MuscleMeat

Help sportschool gesloten!!!! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

BAD EXAMPLE

Novice
Lid geworden
11 apr 2011
Berichten
19
Waardering
2
Lengte
1m88
Massa
93kg
Vetpercentage
11%
Help mijn sportschool is gesloten!

Na 5 jaar met veel plezier gesport te hebben bij active world in druten,
Waren vrijdag morgen de deuren gesloten.
Na een bericht in de krant gelezen te hebben geloof ik dat het definitief over is.

Mijn vraag: Waar kan ik terecht?

Ik train 3 tot 4x per week (s'avonds)
1,5 uur kracht training + 30 min cardio.

Ik wil toch wel naar een iets serieuzere sportschool.
Waar ik verder kan groeien en een goede begeleiding kan krijgen.


Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
 
Ey woon je ook in Druten? Ik hoorde het ook al ja! Vrienden van mij stonden ook opeens voor een gesloten deur! :o

Ik train nu bij Clever Fit in Leeuwen. Kost maar €20 per maand! :) Je kunt er genoeg doen kwa kracht en cardio..

Ook kun je naar Flash in Druten.. Heb daar vroeger ook getraind en vind dat wel de beste sportschool voor krachttraining! Je betaald daar wel rond de €50 dus dat is 1 maand Flash OF 2,5 maand Clever Fit! ;) Aangezien ik bij Clever Fit ook alles kan doen kwa KT, heb ik daar een jaar abbo genomen! :)
 
Oke dankje voor de info daar ga ik dan vanavond ff kijken samen met m'n vriendin.

Ene ja woon ook in druten.

Bij flash heb ik vroeger gesport maar ben daar weggegaan omdat er zeer weinig en slechte begeleiding was en je een beetje weggekeken werdt als 20 jarige.

Maar weet niet hoe het nu is daar.

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
 
Bij Flash heb je veel AAS gebruikers en er traint ook altijd een beetje een vaste club daar.. Maar verder beviel het mij wel goed daar hoor.. Het gaat mij gewoon om het geld.. Waarom €50 betalen als je ook alles kunt doen voor €20? :)

De begeleiding bij Clever Fit is ook niet super hoor, maar ik vind bij geeneen sportschool bij ons in de buurt de begeleiding goed.. Je kunt beter jezelf goed inlezen hier op het forum, dan weet je al meer als de gemiddelde medewerker van de sportschool..
 
Spaar voor wat eigen materiaal?
Met een barbell, bankje, dumbbells, benchpressrack en squatrack kom je al heel ver :D
 
Bij Flash heb je veel AAS gebruikers en er traint ook altijd een beetje een vaste club daar.. Maar verder beviel het mij wel goed daar hoor.. Het gaat mij gewoon om het geld.. Waarom €50 betalen als je ook alles kunt doen voor €20? :)

De begeleiding bij Clever Fit is ook niet super hoor, maar ik vind bij geeneen sportschool bij ons in de buurt de begeleiding goed.. Je kunt beter jezelf goed inlezen hier op het forum, dan weet je al meer als de gemiddelde medewerker van de sportschool..

Ben het met je eens hoor, goede begeleiding is zeldzaam.
 
Bij Flash heb je veel AAS gebruikers en er traint ook altijd een beetje een vaste club daar.. Maar verder beviel het mij wel goed daar hoor.. Het gaat mij gewoon om het geld.. Waarom €50 betalen als je ook alles kunt doen voor €20? :)

De begeleiding bij Clever Fit is ook niet super hoor, maar ik vind bij geeneen sportschool bij ons in de buurt de begeleiding goed.. Je kunt beter jezelf goed inlezen hier op het forum, dan weet je al meer als de gemiddelde medewerker van de sportschool..

Daar heb je zeker gelijk in als ik de deadlift of de bor deed stonden ze te kijken of ik gek was ha ha.
Ja goed lezen op het forum is zeker een goede aanrader.


Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
 
Spaar voor wat eigen materiaal?
Met een barbell, bankje, dumbbells, benchpressrack en squatrack kom je al heel ver :D

Helaas heb ik daar geen plaats voor.
Heb het vroeger trouwens wel gehad maar deed er niet veel mee ging liever naar de sportschool.

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
 
Had het ook gezien inderdaad, zag al meteen een aantal aanmeldingen bij Flash binnenkomen.
Mooi k*t als je net een jaaraanbieding heb genomen en dat jaar vooruit betaald hebt, kun je mooi fluiten naar je centjes nu :p
Maar dat de begeleiding bij Flash niet altijd even goed is klopt, zijn der ook die wel verstand van zaken hebben. Zoals ook gezegd goede begeleiding is zeldzaam.

