XXL Nutrition

The Elder Scrolls V - Skyrim

Bezoekers in dit topic

:eek:

sowieso vakantie is al aangevraagd.
 
sinte sinte maarten de koeien hebben staarten.
 
+1 must have
 
jezus dat spel is echt ziek mooi :roflol: ik ga deze wel "kopen" man, alleen al om te kijken hoe het uitziet.
 
Uhm, wie gaat hem niet halen

MW3 op 9 nov en skyrim op 11 nov, dan nog uncharted 3 en nog wat andere, ben blij dat tentamens heb eind oktober :)
 
Uhm, wie gaat hem niet halen

MW3 op 9 nov en skyrim op 11 nov, dan nog uncharted 3 en nog wat andere, ben blij dat tentamens heb eind oktober :)

Dit gaat wel een knallertje worden, het is ook lang geleden sinds het vorige deel: Oblivion.
 
11 nov, is dat niet ook de date van AC:R?

•Spel pauzeert niet tijdens gesprekken. Leven gaat door.

daar hoop ik dat er zo snel mogelijk een patch voor komt. Echt hatelijk.
 
Beetje té dumbed down als je het mij vraagt.
 
11 nov, is dat niet ook de date van AC:R?

•Spel pauzeert niet tijdens gesprekken. Leven gaat door.

daar hoop ik dat er zo snel mogelijk een patch voor komt. Echt hatelijk.

dat maakt het toch net realistischer?
persoonlijk hoop ik op een mod die level scaling volledig uit schakelt.
 
Heb oblivion elder scrolls gespeeld.. Normaal wel een groot fan van RPG's maar vond 'm toch niet lekker werken. In First Person spelen met schild en zwaard vond ik zwaar irritant en te chaotisch, totaal geen overzicht.

Je kon 'm dan weliswaar in third person spelen maar daar was ie zeker niet voor gemaakt. In 3e persoon voelde hij gewoon erg ongemakkelijk.

Is dat bij deze weer zo?
 
dat maakt het toch net realistischer?
persoonlijk hoop ik op een mod die level scaling volledig uit schakelt.

Lullig als je nét effe moet poepen ;)

Heb oblivion elder scrolls gespeeld.. Normaal wel een groot fan van RPG's maar vond 'm toch niet lekker werken. In First Person spelen met schild en zwaard vond ik zwaar irritant en te chaotisch, totaal geen overzicht.

Je kon 'm dan weliswaar in third person spelen maar daar was ie zeker niet voor gemaakt. In 3e persoon voelde hij gewoon erg ongemakkelijk.

Is dat bij deze weer zo?

Who knows, lees zou ik zeggen, het spel is nog niet uit ;)
 
dat maakt het toch net realistischer?

Bethesda kennende wordt dat verschrikkelijk kak geimplementeerd, like belangrijke lange conversaties die mid-gesprek af worden gekapt door een rabid rabbit die aan je tenen knabbelt. Wat tot irritante situaties leid.

Daarom heb ik liever cutscene-like conversation. The witcher 2 deed dat verschrikkelijk goed.
 
Morrowind erg leuk, Oblivion werd al snel saai. Was wel een goed spel om met al die talloze mods te kloten, sommige mods waren echt te grappig. Heb niet veel gelezen over Skyrim maar volgens mij gaat het net zoals Oblivion niet de kant op die ik wil.
 
Skyrim :yes:
Ben ook weer begonnen met oblivion om alvast een beetje in te komen.
 
Wat denken jullie zou de pc versie stukken beter zijn dan een console versie?
zoja ga ik gewoon voor een nieuwe pc.
 
Wat denken jullie zou de pc versie stukken beter zijn dan een console versie?
zoja ga ik gewoon voor een nieuwe pc.

Neh, pc is leuk voor shooters, maar verder liever console.
 
Back
Naar boven