XXL Nutrition

Inbrekers bellen eerst?

Bezoekers in dit topic

Beuken die mafkees.
 
Hmmm, dit begint toch rare vormen aan te nemen ...... kent je vrouw deze persoon? Is het een ex of gewoon een oude vriend? Toch vreemd dat iemand die zo weinig van jullie kan weten zoveel moeite doet om in contact te komen .....

Grtz en houd je honden alert,

Aad ~ Doix
 
ik denk dat je buurman je wil versieren... hij heeft nu iets om je volgende keer weer over te spreken en dan volgen er steeds meer gesprekjes en komen er steeds meer onschuldig ogende hints, over hoe goed je haar zit die dag, misschien wel dat hij de kleur van je ogen mooi vind... tot op een bepaald moment, hij al zijn moed bij elkaar raapt en vraagt of je wat met hem wil drinken. op dat moment zeg jij "ja" omdat je er vanuit gaat dat de intenties volledig de tegenovergestelde zijn van de werkelijke. en dan, als die borrel avond plaats vind, vraagt hij als jullie thuis aankomen of je nog even helpt met het kratje legen wat hij heeft staan... uiteraard zeg je "ja", bier sla je nou eenmaal niet snel af en dan, dan, dan, dan... als jullie samen op die bank zitten gebeurd het...

fijne avond alvast
 
Dats geen proffisinele inbreker meer een prutser hij verraad zichzelf
 
Dats geen proffisinele inbreker meer een prutser hij verraad zichzelf

lol... der was geen inbreker man.. kom op.. :roflol:

alleen een oudere buurman die zich na jaren liefde van zijn vrouw, toch steeds meer aangetrokken voelt tot die robuuste bodybuilder van 1 deur verder
 
Gelijk vastleggen als je de goede hebt:p

Vandaag wat meer dingen gebeurt.
Is waarschijnlijk geen inbreker maar iemand die mijn vrouw heel graag wil zien of spreken..
Hij heeft via facebook mijn zusje op der werk gebeld voor het telefoonnummer van mijn vrouw.
Daarna heeft hij nog een keer naar mijn vrouw der werk gebeld..

Ik ben benieuwd...

verkapte kijk-mij-een-mooie-vrouw-hebben-post...
 
Eerst zien dan geloven.

Heb je mechelse herder?
 
Zorg wel dat je de goede in elkaar beukt. Henry Hill sloeg de verkeerde helemaal kapot, best zielig.
 
Heb je mechelse herder?
Jep.. Ph1 Ph2 en object (Als het je iets zegt)

lol... der was geen inbreker man.. kom op.. :roflol:

alleen een oudere buurman die zich na jaren liefde van zijn vrouw, toch steeds meer aangetrokken voelt tot die robuuste bodybuilder van 1 deur verder
Hahaha nee hij moet me vrouw hebben :p

nergens uit die post kan ik afleiden dat zijn vrouw mooi is...
@falcor pics?
Nope..
Laat jullie maar denken dat ze lelijk is ;)



Aparte is dat hij zichzelf verlult.. Een lul verhaal ophangen met een naam en zeggen dat hij van het UWV is.. Wij staan beide niet eens ingeschreven bij het UWV.. Ikke bellen.. Wij weten van niets. Jullie staan niet in het systeem. die meneer kennen wij niet..

Gewoon maar afwachten en hopen dat die een keer voor de deur staat..

---------- Post toegevoegd Thu 1 Sep 2011 om 18:04 ----------

Hmmm, dit begint toch rare vormen aan te nemen ...... kent je vrouw deze persoon? Is het een ex of gewoon een oude vriend? Toch vreemd dat iemand die zo weinig van jullie kan weten zoveel moeite doet om in contact te komen .....

Grtz en houd je honden alert,

Aad ~ Doix

Nee.. Tis een oudere man. Anders kon je nog zeggen een oud ex-vriendje van me vrouw ofzo, maar nee..
Geen vijanden, schulden niets..
 
Jep.. Ph1 Ph2 en object (Als het je iets zegt)


Ben je politieagent?
Hoe rol je daar zo eigenlijk in, hondenbrigade?
Het lijkt mij ook wel wat, maar je kan je toch niet gewoon aanmelden bij de politie en zeggen, ik wil een hond.. ???
 
pics van je vrouw
 
regel gewoon een date in de naam van je vrouw , spreek ergens af op de hei in het donker. Dan surprise met een dikke schep in je handen , graven !!! kijk maar of hij nog eens wat probeert als hij een flink gat heeft gegraven hij erin staat en je over hem heen zeikt.:evil2:
 
Ben je politieagent?
Hoe rol je daar zo eigenlijk in, hondenbrigade?
Het lijkt mij ook wel wat, maar je kan je toch niet gewoon aanmelden bij de politie en zeggen, ik wil een hond.. ???

In nederland kun je gewoon politie agent worden en later opleiding honden begeleider doen. (weet ik omdat ik op de middelbare stage liep bij de politie)
 
In nederland kun je gewoon politie agent worden en later opleiding honden begeleider doen. (weet ik omdat ik op de middelbare stage liep bij de politie)
4 jarige opleiding tot agent allround, 4 jaar straatervaring en daarna kan je solliciteren..
Maar ben hondengeleider geweest bij defensie.
 
Je weet zeker dat beide verhalen in verband staan met elkaar?
 
Waarom zou je bij de politie willen, heb je zo weinig ambitie?
 
4 jarige opleiding tot agent allround, 4 jaar straatervaring en daarna kan je solliciteren..
Maar ben hondengeleider geweest bij defensie.

Dat was het ja.
 
Back
Naar boven