AndroidHealthClinic

Centraal Zyzz topic (8 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Alsof zijn fysiek zo geweldig was, no legs en dan zo een upper body, something went wrong, nuff said.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

/end discussion

zijn benen waren gewoon goed, niet overdreven
zou ze ook niet groter willen hebben dan zo.
 
De gemiddelde voetballer en wielrenner hebben betere poten...

en wat wil je daar mee zeggen?

je hoort niemand zeuren over zijn benen, alleen die jaloerse mensen die altijd iets te zeiken willen hebben.

/discussie
 
De gemiddelde voetballer en wielrenner hebben betere poten...

+1

Op de leg extensions aangespannen lijkt het al snel of je dikke poten hebt hoor... :p
Waarschijnlijk squatte hij minder (heel waarschijnlijk gewoon niet:rolleyes:) dan dat hij benchte
 
Say whaat?


[Afbeelding niet meer beschikbaar]

vwv1bq.jpg

fixed omdat imageshack niet goed werkt.
 
aan de fotos hierboven had hij toch wel redelijk benen..
 
leeft ie nog?
 
en wat wil je daar mee zeggen?

je hoort niemand zeuren over zijn benen, alleen die jaloerse mensen die altijd iets te zeiken willen hebben.

/discussie

Haters gonna hate, maar zijn fysiek was verre van goddelijk ;) .
 
Haters gonna hate, maar zijn fysiek was verre van goddelijk ;) .

Je laat zien dat je zelf nogal bekrompen denkt. Wij vinden dat, dus is het zo voor ons.

Ik vind ook dat het lichaam er zo moet uit zien. Jij vind miss een jay cutler fysiek beter maar daar walg ik van.
 
haters gonna hate
 
Je laat zien dat je zelf nogal bekrompen denkt. Wij vinden dat, dus is het zo voor ons.

Ik vind ook dat het lichaam er zo moet uit zien. Jij vind miss een jay cutler fysiek beter maar daar walg ik van.

Ik denk bekrompen omdat ik zijn fysiek niet goddelijk vind :scratch: . Er zitten een paar man op dit forum die er veel beter uitzien, bovendien zonder die achterlijke trekjes van zuzz...
 
Ik denk bekrompen omdat ik zijn fysiek niet goddelijk vind :scratch: . Er zitten een paar man op dit forum die er veel beter uitzien, bovendien zonder die achterlijke trekjes van zuzz...

Het gaat om het geheel. En nogmaals, wij vinden hem het best. Niemand van dit forum komt ook maar enigszins in de buurt van hem. Helemaal wat persoonlijkheid betreft.

Maargoed ik ben benieuwd met wie je op de proppen komt.
 
Ik denk bekrompen omdat ik zijn fysiek niet goddelijk vind :scratch: . Er zitten een paar man op dit forum die er veel beter uitzien, bovendien zonder die achterlijke trekjes van zuzz...

Daar denken wij dus anders over. ;)
 
je laat zien dat je zelf nogal bekrompen denkt. Wij vinden dat, dus is het zo voor ons.

Ik vind ook dat het lichaam er zo moet uit zien. Jij vind miss een jay cutler fysiek beter maar daar walg ik van.

+1
 
Het gaat om het geheel. En nogmaals, wij vinden hem het best. Niemand van dit forum komt ook maar enigszins in de buurt van hem. Helemaal wat persoonlijkheid betreft.

WTF? Jullie kennen die gast niet eens. Gaat ook niet meer lukken natuurlijk maar wat weten iemand hier nou over de persoonlijkheid van iemand die wat troll-filmpjes heeft gemaakt en op fora en Facebook ook meestal een rol speelde?

Vind het bijna eng worden, volgens mij zijn hier nogal al wat Kool-aid liefhebbers die net zo goed achter Jim Jones hadden aangelopen in de jungle van Guyana.
 
Ik denk bekrompen omdat ik zijn fysiek niet goddelijk vind :scratch: . Er zitten een paar man op dit forum die er veel beter uitzien, bovendien zonder die achterlijke trekjes van zuzz...

show us plz

met 'achterlijke trekjes' bedoel je dus lol maken en overal schijt aan hebben?
snap dat sommige mensen dat achterlijk vinden maar ik vind het een inspiratie.
 
WTF? Jullie kennen die gast niet eens. Gaat ook niet meer lukken natuurlijk maar wat weten iemand hier nou over de persoonlijkheid van iemand die wat troll-filmpjes heeft gemaakt en op fora en Facebook ook meestal een rol speelde?

Vind het bijna eng worden, volgens mij zijn hier nogal al wat Kool-aid liefhebbers die net zo goed achter Jim Jones hadden aangelopen in de jungle van Guyana.

Wij kennen hem wel, hij ons alleen niet.

Hij heeft bijv een formspring waar mensen hem vragen konden stellen over vanalles en nog wat. Vaak serieuze vragen met serieuze antwoorden en daar kon je goed uit afleiden wat voor een persoon het was. In ieder geval iemand waar ik veel gemeen mee heb qua mindset en ik denk dat dat voor iedereen geldt die veel in dit topic post.
 
Back
Naar boven