertoon hoort daar bij.

Weet ik ook wel, maar het is nogal een verschil als je na zo'n show je tegenstanders vermorzelt, of je begaat de grootst mogelijke fout en gaat daardoor voor de hele wereld af als een gieter.

Enfin, misschien had hij zijn portie kipnuggets niet gehad vandaag.
 
Waarom zou iemand die zo goed is, een te vroege start gaan doen. Ook al start hij als laatste wint hij nog..
 
Omgekocht lijkt me niet, maar misschien wil hij zijn ego hooghouden door niet langzamer te lopen dan vroeger. Het was een niet snelle baan + tegenwind. Zijn eigen WR zou er toch niet aan gaan dus wie weet :D
 
Omgekocht lijkt me niet, maar misschien wil hij zijn ego hooghouden door niet langzamer te lopen dan vroeger. Het was een niet snelle baan + tegenwind. Zijn eigen WR zou er toch niet aan gaan dus wie weet :D

Ik denk dat hij toch een WR zou lopen. Als je zag hoe hij gister liep. Toen was het volgens mij 10.11? De laatste 40 meter liep hij gewoon uit. Dus dan zou hij minimaal een halve seconde sneller kunnen zijn.
 
wanneer zijn de andere wedstrijden waarin bolt rent?
 
Tenzij hij een valse start maakt. 2 jaar terug kwam hij ermee weg, nu niet meer. Maar laten we daar niet van uit gaan.

geweldig, kijk ik nog eens een finale van de 100m, krijg je zo iets dat je wel even bij zal blijven :o

vind het wel behoorlijk streng geworden, dacht dat het vroeger toch was dat je pas na 2de valse start eruit lag?
 
rivelino toevallig link van die wedstrijd van gister ?
 
geweldig, kijk ik nog eens een finale van de 100m, krijg je zo iets dat je wel even bij zal blijven :o

vind het wel behoorlijk streng geworden, dacht dat het vroeger toch was dat je pas na 2de valse start eruit lag?

Loopnummers is nu geen enkele valse start meer toegestaan. Vroeger het was zelfs pas na 2 valse starts gedaan. 3de valse start was dus exit.
 
Back
Naar boven