Fitness Seller

RAW Bankdrukken 25 sep. 2011 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Sandows Legacy

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
8 feb 2011
Berichten
1.329
Waardering
35
Lengte
1m74
Massa
86kg
Vetpercentage
15%
Ik ben even benieuwd wie er mee zouden doen van dit forum aan bovengenoemde wedstrijd.

Van een aantal mensen weet ik het al, maar lang niet iedereen ken ik al persoonlijk.

Er is schijnbaar nog steeds geen organisator en daarmee is het dus niet zeker of dit evenement ook werkelijk zal plaatsvinden.

Ik vind dit te gek voor woorden en vraag me af hoe dit kan.
komt het door te weinig animo?
leeft het RAW powerliften nog zo weinig in NL?

Als mensen die mee zouden willen doen zich hier kenbaar willen maken, weten we i.i.g. of het aan gebrekkige animo vanuit de atleten zelf kan liggen dat het niet georganiseerd wordt.

Ik ben heel benieuwd, zou het werkelijk erg sneu vinden als dit niet zou doorgaan.

Niet alleen voor mezelf, maar veel meer voor de sport.

Laat u maar horen ijzervreters!
 
11sept. heb ik een wedstrijd bij PLH.
25 sept zou ik wel mee willen doen als dat kan (ivm bond), en waar is het?
 
11sept. heb ik een wedstrijd bij PLH.
25 sept zou ik wel mee willen doen als dat kan (ivm bond), en waar is het?

wedstrijd NPB, locatie is afhankelijk van organisator, en die is er dus nog niet :(
 
Oke mooi balen dan!(Hummer bood zich aan hoorde ik;))
 
Inmiddels is er een organisator voor deze wedstrijd gevonden :).
Wim Bevers van Sportcentrum Topfit in Geldrop (vorig jaar organiseerde hij deze wedstrijd ook al) organiseerd deze wedstrijd.
Datum zondag 25/9. Aanvang wedstrijd 11.00, wegen van 09.0-10.30.

Deze wedstrijd is dus een rawwedstrijd, benchshirts zijn niet toegestaan, alleen een riem en polsbandages.
Overigens is deze wedstrijd alleen maar bedoeld voor atleten die lid zijn van een bond die onder auspiciën van de IPF vallen.
In NL is dat de NPB, e.e.a. heeft te maken met technische regels en dopingbeleid.

Meer info: www.sportcentrumtopfit.nl

P.S...ik doe mee, maar ben helaas absoluut niet in vorm...maar dat mag de pret niet drukken ;)

Wat je vraag betreft over of RAWpowerlifting in NL leeft...ja het leeft wel (er zijn immers genoeg krachtsporters die (raw) powerliftoefeningen in hun schema hebben) maar de meesten zijn niet of nauwelijks lid van een bond.
De atleten die wel lid zijn van een bond zullen hoofdzakelijk in gear liften daar op de meeste wedstrijden gear is toegestaan en iedereen normaliter zoveel als mogelijk wil tillen binnen de regels van zijn of haar bond lijkt me.
Voor atleten die in hoofdzaak aan wedstrijden meedoen waarin in gear wordt getild is het in principe niet zo heel erg interessant wat ze raw tillen. Ze leggen zich erop toe om in gear zoveel als mogelijk voor elkaar te krijgen.
 
Laatst bewerkt:
Jep, ik ben er bij.
Voor veel powerlifters is het niet echt een bijster interessante wedstrijd natuurlijk. Velen zijn gewoon in voorbereiding op de wedstrijden die komen gaan dit seizoen. Of ze doen mee aan de WEC die ook rond die tijd gehouden wordt...
 
heel mooi dat deze gewoon doorgaat :) :)

uiteraard ben ik erbij
 
K*t....

---------- Post toegevoegd Wed 31 Aug 2011 om 13:19 ----------

:p
 
Laatst bewerkt:
sh*t i was training for weeks for this comp :( voor my een gym lift betekent jack sh*t on paper officialy is everything
 
Destrey Raymond wilt meedoen, heeft al mail gestuurd naar NPB voor lidmaatschap, maar nog niks gehoord....

---------- Post toegevoegd Wed 31 Aug 2011 om 14:05 ----------

sh*t i was training for weeks for this comp :( voor my een gym lift betekent jack sh*t on paper officialy is everything

haha, je was me net voor
 
Inmiddels is er een organisator voor deze wedstrijd gevonden :).
Wim Bevers van Sportcentrum Topfit in Geldrop (vorig jaar organiseerde hij deze wedstrijd ook al) organiseerd deze wedstrijd.
Datum zondag 25/9. Aanvang wedstrijd 11.00, wegen van 09.0-10.30.

Deze wedstrijd is dus een rawwedstrijd, benchshirts zijn niet toegestaan, alleen een riem en polsbandages.
Overigens is deze wedstrijd alleen maar bedoeld voor atleten die lid zijn van een bond die onder auspiciën van de IPF vallen.
In NL is dat de NPB, e.e.a. heeft te maken met technische regels en dopingbeleid.

