XXL Nutrition

Loting Champions League & Europa League (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Waarom Twente eruit? De eerste 2 gaan door.
 
Ik denk dat je nog iets te positief bent. ik denk az door,psv door twente eruit, club eruit, anderlecht eruit. Wellicht dat met wat geluk er eentje meer door kan gaan, maar als een club uit Rusland of Engeland komt schaal ik ze sowieso al hoger in.

Ja en tottenham en shalke gaan er ook uit zeker.
 
Tegen Lokomotiv moten we toch minstens 3/6 halen. Tegen AEK in principe ook, we waren in de vorige wedstrijden (CL en EL) ook al beter. Sturm Graz moet normaal een hapklare brok zijn uit en thuis. Dan heb je 12 punten, dus ergens een steekje laten vallen kan niet zo veel kwaad.

De Nederlandse teams zie ik wel alledrie doorgaan. PSV is de beste in de groep, AZ weet ik niet, Kharkiv ken ik totaal niet. Malmö en Wenen kunnen ze zeker aan. Twente zal wel 2de kunnen worden.

Standard gok ik 2de plaats en Brugge ook. Birmingham speelt in de Championship en niet in de Premier League. Dat scheelt toch ook al een pak. Thuis moeten ze die zeker aankunnen.
 
Als je alle groepen bekijkt hebben de nederlandse ploegen de makkelijkste loting. Alle andere groepen zijn zwaarder vind ik.

Twente heeft echt een makkelijke poule :rolleyes:

Twente: Twente heeft de lastigste groep van alle Nederlandse clubs denk ik. Wisla en Odense spelen net geen CL. Odense heeft het Villareal heel lastig gemaakt en Fulham blijft een goede ploeg. Toch moet Twente hier gewoon door kunnen gaan. Fulham uit is een mooie wedstrijd voor de supporters.

Dat kunnen allemaal wel mooie tripjes worden voor de supporters. Goed te doen qua reizen. Moeilijke poule dat dan weer wel.
 
Moeilijke poule. :roflol:

Hoezo alvast indekken? 2 ploegen gaan door. Odense heeft een keer leuk gespeeld tegen Villareal, nou poe, wat een topteam. :roflol: Deense tering ploeg, Polen is helemaal lachwekkend.
 
Moeilijke poule. :roflol:

Hoezo alvast indekken? 2 ploegen gaan door. Odense heeft een keer leuk gespeeld tegen Villareal, nou poe, wat een topteam. :roflol: Deense tering ploeg, Polen is helemaal lachwekkend.

:eek:

reported:trollface:
 
Alle Nederlandse en Belgische ploegen gaan door in de EL. Wat een pauperpoules allemaal.
 
Wat bedoel je hier precies mee? Was gisteravond toch al duidelijk dat Celtic er uit gekiepert was?
Ja maar sion heeft tegen celtic een speler opgesteld die niet speelgerechtigd is. celtic heeft klacht ingediend en wss zal sion gediskwalificeerd worden en celtic dus in de plaats.
 
Moeilijke poule. :roflol:

Hoezo alvast indekken? 2 ploegen gaan door. Odense heeft een keer leuk gespeeld tegen Villareal, nou poe, wat een topteam. :roflol: Deense tering ploeg, Polen is helemaal lachwekkend.

Odense heeft het beter tegen Villarreal gedaan dan Twente tegen Villarreal :p Daar zat ik het mee te vergelijken ;) Twente heeft wel kans om door te gaan. Wisla is de minste van de 4.

Heb je al zin om naar Polen te gaan?

De wedstrijd is pas in december :p Allemaal gekken daar als ik de reportage van Ross Kemp moet geloven haha. Wordt wel een mooi tripje.
 
De wedstrijd is pas in december :p Allemaal gekken daar als ik de reportage van Ross Kemp moet geloven haha. Wordt wel een mooi tripje.

Haha ja jong, lever je vlaggen en zo maar alvast in dan ;) van plan om te gaan?
 
Fulham uit lijkt me wel mooi, Polen enz begin ik niet aan :D
 
Real Madrid vandaag 0-6 tegen Real Zaragoza

prepare ur anus ajax
 
Haha ja jong, lever je vlaggen en zo maar alvast in dan ;) van plan om te gaan?

Ik was wel van plan om te gaan. Wil eigenlijk alle 3 de uitwedstrijden meepakken :) Van de week maar eens even kijken wat het allemaal gaat kosten.

Fulham uit lijkt me wel mooi, Polen enz begin ik niet aan :D

Ook gewoon naar Polen en Denemarken gaan :p Fulham lijkt mij ook wel mooi. Engels voetbal en de sfeer. Ben ook naar Arsenal en Tottenham geweest. De sfeer bij Arsenal supporters viel tegen destijds. Bij Totteham was de sfeer goed. Dat ging echt hard (when the Spurs go marching in)
 
Ik kan me voorstellen dat de sfeer bij Arsenal minder was, dat komt allemaal door dat hyper-moderne modern football stadion. Jammer. Potverdomme ik wil ook Europees, k*t ado.
 
Had Groningen ook 10× liever in Europa gezien..
Dan maar hopen dat het dit jaar lukt
 
Had Groningen ook 10× liever in Europa gezien..
Dan maar hopen dat het dit jaar lukt

zo lang van Loo op goal staat, kunnen we van iedereen verliezen. Wat een waardeloze keeper is dat toch, tegen NAC me dood geergerd in t uitvak en gister was het weer raak.
 
Back
Naar boven