XXL Nutrition

Abercrombie & Fitch (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Lid geworden
27 aug 2011
Berichten
12
Waardering
0
Lengte
1m92
Massa
81kg
Hier de (vermoedelijk) zoveelste tread over de Abercrombie & Fitch Workout (I wouldn't know, ik ben net geregistreert)

Ik ben op zoek naar een exact schema voor deze Workout, maar kan er geen vinden omdat er (op de internationale sites die ik bezocht)
door tal van superhulken meer lacherig over werd gedaan dan dat er concrete informatie door hen werd vrijgegeven.

Zelf vind ik veel A&F modellen vaak net niet gespierd genoeg en zit er soms geen gram vet meer aan, maar hun lijfen zijn wel
altijd gedefinieerd en deze modellen hebben vaak goed zichtbare (onderste) buikspieren en obliques, wich is what I like to see.

Misschien is dit het forum er niet voor en is dit meer een thuishaven voor de echte bodybuilders, die niet onderdoen
voor Arnold Schwarzengger in zijn tachtigerjaren.
Mocht er wel ruimte zijn voor de sporter die wat minder kollosaal wil worden, dan zou ik graag van u horen of de A&F Workout
heel erg focust op de al eerder genoemde (onderste) buikspieren en obliques en hoe ik het best op zoek kan naar een volledig schema
met alle oefeningen/reps etc. van deze workout.

Muchos Gracias,

The Flying Dutchman
 
Ik heb mijn zielmaat gevonden!
Hier noemen ze het 'Beachboys' maar ik heb dezelfde doelstelling als jij en hoef ook geen
Arnold Scharzegenner te worden :)
Succes maat en hoop dat je veel geholpen zult worden!
 
Hun lijfen zijn zo gedefinieerd door photoshop.
Voor de rest vind ik zelf dat je moet weten of je A&F wil worden of Arnie.
Hou er wel rekening mee dat als je A&F modellen als voorbeeld neemt dat deze op de fotos geshopped zijn zodat alles meer in verhouding is en ze er beter uit zien. (om teleurstelling te voorkomen)

Als je dit A&F schema gaat volgen ben je dan ook van plan om voortgangs fotos bij te houden? Ben benieuwd hoe het uitpakt.
 
Ik heb mijn zielmaat gevonden!
Hier noemen ze het 'Beachboys' maar ik heb dezelfde doelstelling als jij en hoef ook geen
Arnold Scharzegenner te worden :)
Succes maat en hoop dat je veel geholpen zult worden!

Leuk om te horen en mooi dat de eerste reactie op mijn eerste post ooit meteen positief en instemmend is. :)
Good luck as well.

---------- Post toegevoegd Wed 31 Aug 2011 om 19:01 ----------

Hun lijfen zijn zo gedefinieerd door photoshop.
Voor de rest vind ik zelf dat je moet weten of je A&F wil worden of Arnie.
Hou er wel rekening mee dat als je A&F modellen als voorbeeld neemt dat deze op de fotos geshopped zijn zodat alles meer in verhouding is en ze er beter uit zien. (om teleurstelling te voorkomen)

Als je dit A&F schema gaat volgen ben je dan ook van plan om voortgangs fotos bij te houden? Ben benieuwd hoe het uitpakt.

Ik had er niet bij stil gestaan dat, dat misschien interessant zou zijn.
Goed idee wel. :)
Het is niet zo zeer dat ik A&F modellen helemaal de hemel in prijs, alleen zoek ik gewoon een
workout die heel erg op de (daar gaan we weer) onderste buikspieren en obliques focust.
Een aardige chest of gespierde armen trainen is geen kunst, maar deze twee spiergroepen zijn stukken moeilijker
en zijn bij mij dan ook nog niet zichtbaar genoeg (naar mijn mening), dus hoopte ik dat ik in dit trainingsprogramma dat misschien zou vinden.
Heb jij misschien nog andere suggesties?
Dank, overigens. :)
 
Kijk eens op exrx.net/Lists/Directory.html
Daar vind je alle spiergroepen en ook de buikspieren dus, alle verschillende spieren met de bijbehorende oefeningen staan erbij, ik wil ook graag de obliques trainen maar is wel lastig geloof ik..
 
Armen trainen geen kunst? Dat kan je pas zeggen na een paar jaar intesiev bodybuilden/powerliften.
En je buikspieren kan je aleen ietsie groter maken en een stuk sterker, om ze te zien moet je veel afvallen,dus aleen leg raises en situps gaat daar niet voor zorgen,
Ik zou even de voeding stickys doorlezen,staat veel in over juiste voeding etc.
succes
 
Hun lijfen zijn zo gedefinieerd door photoshop.
Voor de rest vind ik zelf dat je moet weten of je A&F wil worden of Arnie.
Hou er wel rekening mee dat als je A&F modellen als voorbeeld neemt dat deze op de fotos geshopped zijn zodat alles meer in verhouding is en ze er beter uit zien. (om teleurstelling te voorkomen)

Als je dit A&F schema gaat volgen ben je dan ook van plan om voortgangs fotos bij te houden? Ben benieuwd hoe het uitpakt.

