AndroidHealthClinic

Anabolen als medicatie (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Hoi Ace,

Echt een voedingsschema heb ik niet. Het is alleen dat ik verkeerde vetten zoals friet en al die troep ga vermijden, verder niet snoepen tussendoor en suikers ook laten staan. Begin iedere morgen met brinta voor wat energie met een appel en sinaasappel. Tussen de middag wat bammetjes en in de avond kip of vis met wat groenten zoals boontjes doperwten, spinazie etc.

Verder heb ik mij hier eigenlijk ook aangemeld om mezelf te verbeteren en de informatie weg te halen bij kenners op dit forum. Jullie zijn er dagelijks mee bezig dus ik ga gewoon veel lezen en zal dan snel wijzer worden. Mijn doel is ook nog geen bodybuilding al zal ik mogelijk straks toch verslaafd worden aan mijn workouts want dat heb ik altijd gehad. Ik zal er alles aan doen om het maximale uit deze kuur te halen, dus opbouwende kritiek of tips zijn altijd welkom!!

Zonder voedingsschema? I don't think so. :)

http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/begint-maken-goed-voedingsschema-68557/

http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/bereken-mijn-energiebehoefte-34649/

http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/voedingswaarden-voorbeeldschemas-24805/

http://forum.dutchbodybuilding.com/f183/centraal-veelgestelde-vragen-topic-voor-beginners-163703/

Het is even doorbijten, maar je moet echt even alles lezen. Achteraf ben je me dankbaar. :D
 
Verlies jij overigens iedere keer ook behoorlijk wat lichaamsvet zoals hier en daar op internet omschreven?

Ja, maar dat heeft ook te maken met een calorieën deficit en omdat ik al een redelijk laag vetpercentage heb zie je dat vetverlies wel wat sneller.

Maar het gaat zeker ietsje sneller met anavar.
 
Ja, maar dat heeft ook te maken met een calorieën deficit en omdat ik al een redelijk laag vetpercentage heb zie je dat vetverlies wel wat sneller.

Maar het gaat zeker ietsje sneller met anavar.

Ik heb nog een potje Nutrex 6 Black staan, zal ik dat ook gebruiken bij deze kuur of is dat rommel?
 
Ik heb nog een potje Nutrex 6 Black staan, zal ik dat ook gebruiken bij deze kuur of is dat rommel?

Ik heb geen idee wat dat is, als je vet wil verliezen moet je minder calorieën tot je nemen of meer bewegen.
 
Ik heb geen idee wat dat is, als je vet wil verliezen moet je minder calorieën tot je nemen of meer bewegen.

Dat zijn vetverbranders op basis cafeine, maar ik heb besloten daar niks mee te doen. Zit nu in mijn 2de week en het resultaat is nu al duidelijk zichtbaar. Ga einde deze week eens een foto maken.
 
Als je al problemen had met je hartslag zou ik geen fatburners nemen, kansen zijn er dat je last krijgt van hartkloppingen.
 
Als je al problemen had met je hartslag zou ik geen fatburners nemen, kansen zijn er dat je last krijgt van hartkloppingen.

Kopt inderdaad ook wat jij zegt, ik werd er onrustig van en heb ze destijds daarom ook laten staan. Kreeg er ook druk van in mijn kop!

Thanks anyway ;)
 
Blijft een eeuwige discussie om wel of niet na te kuren. Zou het persoonlijk niet doen, tamoxifen is een zwaar medicijn en de bijwerkingen daarvan kunnen sterker zijn dan het kuurtje oxandrolone wat je nu neemt.

Hier kan je er nog meer over lezen; http://forum.dutchbodybuilding.com/f10/winstrol-284514/index2.html#post6083589
tamoxifen is helemaal geen zwaar medicijn. er zijn mensen die dit jaren moeten slikken.
welke bijwerkingen? heb jij al ooit nolva gebruikt? mijn nakuur duurt 6 weken (nolva + clomid) en ik heb daar niet de minste problemen mee, alhoewel dat sommigen wel bijwerkingen krijgen van clomid.
 
tamoxifen is helemaal geen zwaar medicijn. er zijn mensen die dit jaren moeten slikken.
welke bijwerkingen? heb jij al ooit nolva gebruikt? mijn nakuur duurt 6 weken (nolva + clomid) en ik heb daar niet de minste problemen mee, alhoewel dat sommigen wel bijwerkingen krijgen van clomid.

Hoezo geen zwaar medicijn? Omdat je zelf nog geen last van sides heb gehad? Je kan er zeer ernstige bijwerkingen aan ondervinden; http://forum.dutchbodybuilding.com/f10/bijwerkingen-door-nolvadex-180491/
 
Sanderman, hoe gaat het nu?
 
Oefeningen waarbij je je rug kromt is zeker niet aan te raden bij een hernia. Beter kan je buikspieren trainen door plat op de grond te liggen en een gewicht achter je omhoog te houden. Zo komt er spanning op de buikspieren zonder de rug te belasten. Dit icm rug trainen.

Je oestrogeen blokkeren met nolvadex is ook al geen goed idee omdat het vocht onttrekt uit je gewrichten en ruggenwervel. En zo kans op beschadiging verhoogt. De reden waarom deca zo goed voor kwetsuren is is dan ook vanwege de oestrogene uitwerking.
 