Meer info: www.sportcentrumtopfit.nl

P.S...ik doe mee, maar ben helaas absoluut niet in vorm...maar dat mag de pret niet drukken ;)

Wat je vraag betreft over of RAWpowerlifting in NL leeft...ja het leeft wel (er zijn immers genoeg krachtsporters die (raw) powerliftoefeningen in hun schema hebben) maar de meesten zijn niet of nauwelijks lid van een bond.
De atleten die wel lid zijn van een bond zullen hoofdzakelijk in gear liften daar op de meeste wedstrijden gear is toegestaan en iedereen normaliter zoveel als mogelijk wil tillen binnen de regels van zijn of haar bond lijkt me.
Voor atleten die in hoofdzaak aan wedstrijden meedoen waarin in gear wordt getild is het in principe niet zo heel erg interessant wat ze raw tillen. Ze leggen zich erop toe om in gear zoveel als mogelijk voor elkaar te krijgen.

René,

even als bevestiging voor mij: Ik train met twee jongens die lid zijn van de Poolse IPF-dochter, deze zouden dus in mogen schrijven voor de wedstrijd? Want dan heb ik sowieso twee extra deelnemers in de aanbieding.
 
René,

even als bevestiging voor mij: Ik train met twee jongens die lid zijn van de Poolse IPF-dochter, deze zouden dus in mogen schrijven voor de wedstrijd? Want dan heb ik sowieso twee extra deelnemers in de aanbieding.

Als die heren ook daadwerkelijk kunnen aantonen - d.m.v. een of ander document (sportpas of whatever) dat ze lid zijn van de Poolse tegenhanger van de NPB zou het geen probleem moeten zijn.
Het is voor zover ik weet een open wedstrijd en dan mogen ook buitenlanders meedoen. Ik zou wel voor alle zekerheid een mailtje naar Wim Bevers sturen en hem vragen :),
 
Als die heren ook daadwerkelijk kunnen aantonen - d.m.v. een of ander document (sportpas of whatever) dat ze lid zijn van de Poolse tegenhanger van de NPB zou het geen probleem moeten zijn.
Het is voor zover ik weet een open wedstrijd en dan mogen ook buitenlanders meedoen. Ik zou wel voor alle zekerheid een mailtje naar Wim Bevers sturen en hem vragen :),

Done, hopen dat hij reageert.
 
Anton: houd goed in de gaten of je inschrijving gelukt is:D
anders mag je weer niet meedoen
 
Anton: houd goed in de gaten of je inschrijving gelukt is:D
anders mag je weer niet meedoen

hahaha, grmbl grmbl...
Ik had er al achteraan gemaild dit keer, maar op de site sta ik er bij, dus het zal nu wel in orde zijn xD
 
hahaha, grmbl grmbl...
Ik had er al achteraan gemaild dit keer, maar op de site sta ik er bij, dus het zal nu wel in orde zijn xD

ik sta er nog niet bij op de site, maar heb t vermoeden dat ook dit nog een lijst is van eerdere wedstrijd?

de gewichtsklassen zijn ook nog niet aangepast, vandaar mijn vermoeden.

jordi schnijder zit nu volgens mij ook een klasse hoger, en djindra badal doet dacht ik helemaal niet meer mee?
weer verwarrend dit :/

zojuist ff bebeld met sportc.topfit, tis geregeld, lijst is aangepast.
was idd die van vorige editie.
 
Laatst bewerkt:
Don, je staat er nog niet op de lijs, omdat ik nog steeds op onze grote vriend Hum wacht:(
 
ik sta er nog niet bij op de site, maar heb t vermoeden dat ook dit nog een lijst is van eerdere wedstrijd?

de gewichtsklassen zijn ook nog niet aangepast, vandaar mijn vermoeden.

jordi schnijder zit nu volgens mij ook een klasse hoger, en djindra badal doet dacht ik helemaal niet meer mee?
weer verwarrend dit :/

zojuist ff bebeld met sportc.topfit, tis geregeld, lijst is aangepast.
was idd die van vorige editie.

105 Anton de Wit
105 Robertico Bito
120 Huub Hetterschijt
120 Johan Sanders
120+ René Hamers
 
zoals hierboven staat, is de enige juiste lijst :D

ik kreeg nog die van vorig jaar te zien, met 42 deelnemers erop.
zou mooi zijn als t ook dit jaar goed bezocht wordt :)

@ Art; ik maak me geen zorgen hoor!maar wilde ff zorgen dat er geen verwarring kwam.

inschrijven kan overigens tot een week voor de wedstrijd (vertelde de organisator mij)

---------- Post toegevoegd Thu 1 Sep 2011 om 12:41 ----------

Don, je staat er nog niet op de lijs, omdat ik nog steeds op onze grote vriend Hum wacht:(

ja die is nog aan t zoeken naar een smoes om niet mee te hoeven doen, hij is helaas niet in topvorm :D ;)
 
Back
Naar boven