Fitness Seller

test-rapporten UG-gear (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Komen er nog nieuwe testrapporten voor ug gear? Ik wil wel weer een update voor gg en gs.
 
Er komt 1 nieuw test verslag.
Er worden geen diverse producten meer getest.
 
Zo ff snel posten.
T'is hier reuze druk na het verlof.
Dus ik kan weinig tijd nemen om een uitgebreid verslag te maken en er lopen hier ook veel te veel stagairs rond :p

Spectrum en toestanden doen wij niet in toxi.
Wij kijken gewoon hoe de moleculen aan elkaar vast en in elkaar zitten, dus hoe ze verbonden zijn, onze Cobas heeft heel wat replica moleculen bindingen (calibers) in zijn geheugen zitten (ook vervuilingen geeft hij weer). Na deze anaylse weten we al welke stof het is.
Nu gewoon filteren en kunnen we gelijk de dosering bepalen.
That's it!

Staal was Mesterolone (proviron).
Waarvan 872Mg Mesterolone per 1Gr

Foto's-0006.jpg


Foto's-0005.jpg
 
Foto 1 is het laatste gedeelte van de Cobas waar het "gewicht" word bepaald

Foto 2 is het eerste gedeelte waar de moleculen gecontroleerd worden op actieve(werkzame) stof

Als jullie het nog duidelijker willen, dan zal het nog even duren eer ik het uitgebreider kan doen
 
opzich goede uitslag ug lab zal altijd minder werkzaam stof in doen
 
Mwah vind het een goede uitslag, ding is uiterst kritisch.

1000-872= 128/50= 2,56 mg

20-2,56mg= 17,44mg per stuk.... Niet slecht.
 
Mwah vind het een goede uitslag, ding is uiterst kritisch.

1000-872= 128/50= 2,56 mg

20-2,56mg= 17,44mg per stuk.... Niet slecht.


weet niet wat je hier berekend krieltje ??? ga je uit van een 20mg tab

ik denk dat rekenen niet je sterkste vak is geweest..maar 872 mg betekend 87% puur...dus kan je gewoon 0.87x20=17.4 mg doen :cool:
 
1 potje wordt vermalen. Daar hoort dan 1000mg stof in te zitten in te zitten.
Op die 1000 mg is het gecalibreerd.

Staal was Mesterolone (proviron).
Waarvan 872Mg Mesterolone per 1Gr de uitkomst is.

wat klopt er dan niet aan die berekening

50 tabs a 20 mg = 1000,maar er zit geen 1000 in,maar 872mg,betekend een tekort van 128mg totaal.

128mg: 50 (aantal tabs) = 2,56mg tekort per tab op een tab van 20mg is dus 17,44 werkzame stof per tab.
 
Het klopt gewoon beide!

On topic, goed werk Myjector!
Komen er nog meer?
 
Nee komen geen samples meer normaal of toch geen uitgebreide analyses.

@Kriel het waren 51 tabs :p
 
Proviron is toch 25mg per tab bij UG merken?
 
Niet bij alle merken..sommigen 20mg
 
Super idd. Weer een bewijs dat men het niet zo nauw neemt met doseringen en aantallen bij die UG sjizzle
 
Is het wel eens bij mensen opgekomen hier dat in de HG wereld je volgens GMP normen maar 2.5% mag afwijken ast gaat om inhoud / dosering?

Voor ik een shitload aan stront over me heen krijg dat ik UG labs afbrand wil ik alleen wel even duidelijk stellen dat dit soort "praktijkjes", cq fabriekjes NIET onder toezicht staan van een Onafhankelijke instelling die kwaliteitscontroles uitvoert.....

Kort door de bocht gezegd.........UG's kunnen er in gooien wat ze willen...want ze worden niet gecontroleerd op kwaliteit, veiligheid, en hygiene. WHo cares? Vanwege de krapte op de HG "anabolenmarkt" hebben ze zich in deze positie weten te manouvreren.....Logische tendens.

Ik brand hier dus geen UG af, maar wil wel even duidelijk stellen dat je zelf de keuze maakt om te kuren met zooi die al dan WEL of NIET onder toezicht staat van een GMP richtlijn :)

Succes allemaal :D
 
Is het wel eens bij mensen opgekomen hier dat in de HG wereld je volgens GMP normen maar 2.5% mag afwijken ast gaat om inhoud / dosering?

Voor ik een shitload aan stront over me heen krijg dat ik UG labs afbrand wil ik alleen wel even duidelijk stellen dat dit soort "praktijkjes", cq fabriekjes NIET onder toezicht staan van een Onafhankelijke instelling die kwaliteitscontroles uitvoert.....

Kort door de bocht gezegd.........UG's kunnen er in gooien wat ze willen...want ze worden niet gecontroleerd op kwaliteit, veiligheid, en hygiene. WHo cares? Vanwege de krapte op de HG "anabolenmarkt" hebben ze zich in deze positie weten te manouvreren.....Logische tendens.

Ik brand hier dus geen UG af, maar wil wel even duidelijk stellen dat je zelf de keuze maakt om te kuren met zooi die al dan WEL of NIET onder toezicht staat van een GMP richtlijn :)

Succes allemaal :D

GTFO then!!!
 
Wat is jouw probleem dan?
 
Back
Naar boven