Fitness Seller

In welk lichaamsdeel injecteer jij? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

dus 0.6 is beter voor glutes.. want beetje massa heb ik wel, maar geen winklaarprikkers.
 
Quads. Mischien makkelijk om er een pol van te maken ?
 
Zou dan de 0.8 gebruiken om de olie uit de vial te halen, en de 0.6 om te injecteren in je quad.
 
Oke klinkt goed man. Zal eens kijken of ik vanavond een poll oid kan starten.
Bedankt in ieder geval
 
0.8*40 gaat perfect in de quad. Ikzelf steek de naald er net niet helemaal in. Met 0.8 gaat de olie er sneller door, ben je der snel vanaf.
 
doe al jaren altijd in me kont, is het gemakkelijkst en minst pijnlijk.
Met het injecteren van sommige produkten ,in je been dan, kan je dagen niet meer normaal lopen van de pijn .
 
Mijn eerste kuurtje en al 3x in me glutes geprikt,en geen last gehad.

Alleen aspireren is wat vervelend eerste keren ;)
 
Quads en Schouders

Glutes als iemand anders het doet
 

Ik wil geen problemen met de baas man, gtfo please met je 16-jaar.

de rest bedankt voor wat antwoorden etc. zal vanavond even poll proberen te starten.
 
M 16j 1m65 65kg 50%

wtf :eek:


ontopic: toen bij mijn eerste kuur eerst paar keer been gedaan, maar daarna in de billen. Sindsdien nooit meer anders gedaan. Met een beetje behendigheid kan je het zelf makkelijk doen en heb nooit ergens last van gehad. Met injecteren in het been had ik keer zenuwen geraakt dat is echt niet fijn.
 
quads, neem de eerste keer de kant van je schrijfhand dit is het gemakelijkst om te injecteren.
 
250 te weinig, 500 teveel, dus 300mg gekozen, en kwam mooi uit met mijn bestelling.

Houd er wel rekening mee dat er zo goed als altijd te weinig zit in de UG vials, dus hopelijk heb je niet besteld zo dat je precies uit komt want dan kom je nog ene bij te bestellen.
 
Houd er wel rekening mee dat er zo goed als altijd te weinig zit in de UG vials, dus hopelijk heb je niet besteld zo dat je precies uit komt want dan kom je nog ene bij te bestellen.

hehe, had me hier idd bijna in vergist, maar had een tip gekregen en heb er rekening mee gehouden. Thanks iig voor je reactie brah
 
als je 1x in de week zet kanm akkleijk rechter/linkerbil

been raak ik altijd van alles :(

Bedoel je zenuwen? Irritant he... Hoewel ik wel het relaxed vind om in me been te zetten.
 
Back
Naar boven