MuscleMeat

Scientology

Bezoekers in dit topic

Stephen Graham

.
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
16 mei 2006
Berichten
59.513
Waardering
22.605
Zijn er aanhangers van deze religie hier op het forum. Is het iets om je in te verdiepen? Of is het allemaal onzin?
 
Ben je weer ergens ingeluld? :D
 
Tom Cruise
 
Ten eerste is het bedacht door een Science Fiction schrijver.
Ten tweede:

Scientology is een religie; zij is ontwikkeld door L. Ron Hubbard en geeft een exacte route aan naar een volledig en overtuigend begrip van iemands ware geestelijke aard in relatie tot zichzelf, zijn gezin, groepen, de mensheid, alle levensvormen, het fysische universum, het geestelijke universum en het Goddelijk Wezen of de oneindigheid.

Scientology richt zich tot het spirituele wezen, niet slechts het lichaam of het verstand en gaat ervan uit dat de mens veel meer is dan een product van zijn omgeving of zijn genen.

Scientology omvat een hoeveelheid kennis die voortkomt uit bepaalde fundamentele waarheden. De belangrijkste hiervan zijn:

De mens is een onsterfelijk, spiritueel wezen.

Zijn ervaringen reiken veel verder dan een enkel leven.

Zijn vermogens zijn onbegrensd, zelfs als men zich daar nu niet van bewust is.

Scientology gelooft voorts dat de mens in wezen goed is en dat zijn geestelijke redding afhangt van hemzelf en zijn medemensen en het bereiken van broederschap met het universum.
 
Bedoel je die religie met de duistere heer Xenu die zielen naar de aarde verscheepte met een soort vrachtvliegtuigen, ze toen dagenlang naar corrupte beelden liet kijken zodat ze een fout beeld kregen van de wereld, en ze uiteindelijk vrij liet op aarde waar zij lichamen van mensen vonden om in voort te leven?
 
Bedoel je die religie met de duistere heer Xenu die zielen naar de aarde verscheepte met een soort vrachtvliegtuigen, ze toen dagenlang naar corrupte beelden liet kijken zodat ze een fout beeld kregen van de wereld, en ze uiteindelijk vrij liet op aarde waar zij lichamen van mensen vonden om in voort te leven?

Ja, maar dat klopt wel. Gezien in een animatie docu.
 
klinkt als een pak fantastisch gezwets om je zakken leeg te maken
 
Zijn er aanhangers van deze religie hier op het forum. Is het iets om je in te verdiepen? Of is het allemaal onzin?

Allemaal onzin. Niet dat onzin je niet kan helpen.... geloven in iets wat niet waar is geeft een heleboel mensen hoop, maar geloof dan in iets wat minder gevaarlijk is dan scientology want dat is een organisatie die nauw grenst aan het criminele.
 
Ben je weer ergens ingeluld? :D
Nja, was een tijd terug bij een kennis en daar lag een boek op tafel genaamd 'Scientology'. Ik vroeg aan hem lacherig of hij daar in geloofde. Hij keek me zeer serieus aan en vroeg wat ik dacht wat het was. Toen zei ik dat ik dacht dat het zoiets was als dat aliens je geest en lichaam in gekropen zijn en dat je die aliens er weer uit kon halen als je zeer gezond leeft. Toen kwam er een heel verhaal en raakte ik de draad kwijt. Hij was er in ieder geval zeer serieus over.

Ook van de week zag ik een aflevering van Southpark over Scientology was wel lachen.

En ik vraag me af waarom de helden van weleer Tom Cruise en John Travolta hier in kunnen geloven.

Vandaar dat mijn interesse er over gewekt is.

Allemaal onzin. Niet dat onzin je niet kan helpen.... geloven in iets wat niet waar is geeft een heleboel mensen hoop, maar geloof dan in iets wat minder gevaarlijk is dan scientology want dat is een organisatie die nauw grenst aan het criminele.

Wat is er crimineel aan dan?
 
Bende idioten die je geld afhandig maken met onzin programma's.
 
Cruise is er in gerold door Mimi Rogers en zo gaat het wel vaker in Hollywood. Ze lullen elkaar aan dat die Scientology-crap werkt. Ook al hebben die celebs er ook weinig van te vrezen, die krijgen al snel een hoge status binnen die kerk. Anders kopen ze die status wel. Degenen die voor de bijl gaan zijn degenen die zich kapot lenen om maar duurdere programma's te volgen waarbij ze dan ook nog vaak gebrainswashed worden.
 
Cruise is er in gerold door Mimi Rogers en zo gaat het wel vaker in Hollywood. Ze lullen elkaar aan dat die Scientology-crap werkt. Ook al hebben die celebs er ook weinig van te vrezen, die krijgen al snel een hoge status binnen die kerk. Anders kopen ze die status wel. Degenen die voor de bijl gaan zijn degenen die zich kapot lenen om maar duurdere programma's te volgen waarbij ze dan ook nog vaak gebrainswashed worden.

Volgens mij verdienen die celebs er ook dik aan.. John Travolta iig wel.
 
Zijn er aanhangers van deze religie hier op het forum. Is het iets om je in te verdiepen? Of is het allemaal onzin?

is allemaal onzin, dat je die vraag uberhaubt stelt, steekt wel enkele vragen over je intellect op.
maar hoe dan ook, beter verdiep je je in shreddology:thumbs:
 
is allemaal onzin, dat je die vraag uberhaubt stelt, steekt wel enkele vragen over je intellect op.
maar hoe dan ook, beter verdiep je je in shreddology:thumbs:

Lol, weet ook natuurlijk dat het onzin is. Ik had gewoon zin om een topic te maken. Altijd leuk discussies over dit soort onderwerpen.

Beter verdiep jij je in trainen met je 13k posts en je 80 kilo deadlift, Anus. :thumbs:
 
Lol, weet ook natuurlijk dat het onzin is. Ik had gewoon zin om een topic te maken. Altijd leuk discussies over dit soort onderwerpen.

Beter verdiep jij je in trainen met je 13k posts en je 80 kilo deadlift, Anus. :thumbs:

het is 85 kilo:mad:
 
Back
Naar boven