MuscleMeat

Update Ronny Rockel (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Stephen Graham

.
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
16 mei 2006
Berichten
59.513
Waardering
22.715
4 weeks out

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Altijd goede shape
 
Bruut!



Fitness forum

Word jij niet moe van jezelf? Altijd maar de voorkeur van andere bestempelen als superdude/beachboy en dergelijke
 
Word jij niet moe van jezelf? Altijd maar de voorkeur van andere bestempelen als superdude/beachboy en dergelijke
wat is niet pleasing dan? gast is groot as **** and goed geconditioneerd, het is wel een bb forum he ;)
 
Lijkt ze gut aardig onder controle te hebben nu..
 
Lijkt ze gut aardig onder controle te hebben nu..

Omdat hij front pose doet :p expo in duitsland van paar weekjes terug was de gut not pleasing :o Maarja, tgaat om de show straks he
 
pleasing of niet toch wel top 10 en mogelijk zelfs top 5 materiaal
 
Niet pleasing, Ronny heeft zeker een pleasing fysiek onstage.
Daarom is hij vaak top 6 materiaal.
Wellicht dat hij niet wat hoger kan/zal eindigen omdat hij nu in de Weider stal zit
 
Word jij niet moe van jezelf? Altijd maar de voorkeur van andere bestempelen als superdude/beachboy en dergelijke
:rolleyes:

wat is niet pleasing dan? gast is groot as **** and goed geconditioneerd, het is wel een bb forum he ;)

Niet pleasing, Ronny heeft zeker een pleasing fysiek onstage.
Daarom is hij vaak top 6 materiaal.
Wellicht dat hij niet wat hoger kan/zal eindigen omdat hij nu in de Weider stal zit

dit dus
 
Lol dit forum is er toch voor een mening? Ik vind zijn fysiek niet pleasing, mag ik? Ik heb toch ook geen commentaar op jouw mening?

En over dat dit een bb-forum is, bb is niet alleen shredded als hell en veels te veel massa op een te kleine body. Maar ook een super fysiek met relatief veel minder massa. (Mijn mening) Gelukkig heeft niet iedereen de zelfde mening anders was dit forum er ook niet zoals het er nu is :)
 
Gelukkig heeft niet iedereen de zelfde mening anders was dit forum er ook niet zoals het er nu is :)

Ja, dan waren er hier ook actieve wedstrijd atleten zoals op de andere fora.
Ibo is onze enigste echte actieve A atleet volgens mij?
En die gast van robbie met die engelse naam.
 
Mascha is ook A atleet.
Chemical ook(JK)

Robin Brantz
 
killy zen coach ook toch?
 
Mascha is ook A atleet.
Chemical ook(JK)

Robin Brantz

Woeps, hoe kan ik mascha nou vergeten.

Is robin brantz actief op dbb?

Maargoed, fora als md ect zitten er meer.
 
****ing Bruut, ik zie weer een top 6 voor hem binnenkort bij de O.
 
Armen zijn altijd aan de kleine kant, waarom verbeterd hij dit toch niet ....
 
Armen zijn altijd aan de kleine kant, waarom verbeterd hij dit toch niet ....

hij zal er alles aan doen wat hij kan vermoed ik zo :rolleyes:
 
wat is niet pleasing dan? gast is groot as **** and goed geconditioneerd, het is wel een bb forum he ;)

Sinds wanneer bepaal je niet meer zelf wat je pleasing vind? Als Kai hard en droog on stage staat vind ik dat (door z'n gut) nog steeds geen pleasing fysiek, ookal is die wel groot en geconditioneerd. Iedereen heeft z'n eigen voorkeur he, dus als iemand rockel niet pleasing vind kan dat en hoeft dat imo niks met fitness/beachboy shit te maken.
 
Back
Naar boven