MuscleMeat

Kitty's log (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

JW zijn vrouw was er ook.................
 
Heel veel succes! Ik ga je ook volgen en ben super benieuwd naar je fysiek foto's als je ze nog durft te plaatsen na zoveel verzoeken!

Vind overigens wel dat je weinig eet, merk je dat niet aan je spieren als je tot het uiterste gaat dat ze gaan trillen of dat je roofbouw aan het plegen bent? Ik kreeg ze op een gegeven moment niet meer stil na het squaten, shake erin en ze ontspande maar moest ook mijn eetpatroon verhogen want ik kwam gewoon te kort... Was een beetje eng maar toch sneller resultaat..

Haha ja ik durf het nog wel hoor. Ik heb m'n iphone weer dus ik ga gauw een filmpje en foto's maken ;)

Ik probeer zo veel en gezond mogelijk te eten... Het enige wat ik merk is dat ik snel en lang spierpijn heb. Maar ik weet niet of dat gerelateerd is aan mijn voedingspatroon. Iemand enig idee of dat het geval is?
 
Haha ja ik durf het nog wel hoor. Ik heb m'n iphone weer dus ik ga gauw een filmpje en foto's maken ;)

:thumbs: Eindelijk! ;)


Ik probeer zo veel en gezond mogelijk te eten... Het enige wat ik merk is dat ik snel en lang spierpijn heb. Maar ik weet niet of dat gerelateerd is aan mijn voedingspatroon. Iemand enig idee of dat het geval is?

Heb daar zelf ook last van.. Maar denk dat dat is, omdat ik aan het cutten ben en dus minder eet dan mijn onderhoud..
Met bulken zou je er minder last van moeten hebben lijkt me?
 
:thumbs: Eindelijk! ;)




Heb daar zelf ook last van.. Maar denk dat dat is, omdat ik aan het cutten ben en dus minder eet dan mijn onderhoud..
Met bulken zou je er minder last van moeten hebben lijkt me?

Ja ik denk het, misschien krijgt de een ook sneller spierpijn dan de ander ??? Mijn vriend vind het raar dat ik na zoveel jaren trainen nog dagelijks spierpijn heb die soms wel 3 a 4 dagen aanhoudt... maar ja ik vind het wel een soort van lekkere pijn mwhaahaha ;) Weet ik in ieder geval dat ik stevig getraind heb :cool:
 
maarrre met 90 kilo, kan je toch zeker wel spierpijn hebben???? Ik denk dat het toch normaal is. Ik denk dat een vrouw ook anders reageert dan een man???
 
Laatst bewerkt:
Succes!

Gebruik je trouwens supplementen?

Anders zou je dextrose met whey na je training kunnen nemen, misschien dat je daardoor wat minder spierpijn krijgt.
 
halloooooooooooooooo !! :D

---------- Post toegevoegd Wed 31 Aug 2011 om 18:05 ----------



haha, vandaar inderdaad !!

Hahaa nou hallo terug dan maar :p

---------- Post toegevoegd Thu 1 Sep 2011 om 08:03 ----------

Succes!

Gebruik je trouwens supplementen?

Anders zou je dextrose met whey na je training kunnen nemen, misschien dat je daardoor wat minder spierpijn krijgt.

Ik gebruik L-carnitine, whey, sportvitamine en amino's. Maar dan ga ik ff kijken of dat helpt inderdaad :D thnx voor de tip :)
 
Wat ik altijd doe om spierpijn te voorkomen is na de training zwemmen en dan de sauna in. Nu hebben wij ook de beschikking over een zwembad..

Eerlijk gezegd denk ik wel dat het aan je voeding ligt, je lichaam vraagt om stoffen om te herstellen die er niet zijn. Nu heb jij als ik naar je stats kijk al een prachtig lichaam maar je zou door iets meer en iets anders te eten denk ik nog meer bereiken.

En elk lichaam zal inderdaad anders reageren, ik heb alleen nog spierpijn als ik iets doe/spieren gebruik die ik nog nooit heb gebruikt.. Na een extreme bootcamp ofzo. Met gewoon kracht houdt de spierpijn nooit zo lang aan.

Ziek he, ik kick ook op die 'pijn', beter gezegd het gevoel... Vooral tijdens training, daar haal ik echt adrenaline uit..
 
Hahaa nou hallo terug dan maar :p

---------- Post toegevoegd Thu 1 Sep 2011 om 08:03 ----------



Ik gebruik L-carnitine, whey, sportvitamine en amino's. Maar dan ga ik ff kijken of dat helpt inderdaad :D thnx voor de tip :)

NP. Amino's zijn nog beter om na je training met dextrose/vitargo te nemen.
 