Blijkbaar nooit in NY geweest. Niks Fotoshop aan die modellen daar.....daar vallen de dames wel op, de mijne ook....nog in de rij staan om een winkel in te mogen ook.....pffff

Ik snap wel dat je dat als voorbeeld ziet. Succes!
 
Werkt oefening in dit filmpje http://www.youtube.com/watch?v=fuYy7qIx3w8url niet voor de obliques? Gaat om de oefening waarbij je rond draait (5de en 6de in dit filmpje)

Vond ook dit:

STANDING DB OBLIQUE CRUNCHES
Standing upright (back straight, feet shoulder width apart, knees slightly bent) hold a weight in either hand with palms in. Next, bend sideways to one side as far as possible with tension on your obliques—avoid leaning forward or backward and stand straight. Contract your right obliques tightly in the bottom position. Return to the starting position and complete all remaining repetitions before alternating the dumbbell to the opposite side.
- Robert Belley, BS, CPT, YCS
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Link niet meer beschikbaar]

---------- Post toegevoegd Wed 31 Aug 2011 om 19:27 ----------

Blijkbaar nooit in NY geweest. Niks Fotoshop aan die modellen daar.....daar vallen de dames wel op, de mijne ook....nog in de rij staan om een winkel in te mogen ook.....pffff

Ik snap wel dat je dat als voorbeeld ziet. Succes!

Ik kom niet in de buurten van NY waar half naakte A&F modellen rondlopen:gay:
 
Als je met deze vraag afkomt bewijs je maar net dat je nog te weinig afweet van "bodybuilding". Ook al wil je niet zoals die grote professionals worden toch zal je op dezelfde manier praktisch moeten trainen. Een monster word je niet in een jaartje, maar na jaren en om te worden zoals de pro's heb je nog heel wat illegale middelen nodig.

Stel dus gewoon een goed schema op dat werkt voor jou. Heb je nog niet veel ervaring stel dan gewoon een schema op gericht op massa (6-12 reprange). Kijk hoe dit gaat en pas het aan. Na een tijd zul je merken waarop je lichaam goed reageert om spiermassa bij te komen.

En niet te vergeten, de voeding. Aangezien je zo'n fysiek wil zou je ipv een trainingschema te zoeken eigenlijk een voedingsschema moeten zoeken. Je moet zorgen dat je genoeg eet om spiermassa te kunnen kweken maar niet dat je moddervet word. Je kan ook wat cardio doen om je vetmassa onder controle te houden.
 
Ik kom niet in de buurten van NY waar half naakte A&F modellen rondlopen:gay:

ik liever ook niet maar 5th avenue en omgeving is wel een must als je daar bent. :D
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ik zie 1 iemand deze soms in me gym doen, werkt dit echt een beetje? En hoef je alleen maar met gewichten heen en weer te schommelen( beetje bewegen)?
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ik zie 1 iemand deze soms in me gym doen, werkt dit echt een beetje? En hoef je alleen maar met gewichten heen en weer te schommelen( beetje bewegen)?

Nooit gedaan, denk alleen wel dat je er op moet letten dat je niet teveel gaat schommelen door de dumbbell aan de andere kant als tegen gewicht gebruiken. Gewoon rustig aan.
Zal opzich wel meevallen omdat je eerst een set alleen links doet en daarna rechts (dus niet om en om binnen zelfde set)
 
Ik heb deze in het verleden wel gedaan. Je kan hem lekker zwaar pakken.
Zorg er voor dat je met je rechter arm je rechter kant van je voet wilt aanraken (en andersom) Dit lukt je niet maar zo spreek je de buikspoeren goed aan.

Succes met je doelen!
 
Blijkbaar nooit in NY geweest. Niks Fotoshop aan die modellen daar.....daar vallen de dames wel op, de mijne ook....nog in de rij staan om een winkel in te mogen ook.....pffff

Ik snap wel dat je dat als voorbeeld ziet. Succes!

+1 het is niet normaal

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ik zie 1 iemand deze soms in me gym doen, werkt dit echt een beetje? En hoef je alleen maar met gewichten heen en weer te schommelen( beetje bewegen)?

Werkt top voor mij
 
Iedereen individueel een bericht sturen duurt te lang met mijn matige Forumskills.
Dank allemaal voor de informatie. Ik ga die obliques oefening (met twee dumbbells) zeker integreren in mijn schema. Godallemachtig, de gozer die hem uitvoert is wel wrapped.
Verder ga ik maar op zoek naar een voedingsschema, maar ik vind dit wel moeilijk.
Ik ben nog thuiswonend en ik eet gezond overdag, maar 's avonds eet ik wat de pot schaft en dat is toch vaak vlees, pizza en andere vettigheid.
Is het om heel effectief te trainen echt een must om shakes e.d. te drinken en veel rijst (bijv.) te eten voor je aan de slag gaat?
 
Back
Naar boven