MuscleMeat

Inbrekers bellen eerst? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Falcor

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
30 jun 2009
Berichten
1.702
Waardering
129
Lengte
1m86
People...

Vandaag iets vaags meegemaakt.

Mijn buurman kwam naar me toe.

hey buurman..
Ik had een half uur geleden iets raar.

Ik werd gebeld met een geheim nummer.
Zeiden geen naam maar wel een bedrijfsnaam (iets met polis)

Eerst vroegen ze of hij de buurman was van mij en me vrouw.. (zeiden specifiek mijn voornaam en mijn vrouw der voornaam, en mijn achternaam)
Dit staat ten eerste alleen op ons naambordje en voor de rest gebruikt mijn vrouw heel vaak haar meisjesnaam..

Buurman zei ja...

Okey want ik heb ze een brief gestuurd maar ik krijg geen reactie..
Weet u of ze allebei aan het werk zijn?
Buurman: weet ik niet.
Beller: okey zou u even kunnen kijken of ze thuis zijn?
Buurman: Nee want dat zijn mijn zaken niet.
En kap het gesprek af...
------------------------------------------------------
Mijn adres op internet kan je niets vinden.
Telefoonsnummers en namen niet.
Mijn buurman had ik binnen 1 sec op google met naam, adres telefoonnummer en bedrijfsnaam.

Beetje vaag verhaal..
Een bedrijf belt toch niet mijn buren als ze geen reactie krijgen?
Als ze ons nodig hebben komen ze toch langs of sturen ze een aangetekende brief?
Ik heb verder geen vijanden of mensen die geld van me willen..

Als het inbrekers waren voor hem hadden ze toch niet zo'n lul verhaal opgehangen?

Als ze voor ons komen hebben ze moeite gedaan maar er geen rekening mee gehouden dat ik meestal thuis ben en 3 bijtgraage grote honden heb??

Wat zeggen jullie?
 
Gewoon slim. Wat ze ook wel is doen is rondrijden met een laptop, hacken in je wifi netwerk en kijken dan hoelang mensen offline zijn geweest om te kunnen zien of ze op vakantie zijn. Zo ja, bam, huis leeg.
 
Gewoon slim. Wat ze ook wel is doen is rondrijden met een laptop, hacken in je wifi netwerk en kijken dan hoelang mensen offline zijn geweest om te kunnen zien of ze op vakantie zijn. Zo ja, bam, huis leeg.
Zo zijn er nog meer dingen.
Stokjes tegen de deur.
Plakband tegen de deur en deurpost.
Huistelefoon bellen
ect ect.

Vond deze wel vaag.. Ben meer benieuwd wie ze willen hebben..

Iedereen in de buurt kent me, weet hoe ik eruit ziet en sta vooral bekend omdat ik een hond heb die ik verplicht uit moet laten met een muilkorf??
 
Duidelijk. Op het moment dat je buurman zou gaan kijken of je thuis was, zouden ze snel bij je buurman inbreken.
:trollface: neighbour?
 
Duidelijk. Op het moment dat je buurman zou gaan kijken of je thuis was, zouden ze snel bij je buurman inbreken.
:rolleyes::rolleyes:
Moeten ze een volledige schuifpui dubbel glas eruit gooien....
 
maak je geen zorgen.


Je bent buff genoeg. Ga anders de komende dagen goed naar buiten kijken met je buffe maten. haha!
 
inelkaar slaan met je 94KG op 9%
 
maak je geen zorgen.
Je bent buff genoeg. Ga anders de komende dagen goed naar buiten kijken met je buffe maten. haha!
Oh nee daar maak ik me geen zorgen over hoor.
Als ze komen hoop ik voor ze dat ik niet thuis ben en dat ze me honden niets doen.
Spullen en ramen boeien me niet..

inelkaar slaan met je 94KG op 9%
Ga eens pokemonnen, stuk zuurstofgebrek.... Krijg of nog foto's/filmpjes van je fysio te zien. Of een melding dat je geband bent voor de rest van je leven.. Voor de rest moet je opzouten uit mijn topics. :hello:
 
Oh nee daar maak ik me geen zorgen over hoor.
Als ze komen hoop ik voor ze dat ik niet thuis ben en dat ze me honden niets doen.
Spullen en ramen boeien me niet..


Ga eens pokemonnen, stuk zuurstofgebrek.... Krijg of nog foto's/filmpjes van je fysio te zien. Of een melding dat je geband bent voor de rest van je leven.. Voor de rest moet je opzouten uit mijn topics. :hello:

Heb je geen kostbare bezittingen dan?
 
Heb je geen kostbare bezittingen dan?
Nee.. Heb een goede verzekering en alle bonnen nog..
Spullen boeien me niet..
Kom liever thuis dat me spullen weg zijn..
Als dat ik thuis kom en me spullen weg zijn, en me beesten met messteken liggen..
 
Als je die hondjes hebt kan er toch niks gebeuren
 
Haha Falcor, laat je niet gek maken door sommige reacties.

Gewoon een rottweiler als huisdier nemen, komt niemand meer binnen.
 
Haha Falcor, laat je niet gek maken door sommige reacties.

Gewoon een rottweiler als huisdier nemen, komt niemand meer binnen.

Heb een diensthond in huis ;)
 
op je 24e al getrouwd?

doe je goed :D
 
Bij een collega was laatst ingebroken... bleken ze bij de buren verderop in de straat ene schroevendraaier "geleend" te hebben die gebruikt was om me ein te breken .. de brutaliteit (en nog niet teruggeven die schroevendraaier ook).
 
Ze zijn slim tegenwoordig..of je nu thuis bent of niet, als ze binnen moeten zijn, komen ze toch wel.
 
op je 24e al getrouwd?

doe je goed :D

Gelijk vastleggen als je de goede hebt:p

Vandaag wat meer dingen gebeurt.
Is waarschijnlijk geen inbreker maar iemand die mijn vrouw heel graag wil zien of spreken..
Hij heeft via facebook mijn zusje op der werk gebeld voor het telefoonnummer van mijn vrouw.
Daarna heeft hij nog een keer naar mijn vrouw der werk gebeld..

Ik ben benieuwd...
 
Back
Naar boven