Ik zou zeggen ga sporten bij Flash, maak ik je lid krijgen we beide 50% korting tot het einde van het jaar :D
 
Laatst bewerkt:
Ben gister avond even bij cleverfit geweest met m'n meisie en we zagen er een hoop bekende gezichten van active en het zag er allemaal goed uit dus ook maar gelijk lid geworden voor €20,- per maand.
Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
 
Had het ook gezien inderdaad, zag al meteen een aantal aanmeldingen bij Flash binnenkomen.
Mooi k*t als je net een jaaraanbieding heb genomen en dat jaar vooruit betaald hebt, kun je mooi fluiten naar je centjes nu :p
Maar dat de begeleiding bij Flash niet altijd even goed is klopt, zijn der ook die wel verstand van zaken hebben. Zoals ook gezegd goede begeleiding is zeldzaam.

Ik zou zeggen ga sporten bij Flash, maak ik je lid krijgen we beide 50% korting tot het einde van het jaar :D

Waar kom jij vandaan dan? Opeens veel mensen uit de buurt hier op het forum whaha!



Ben gister avond even bij cleverfit geweest met m'n meisie en we zagen er een hoop bekende gezichten van active en het zag er allemaal goed uit dus ook maar gelijk lid geworden voor €20,- per maand.

Goed bezig! :) Kon gister ook al echt merken dat het een stuk drukker is geworden.. Vaak was ik helemaal alleen bij het KT gedeelte rond 16:30 uur en nu toch weer een man of 10 helaas! :(
 
Waar kom jij vandaan dan? Opeens veel mensen uit de buurt hier op het forum whaha!


uiteraard.
Moet wel zeggen dat er ook veel nieuwe bij Flash rondlopen, wel leuk maar hoop toch niet dat het te druk gaat worden :(
 
Laatst bewerkt:
Zo vandaag weer eens flink wezen knallen bij Cleverfit,
En ik moet zeggen het bevalt echt super lekker alles in 1 grote hal (kan je mooi Chickies kijken en zij naar jou).
En hier wel genoeg bankjes, halters en apparaten je kan zelfs je ipod aansluiten op de fiets/loopband of crostrainer of via het touchscreen voetbal kijken.

En dat voor €20,- pm
 
Druten, uiteraard.
Moet wel zeggen dat er ook veel nieuwe bij Flash rondlopen, wel leuk maar hoop toch niet dat het te druk gaat worden :(

Bij CleverFit ook veel nieuwe.. Hoop idd ook niet dat het te druk word.. Heb daar echt een hekel aan als ik telkens moet wachten enzo! :mad: Maar scheelt dat veel mensen het toch maar ff volhouden en in de winter weer stoppen.. ;)


Zo vandaag weer eens flink wezen knallen bij Cleverfit,
En ik moet zeggen het bevalt echt super lekker alles in 1 grote hal (kan je mooi Chickies kijken en zij naar jou).
En hier wel genoeg bankjes, halters en apparaten je kan zelfs je ipod aansluiten op de fiets/loopband of crostrainer of via het touchscreen voetbal kijken.

En dat voor €20,- pm

Chickies? Ik heb er nog geeneen gezien daar?! :p Hoelaat ga jij altijd? Ik altijd van 16:15 tot uur of 17:30.. Denk dat het rond 19:00 best wel druk is?

En hoe kun je voetbal kijken dan via die touchscreen?? Dacht dat dat niet werkte?!? :eek: Heb wel es gekeken, maar kreeg het niet voor elkaar.. ???
 
Chickies? Ik heb er nog geeneen gezien daar?! :p Hoelaat ga jij altijd? Ik altijd van 16:15 tot uur of 17:30.. Denk dat het rond 19:00 best wel druk is?

En hoe kun je voetbal kijken dan via die touchscreen?? Dacht dat dat niet werkte?!? :eek: Heb wel es gekeken, maar kreeg het niet voor elkaar.. ???


Yup via het touchscreen op de apparaten vooraan (die in een circel staan) kun je ook je ipod/iphone op aansluiten.

Ik was er gister om 19:30 ga doordeweeks altijd rond die tijd moet overdag werken dus.

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
 
Yup via het touchscreen op de apparaten vooraan (die in een circel staan) kun je ook je ipod/iphone op aansluiten.

Ik was er gister om 19:30 ga doordeweeks altijd rond die tijd moet overdag werken dus.


Hmm ik gebruik meestal de apparaten achteraan.. Ergens rechts bovenaan staat die optie ofzo toch? Zal vanmiddag nog eens kijken.. Anders voortaan maar vooraan cardio'en! :)
 
Back
Naar boven