XXL Nutrition

In welk lichaamsdeel injecteer jij? (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Ik heb tijdens mijn eerste kuur voornamelijk in been gezet, kan je beter overzieen. ga binnenkort met korte esthers werken dus ga roteren tussen benen en kont. Kont raak je minder snel zenuwen en bloedvaten...


succes met je kuur man!!! goed dat je niet meteen al hoge dosis gaat man
 
ben er helemaal kaar mee in me poten :mad: heb al zo vaak het plafond geraakt nadat ik een zenuw had geraakt ahhhjj durf het niet eens meer in me been ! lekker in me bil voel je niks van !
 
Idd in glutes, en als je een beetje lenig bent kan je best beide handen gebruiken bij het aspireren. Ff googelen en je vind eenvoudig wat instructie films by the way
 
in my :penis:

nee hoorrrrr... Always in the ass..
 
Over alles wat ik heb gelezen lijken de meeste mensen toch glutes te prikken, dus denk dat ik ook voor de glutes ga..

En poll starten was niet echt gelukt, dus als iemand zich geroepen voelt zie ik het topic wel tegemoed komen, bedankt iig voor alle reacties.

Groetjes
 
In me glutes eerste keer was het lastig, maar nu gaat het wel ;)
 
Ben redelijk lenig en gebruik een spiegel op bips hoogte man.

nog 2 weken te gaan man, vind het best spannend ;)
 
Moet wel goed komen dan :p

Succes alvast ;)
 
Hoe voelt een injectie in de glutes? Net als verdoving bij de tandarts ?
 
Vind zelf been het chillst, buik en glutes ook gedaan. Als je glutes goed spuit voel je niks, prik je fout dan ga je dansen. Been ook af en toe, maar minder last van.

Gebruik 5 tot 6mm in tegenstelling tot 30/40mm. Spuit wel iets meer dan menig kuurtje.
 
dennis, heb jij een kuur gedaan ja? haha, damn moet toch eens meer je log gaan volgen.
 
Nee geen kuur :p

Heb diabetes, spuit denk wel 2000x per jaar een naald in mijn lichaam. Denk reageer even, gezien ik van iedereen het meest aantal keer heb gespoten schat ik. Niet hetzelfde maar toch.

Met slin :D
 
Nee geen kuur :p

Heb diabetes, spuit denk wel 2000x per jaar een naald in mijn lichaam. Denk reageer even, gezien ik van iedereen het meest aantal keer heb gespoten schat ik. Niet hetzelfde maar toch.

Met slin :D

Oke respect, vond het al zo verdacht waarom ik het dan niet wist haha, maar geen offence tegenover je diabetes man..lijkt me toch best wel vervelend.. maargoed, geen topic hijack hier :D

we gaan verder waar we waren gebleven:

Hoe voelt een injectie in de glutes? Net als verdoving bij de tandarts ?
 
Ja indd weinig schouders , ik doe altijd in me schouders heb tijdj ook in quads gedaan ging ook wel maar bil vind k k*t om zelf te doen en doe nu test e in me schouders ook. En trouwens is onzin met je precisiewerk . schouders is allermakklijkste
 
Vind zelf been het chillst, buik en glutes ook gedaan. Als je glutes goed spuit voel je niks, prik je fout dan ga je dansen. Been ook af en toe, maar minder last van.

Gebruik 5 tot 6mm in tegenstelling tot 30/40mm. Spuit wel iets meer dan menig kuurtje.
Subq met slin is sowieso een aardig verschil t.o.v. IM met steroiden qua (P)IP.
 
das preciesie werk en we zijn geen doktoren he ;-)

Onzin, ik zet juist het liefst in schouder. Gewoon precies midden van je schouder nemen. Enige 'moeilijkheid' is het aspireren met 1 hand waardoor je eventueel een beetje beweegt. Maar het gaat gelukkig nog altijd goed bij mij. Qua pijn is het in mijn geval ook het prettigst, maar dat heeft ook te maken met het aantal ml die je neemt.
 
Je ramt toch geen 5 ml in je schouder pumped?
 
Back
Naar boven