AndroidHealthClinic

Meisje meer Alpha dan 90% van dbb (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

HAHAHAHAHAHAHAHAHA

zeg maar dag spin!

WTF IS MIS MET DIE MOEDER LMAO
 
spinnen zijn beschermd......dus aanklagen die handel
 
Valt onder dierenmishandeling. Dieren zijn geen speelgoed. Een normale moeder geeft die waarden mee, maar blijkbaar kweken retards zich sneller voort.
 
Volgens mij denkt de moeder goed te doen omdat haar dochter dan niet zo bang wordt van een spinnetjes zoals die huppeltutjes die tegenwoordig gekweekt worden. Dat je niet met een spin moet omgaan zoals dat meisje doet is natuurlijk zo, Maar of het gezond is om al te gillen als je een spin ziet weet ik ook niet. En wees nou eens eerlijk als ik een spin in mijn huis zie gooi ik hem gewoon het toilet in en of het beestje dat plezant vindt weet ik ook niet.
 
Een spin aaien, eerste keer in mijn leven dat ik dit hoor
 
Gewoon buiten zetten die beesten. Maar wat hier gebeurt... wtf.
 
Nuttige soort die doodwil omdat de mens er niet om geeft schat ik.

(mensen denken dat avatar een baanbrekende moraliserende film is)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Post toegevoegd Mon 29 Aug 2011 om 20:40 ----------

Valt onder dierenmishandeling. Dieren zijn geen speelgoed. Een normale moeder geeft die waarden mee, maar blijkbaar kweken retards zich sneller voort.

als katten en honden dat met spinnen mogen doen, waarom mensen niet:rolleyes:
 
als katten en honden dat met spinnen mogen doen, waarom mensen niet:rolleyes:

omdat moreel iets is dat mensen van andere dieren onderscheid, al zijn er ook sommige dieren die dat hebben, ik dacht mensachtigen en dolfijnen?

Vandaar het woord "beestachtig".

naar mijn weten is het een deel van het brein dat ervoor zorgt, en dat deel is bij sommige ziektes/syndromen verstoord(scizofrenie, feutaal(sp?) alcoholsyndroom)

Ik heb de hele dag geblokt en mijn spelling/grammatica lijdt eronder...
 
Laatst bewerkt:
omdat moreel iets is dat mensen van andere dieren onderscheid, al zijn er ook sommige dieren die dat hebben, ik dacht mensachtigen en dolfijnen?

Vandaar het woord "beestachtig".

naar mijn weten is het een deel van het brein dat ervoor zorgt, en dat deel is bij sommige ziektes/syndromen verstoord(scizofrenie, feutaal(sp?) alcoholsyndroom)

Ik heb de hele dag geblokt en mijn spelling/grammatica lijdt eronder...

Ik denk dat het meer aangeleerd is, vroeger 10 000 jaar geleden waren er namelijk wel moordlustige stammen. Dit gaat door evolutie niet uit het brein verdwenen zijn, als het echter aan gewoonte en opvoeding zou liggen kan dat wel veranderen in die tijdsspanne.
 
Vrouwen kunnen nooit alpha zijn, noch beta, vrouwen zijn vrouw. In dit filmpje is gewoon domme vrouw. Ge gaat geen spinnen in uwe mond doen, in uwe vrouwe mond hoort een slang (Annaconda jwz).
 
Dat je ethische kwesties niet kunt goedpraten met dat soort argumenten

gelukkig weet ik diep vanbinnen dat iedereen die ethische kwesties verdedigt een dikke pussy is die bang is voor de echte wereld.
 
Waarom altijd het laatste woord Angelus?
 
Back
Naar boven