Laatst bewerkt:
laat de mensen spreken die het regelmatig nemen en begin niet te preken over iets waar je geen ervaring mee hebt. in alle bijsluiters staan een waslijst van bijwerkingen.
Dit. Lees maar eens een bijsluiter over ene middel tegen keelpijn bv.
Ik slik altijd Nolva dit middel is voor mij en heel mijn vriendenkring perfect en veilig. Ik voel me er altijd super onder.
 
Dit. Lees maar eens een bijsluiter over ene middel tegen keelpijn bv.
Ik slik altijd Nolva dit middel is voor mij en heel mijn vriendenkring perfect en veilig. Ik voel me er altijd super onder.

En voel je dan ook dat t niet genotoxisch is? :p
 
laat de mensen spreken die het regelmatig nemen en begin niet te preken over iets waar je geen ervaring mee hebt. in alle bijsluiters staan een waslijst van bijwerkingen.

Voor jou informatie ik heb er voldoende ervaring mee.


Dit. Lees maar eens een bijsluiter over ene middel tegen keelpijn bv.
Ik slik altijd Nolva dit middel is voor mij en heel mijn vriendenkring perfect en veilig. Ik voel me er altijd super onder.

Tamoxifen kun je veel ernstige bijwerkingen aan ondervinden. En die staan voldoende beschreven op dit forum. Dat jij er nog geen hebt ondervonden is fijn voor je.

Een middel tegen keelpijn kun je hoogstens een droge mond of branderige smaak van in je mond krijgen. Dat is geen vergelijking.
 
Voor jou informatie ik heb er voldoende ervaring mee.




Tamoxifen kun je veel ernstige bijwerkingen aan ondervinden. En die staan voldoende beschreven op dit forum. Dat jij er nog geen hebt ondervonden is fijn voor je.

Een middel tegen keelpijn kun je hoogstens een droge mond of branderige smaak van in je mond krijgen. Dat is geen vergelijking.

Dan zou ik toch meer eens heel goed de bijsluiters lezen van medicatie. Bijvoorbeeld aspirine:
2. Op welke bijwerkingen moet ik letten?
Omdat dit middel uw bloedstolling remt, kan het bij bloedingen problemen geven. Bijvoorbeeld na het trekken van tanden of kiezen. Meld daarom bij elk bezoek aan de tandarts dat u dit middel gebruikt.
U kunt last krijgen van maagklachten (ontsteking van het maagslijmvlies en zuurbranden). Dit komt niet zo vaak voor. Ongemerkt kan via de ontlasting wat bloedverlies optreden (door kleine bloedingen van het maagdarmslijmvlies). Mensen die een maag- of darmzweer hebben of een maag- of darmbloeding mogen dit middel niet gebruiken. De klachten kunnen erdoor verergeren.
Bij langdurig of veelvuldig gebruik kan dit middel tot bloedarmoede leiden door ongemerkt bloedverlies via de ontlasting. Bij ernstige bloedingen, aanhoudende maagklachten en allergische reacties moet u het gebruik staken en contact opnemen met uw arts.
Wonden kunnen langzamer genezen.
Zeer zelden treedt overgevoeligheid voor dit middel op. Dit merkt u aan huiduitslag, galbulten en jeuk. Gebruik dit middel dan niet meer. Een ernstige overgevoeligheid is te merken aan benauwdheid of een opgezwollen gezicht. Ga dan onmiddellijk naar een arts.
In beide gevallen mag u dit middel in de toekomst niet meer gebruiken. Geef daarom aan de apotheek door dat u overgevoelig bent voor acetylsalicylzuur. Het apotheekteam kan er dan op letten dat u dit middel of soorgelijke middelen niet opnieuw krijgt.
Mensen met astma en andere benauwdheidsklachten blijken vaker overgevoelig te zijn voor dit middel. Zij moeten daarom extra op overgevoeligheidsverschijnselen letten.
Lijdt u aan hartfalen, dan kunt u daar meer last van krijgen. Overleg met uw arts als u last krijgt van opgezwollen enkels, benauwdheid en vermoeidheid.
Zeer zelden treedt een jichtaanval op. Dit merkt u meestal aan een pijnlijk gezwollen en rode grote teen. Mensen die al vaker last van jicht hebben, moeten hier extra alert op zijn. Neem contact op met uw arts als uw jicht toeneemt. Mogelijk kan de arts een ander middel tegen trombose voorschrijven.
Raadpleeg uw arts als u te veel last heeft van één van de bovengenoemde bijwerkingen, of als u andere bijwerkingen ervaart waar u zich zorgen over maakt.
 
wat een randebiel van een huisarts heb jij dan. Je hebt zelfs speciale aas varianten die voor zulke rugklachten zijn ontwikkeld. Kerel in ons gym heeft precies het zelfde en die kreeg ik het gewoon voorgeschreven en was er ook super happy mee. Terwijl jij 2.5 jaar ermee loopt te sukkelen...beter ga je even goed je huisarts bij zijn ballen pakken.
 
Back
Naar boven