XXL Nutrition

Centraal Zyzz topic (9 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

nBSeU.jpg


mirin man

in honor of the legend
 
Heeft chest brah nu dezelfde tats genomen als zyzz?
 
04.25: i rotate during the set for total body view

:roflol:
 

Zou betekenen dat of:

1. Chestbrah er voor zou kiezen om met dezelfde tats als zijn broer rond te lopen terwijl hij weet dat hij nog zou leven. En dus de wereld gewoon mee trolled
2. Chestbrah niet weet dat zijn broer nog leeft.
3. Dat zyzz dus echt dood is.

Nu snap ik alleen niet waarom er nog geen foto's van de begravenis zijn of van zijn grafsteen oid.

Wat ook nog zou kunnen is dat het een strong photoshop is, wat me wel logisch lijkt want waarom zou je 2 dezelfde tats nemen als je overleden broer? Die Veni Vidi Vici Is al duidelijk genoeg.

Wat dan ook nog zou kunnen is dat zyzz zijn dood heet gefaked en zware plastische cirugie heeft ondergaan waardoor hij precies op zijn broer lijkt.
 
Heeft chest brah nu dezelfde tats genomen als zyzz?
ja kgeloof het wel

he looks sad though...

vond het filmpje echt grappig van narcissus
wat smeerde hij nou op zijn gezicht, lol. visolie ofzo?

en echt apart, 2e gedeelte ziet hij er wel veel buffer uit
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Zou betekenen dat of:

1. Chestbrah er voor zou kiezen om met dezelfde tats als zijn broer rond te lopen terwijl hij weet dat hij nog zou leven. En dus de wereld gewoon mee trolled
2. Chestbrah niet weet dat zijn broer nog leeft.
3. Dat zyzz dus echt dood is.

Nu snap ik alleen niet waarom er nog geen foto's van de begravenis zijn of van zijn grafsteen oid.

Wat ook nog zou kunnen is dat het een strong photoshop is, wat me wel logisch lijkt want waarom zou je 2 dezelfde tats nemen als je overleden broer? Die Veni Vidi Vici Is al duidelijk genoeg.

Wat dan ook nog zou kunnen is dat zyzz zijn dood heet gefaked en zware plastische cirugie heeft ondergaan waardoor hij precies op zijn broer lijkt.

hoe kan je zo'n chin opgeven
 
Zou betekenen dat of:

1. Chestbrah er voor zou kiezen om met dezelfde tats als zijn broer rond te lopen terwijl hij weet dat hij nog zou leven. En dus de wereld gewoon mee trolled
2. Chestbrah niet weet dat zijn broer nog leeft.
3. Dat zyzz dus echt dood is.

Nu snap ik alleen niet waarom er nog geen foto's van de begravenis zijn of van zijn grafsteen oid.

Wat ook nog zou kunnen is dat het een strong photoshop is, wat me wel logisch lijkt want waarom zou je 2 dezelfde tats nemen als je overleden broer? Die Veni Vidi Vici Is al duidelijk genoeg.

Wat dan ook nog zou kunnen is dat zyzz zijn dood heet gefaked en zware plastische cirugie heeft ondergaan waardoor hij precies op zijn broer lijkt.

lol

hij is dood broski.
 
laatste deel van het filmpje is best treurig :(
 
Amen for that!
 
lol

hij is dood broski.

Geloof het pas wanneer ik duidelijk bewijs zie.

Oke dat er geen foto's van zijn begrafenis zijn genomen kan ik nog begrijpen.

Maar hoeveel mensen wonen er wel niet in sydney die actief zijn op dit soort fora, niemand die een foto van zijn grafsteen kon nemen? Blijft een vreemd verhaal waar nog niks van klopt.
 
Back
Naar boven