AndroidHealthClinic

voeding combineren met HBO?(HU) (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Guest

Gargantuan Beast
15 jaar lid
Lid geworden
19 mei 2002
Berichten
33.745
Waardering
3
Hey allemaal, vroeg me af hoe jullie je voeding combineren met je studie? Ik volg nu zelf hbo rechten aan de HU maar in sommige lessen mag ik niet eten. Zijn er nog andere die studeren aan de HU?
 
Ik neem aan dat je toch genoeg pauze hebt om iets te eten?
 
Op mijn Hogeschool heb ik 2 lessen achter elkaar (50 min. per les) en
dan min. 20 minuten pauze.. dat lijkt me toch meer genoeg tijd om te eten?
 
Weer zo'n ****ing nerd die even wil laten zien hoe hardcore die is door te doen alsof je geen moment mag missen om te eten.

Instant ban please.
 
Tsja gaat zeker k*t worden weer met een studie. Overal afleiding, school-kantine, bier..
Maarja komt wel goed, gewn keihard in de ochtend en avond volstampen en daar tussenin zie ik wel.
 
Hey allemaal, vroeg me af hoe jullie je voeding combineren met je studie? Ik volg nu zelf hbo rechten aan de HU maar in sommige lessen mag ik niet eten. Zijn er nog andere die studeren aan de HU?


Ik heb zelf op het HBO college's van anderhalf uur per keer wanneer ik niet mag eten, tussen elk college zit 15 min pauze wat voor mij genoeg is om zeker 5 a 6 boterhammen te eten. Dus ik snap niet echt hoe je er geen tijd voor hebt..
 
Dit slaat nergens op
 
Ik vreet gewoon in de les, schijt aan iedereen.
 
Hbo is juist ideaal, lekker veel vrije tijd.
 
Ik heb op een dag ook maar drie eetmomenten. Om 10.00, 12.30 en 15.00 terwijl ik vaste dagen van 7.30 tot 18.30 heb. Red het prima, maar ik snap best dat als sommige mensen een strakker schema hebben dit niet lukt. En zoals gezegd: 's morgens en 's avonds zoveel mogelijk stampen en echt alle momenten dat je tijd hebt om te eten. Misschien 5 minuten tussen de lessen dat je ff wat naar binnen kan douwen? Het moet prima te doen zijn.
 
Je kan ook gewoon minder obsessief doen en eten wanneer je tijd hebt. Als je op het HBO studeert heb je echt wel genoeg tijd om goed te eten hoor.
 
Gewoon vreten voor je leven in de pauzes...
 
haha ben benieuwd of ik je keer zie ;) maarja je hebt tijd zat om te eten en van 100 min niet eten heb e echt geen mindere gains hahaha
 
Gewoon vreten voor je leven in de pauzes...

Dit

En je rugzak vol shakebekers stoppen met brinta en eventueel whey in.
Noten zijn ook handig.
 
The ****? Ik ben van fulltime naar hbo fysiotherapie gegaan, dat is ****ing eten heaven.

Als je nu niet kan eten dan word later als je gaat werken als een concentratiekamp voor je.
 
ik doe ook HBO en ik moet zeggen dat het juist echt handig is, had verwacht dat ik bijna geen tijd had maar heb eigenlijk constant tijd om te eten dus ik weet niet hoe jij met die probleem zit
 
Kan bulken als een gek tijdens je studie. Veel tijd om te trainen en alle tijd om te eten, koken en boodschappen te doen.
 
Ik zit vanaf dit jaar ook op de HU (FEM) en ik heb pauzes zat om te eten (telkens een pauze van 10 minuten dan maarja beter dan niets), de spar om de hoek als ik nog wat extra's zou willen, restaurantje aan de overkant.

En het verbaasd me trouwens dat het nog niet voorbij is gekomen maar je weet toch dat dat 6 of 8 maaltijden per dag al een ruime tijd achterhaald is? dus als je 2x een momentje vind om wat boterhammen naar binnen te schuiven zie ik het probleem niet echt eig...
 
Back
Naar boven