Fitness Seller

Afvallen wilt niet lukken... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

uit dat citaat van dr snugles dat zoetstof leidt tot een lagere kcal inname klinkt door dat die andere groep dus gewoon suiker heeft gegeten, geen wonder dat ze meer kcal binnenkregen.

Het gaat om gesupplementeerd aspartaam, en verder ad libidum food intake (eten zoveel als ze wilden). Degenen die aspartaam kregen aten uiteindelijk minder, ondanks het feit dat ze dus zoveel mochten eten als ze wilden. Blijkbaar krijg je dus toch niet zoveel honger van aspartaam als gesuggereerd.
 
Het gaat om gesupplementeerd aspartaam, en verder ad libidum food intake (eten zoveel als ze wilden). Degenen die aspartaam kregen aten uiteindelijk minder, ondanks het feit dat ze dus zoveel mochten eten als ze wilden. Blijkbaar krijg je dus toch niet zoveel honger van aspartaam als gesuggereerd.

Klinkt ok, maar zodra het gefinancierd wordt door nutrasweet is de objectiviteit van de onderzoeker niet gegarandeerd, wat er ook uit het onderzoek komt, we kunnen het niet aannemen.
 
Klinkt ok, maar zodra het gefinancierd wordt door nutrasweet is de objectiviteit van de onderzoeker niet gegarandeerd, wat er ook uit het onderzoek komt, we kunnen het niet aannemen.

De studie van Raben (laatste) is niet gesponsord door nutrasweet.
 
Hallo,

allemaal bedankt voor de reacties, maar dat aspartaam gedoe snap ik niet. Ik drink gewoon coca cola zero en niet zo heel veel, dus zo schadelijk zal het uiteindelijk toch niet zijn.

Ik heb geprobeerd een voedingsschema te maken, maar het lukt niet echt. Weet niet wat ik wanneer het beste kan eten enz.

Heeft iemand een aantal tips of misschien zelfs een voedingsschema die bij mijn doel past?
 
[Link niet meer beschikbaar]
 
Verdeel je kcal ( wat je als het goed is al hebt uitgerekend inmiddels) gewoon over 6 gelijke porties op vaste tijden om de 2 - 3 uur, kijk op verpakkingen van producten voor de voedingswaarde, zodat je weet wat je binnenkrijgt.
Kost wat werk en uitrekenen maar zo is het nu eenmaal :)
 
is er eigenlijk een groot verschil in vetverbranding wanneer je zou gaan lopen na je KT en wanneer je gaat lopen op een rustdag?

probleem is dat ik na het trainen niet echt zin heb om eerst een kwartier naar huis te rijden om dan vervolgens nog eens naar het park te rijden om daar dan 25-35min te gaan lopen. wil het misschien wel overwegen als er idd een groot verschil zou zijn in vetverbranding.
 
ik zeg koolzuur rommel (cola dus) eruit gooien, voegt niets toe aan je doel om af te vallen. Ook al zit in CCL 0kcal je krijgt er wel honger van en er zit aspartaam in, niet heel gezond voor je lichaam.....

---------- Post toegevoegd Fri 16 Sep 2011 om 12:43 ----------

is er eigenlijk een groot verschil in vetverbranding wanneer je zou gaan lopen na je KT en wanneer je gaat lopen op een rustdag?

probleem is dat ik na het trainen niet echt zin heb om eerst een kwartier naar huis te rijden om dan vervolgens nog eens naar het park te rijden om daar dan 25-35min te gaan lopen. wil het misschien wel overwegen als er idd een groot verschil zou zijn in vetverbranding.

Ja dat is er. Door eerst KT te doen verbrand je de energie die je beschikbaar hebt uit voeding. Als je daarna cardio doet ga je automatisch vet verbranden omdat de energie uit voeding al verbruikt is tijdens de KT.

Andere goede optie is cardio in de ochtend voor je ontbijt, maar daar moet je maar zin in hebben.....
 
Back
Naar boven