MuscleMeat

NSFW! Nieuwe 'film': Hole In The Head (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Jorgyboy

Huge Freak
10 jaar lid
Lid geworden
27 dec 2009
Berichten
8.799
Waardering
1.123
Lengte
1m75
http://www.youtube.com/watch?v=_67u1dOz2co

Nieuwe film over een man waarop de US Governement tijdens zijn jeugd enkele experimenten heeft uitgevoerd, die fout zijn afgelopen, maar die nu pas naar buiten komen - 80 jaar lang heeft de man een 'gat' in zijn hoofd verborgen gehouden.

Voor je het fragmentje bekijkt, moet ik jullie wel waarschuwen voor onaangename beelden, dus als je een zwakke maag hebt zou ik er niet naar kijken.
 
iemand samenvatting? want hier is het herrie en versta er geen tyfus van.
en het is geen gat, meer een wond :(
 
zucht..... hoeveel er nog mis gaat in deze wereld, ongelofelijk.
 
Wa is me da voor iets man ???
 
Wijlen Vertus Hardiman hield zijn geheim meer dan tachtig jaar lang verborgen onder een pruik en een muts. Vijf jaar was Vertus toen hij, samen met negen andere zwarte kinderen, in een ziekenhuis in de Amerikaanse staat Indiana deelnam aan een experiment met radioactieve straling. Hij hield er misvormde bovenkant van zijn hoofd aan over.

De kinderen gingen allemaal naar dezelfde basisschool in Lyles Station, Indiana. Hun ouders werd voorgehouden dat op hun kinderen een nieuwe middel tegen een hoofdhuidschimmel zou getest worden.

Dat was slechts een voorwendsel om de ouders te laten instemmen met het experiment, waarbij de kinderen aan veel te hoge straling werden blootgesteld.

'Ik gaf hem te veel'
'Ik kreeg een soort hoed op, en twee verpleegsters stonden achter me. Ik zag de flitslichten en hoorde de ene zeggen 'o mijn god, ik heb hem te veel gegeven', herinnert de man zich. Of hij kwaad is? 'Nee, want wie kwaad is, kan niet liefhebben'.

De documentaire over Vertus Hardiman, die wegens zijn 'grote genade' de gruwel die hij onderging al die jaren geheimhield, komt eind november uit. Maar op het internet wordt de trailer ervan nu al druk bekeken. Niet voor gevoelige kijkers, u bent dus gewaarschuwd.
(Redactie)
 
Shit is ****ed up G!
 
Zou hij hiervoor nu vergoed zijn door de US?
 
Zou hij hiervoor nu vergoed zijn door de US?

Zou maar erg zijn als hij niet vergoed is.
Als je ziet dat je daar 20.000000 $ krijgt omdat er een haar in je Big Mac zit :rolleyes:
 
Allemaal conspiracy theories, we weten allemaal dat onze Amerikaanse lieverds nooit zulk soort dingen tegen hun eigen bevolking zouden doen...

Kbedoel, hoe kan je nou zulke dingen doen zonder dat mensen er achter gaan komen, je hebt immers een groot team nodig..
 
waar is da feesje?
 
Allemaal conspiracy theories, we weten allemaal dat onze Amerikaanse lieverds nooit zulk soort dingen tegen hun eigen bevolking zouden doen...

Kbedoel, hoe kan je nou zulke dingen doen zonder dat mensen er achter gaan komen, je hebt immers een groot team nodig..
:roflol:
 
Back
Naar boven