Hahaa nou hallo terug dan maar :p


:o :wave2:


Ik vind spierpijn ook altijd lekker, dan weet ik dat ik goed getraind heb, maar ik heb alleen 3 of 4 dagen spierpijn als ik iets bijvoorbeeld lang niet gedaan heb, zoals laatst had ik 4 weken niet gesquat, daarna had ik 4 dagen last, anders niet. Dus altijd 3 a 4 dagen spierpijn vind ik wel veeel / apart.....
 
:o :wave2:


Ik vind spierpijn ook altijd lekker, dan weet ik dat ik goed getraind heb, maar ik heb alleen 3 of 4 dagen spierpijn als ik iets bijvoorbeeld lang niet gedaan heb, zoals laatst had ik 4 weken niet gesquat, daarna had ik 4 dagen last, anders niet. Dus altijd 3 a 4 dagen spierpijn vind ik wel veeel / apart.....

Ja t is meestal 2 a 3 dagen en soms 4. Maar toch apart inderdaad. K heb gister dat dextrose spul gekocht dus ik ga ff kijken of dat nog helpt. En ik ga meer eten :meal: Maar ja mocht de spierpijn blijven, k ga er niet dood van ;) dus dan vind ik t wel best :D
 
Die 100kg squat zul je zo wel halen ;)
Train je nog speciaal voor je politietests?
 
Ja t is meestal 2 a 3 dagen en soms 4. Maar toch apart inderdaad. K heb gister dat dextrose spul gekocht dus ik ga ff kijken of dat nog helpt. En ik ga meer eten :meal: Maar ja mocht de spierpijn blijven, k ga er niet dood van ;) dus dan vind ik t wel best :D

2 dagen heb ik ook wel vaak als ik goed getraind heb, 3 a 4 dagen alleen als ik iets heel lang niet gedaan heb. En anders lekker laten masseren dan ??? haha
 
Die 100kg squat zul je zo wel halen ;)
Train je nog speciaal voor je politietests?

Nou ik doe nu ff meer cardio erbij en 1 keer per week 5 km rennen. En opdrukken doe ik nu ook voor die politie test. Verder moet het wel goedkomen denk ik... M'n conditie is op zich wel goed. En kracht moet ook geen probleem zijn ;)

---------- Post toegevoegd Sat 3 Sep 2011 om 09:22 ----------

2 dagen heb ik ook wel vaak als ik goed getraind heb, 3 a 4 dagen alleen als ik iets heel lang niet gedaan heb. En anders lekker laten masseren dan ??? haha

Gelukkig is m'n vriend masseur :p
 
Laatst bewerkt:
Nou ik doe nu ff meer cardio erbij en 1 keer per week 5 km rennen. En opdrukken doe ik nu ook voor die politie test. Verder moet het wel goedkomen denk ik... M'n conditie is op zich wel goed. En kracht moet ook geen probleem zijn ;)

---------- Post toegevoegd Sat 3 Sep 2011 om 09:22 ----------



Gelukkig is m'n vriend masseur :p

beter dat je vriend masseur is !! en post je hier je trainingen niet ?
 
Citrulline Malaat
-Spierenergie +34%!
-Stimuleert Stikstofproductie (NO)
-Langdurige spierkracht
-Meer volume in de spieren
-Remt melkzuur
-Minder spierafbraak/sneller herstel
-Meer kracht en spieruithoudingsvermogen!

500 Gram (200 Doses!) 34,90 14,90! Direct Bestellen
 
Citrulline Malaat
-Spierenergie +34%!
-Stimuleert Stikstofproductie (NO)
-Langdurige spierkracht
-Meer volume in de spieren
-Remt melkzuur
-Minder spierafbraak/sneller herstel
-Meer kracht en spieruithoudingsvermogen!

500 Gram (200 Doses!) 34,90 14,90! Direct Bestellen

Hey thnx, k ga hier gelijk ff naar kijken :) enne ik begin maandag met noteren welke oefeningen en hoe zwaar ik ze heb gedaan ;) dus dan begin ik "echt" met m'n log :P
 
Gisteren voor de 2e keer hardgelopen rond de Kralingse plas (5 km ong). Deze keer in 40 min rond en 2 x 1 min gelopen en de rest hardgelopen. Vorige keer 3 x 1 min dus er zit al een beetje verbetering in ;) Vanavond rug en schouders trainen :D
 
Nou hier is m'n eerste training die ik bijgehouden heb. Gister Rug en Schouders gedaan, ik hoop dat ik de juiste namen gebruik voor de oefeningen:
- lat pull 15x30kg, 15x35kg, 12x40kg en 12x40kg
- lat front pull 15x30kg, 15x35kg, 12x40kg en 12x40kg
- lat pulldown narrow 15x30kg, 15x35kg, 12x40kg en 12x40kg
- Row 15x30kg, 15x35kg, 15x35kg en 12x40kg
- Deadlift 15x40kgx4
- Lat raise (dumbbells) 15x5kgx4 thnx abfab voor de juiste naam :D
- Lat raise (apparaat) 15x15kgx3
- Front dumbbell raise 15x4kgx4
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven