MuscleMeat

Log Roderick (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Gezien je lengte vind ik dit toch vrij imposant :p
 
oke ik heb het op de begin pagina even goed neer gezet met datums erbij

---------- Post toegevoegd Wed 31 Aug 2011 om 12:48 ----------

Gezien je lengte vind ik dit toch vrij imposant :p

Dank je wel man! maar ik zou eens moeten vragen of me vriendin of iemand anders een foto kan maken. dan kan ik aanspannen en me rug op de foto krijgen

PS: Zijn me beentjes een beetje goed? ik vind ze leuk om te trainen dus als het nog beter moet hoor ik het graag!
 
Laatst bewerkt:
zie dit logje pas, als ik de pics vergelijk zie ik dat je toch een aardig stuk droger bent geworden (love handles zijn praktisch weg)
heb je enige ambitie om ondanks je strongman ambities verder te cutten?
 
zie dit logje pas, als ik de pics vergelijk zie ik dat je toch een aardig stuk droger bent geworden (love handles zijn praktisch weg)
heb je enige ambitie om ondanks je strongman ambities verder te cutten?

jazeker ik wil echt wel wat droger worden.

ik ga de strongman kant wel op. Maar ik vind dat dat samen kan gaan met redelijk droog(in shape) te wezen.
 
Vandaag rug en biceps getraind ging lekker!!!

Alles super strikt gedaan. Cheating aint a option!
Rug:

BOR

5x90
5x90
5x90
5x90
5x90

Pulley

5x100(max apparaat)
5x100
5x100
5x100
5x100

Lat pull down Breed en heel strikt

5x90(max apparaat)
5x90
5x90
5x90
5x90

Small Pulldown

5x100(stiekem 10kg dumbbell opgegooid )
5x100
5x100
5x100
5x100

Seated Row

5x100
5x100
5x100
5x100
5x100

Dumbbell row met cable machine

5x80 per arm 80kg 5 sets
5x80
5x80
5x80
5x80

Hyper extentions

20xBW+10KG
20xBW+10KG
20xBW+10KG
20xBW+10KG
20xBW+10KG

Biceps

Machine Curl

5x73(max apparaat)
5x73
5x73
5x73
5x73

Scott curl

5x73
5x73
5x73
5x73
5x73

en nu ben ik kapot!
 
Ja goddomme je ramde alles erdoorheen in de gym! Met een superstricte form, erg netjes!

Zal je hier ook ff volgen voor zover ik je in de gym niet tegenkom hehe.
 
Ja goddomme je ramde alles erdoorheen in de gym! Met een superstricte form, erg netjes!

Zal je hier ook ff volgen voor zover ik je in de gym niet tegenkom hehe.

aah super nice jij ook hier! jaa trainen terwijl je een speech van Arnold in je oor hebt. Dat gaat hard!
 
nice train man
 
nice train man

Dank je wel man!

Vandaag cardio gedaan, geen PR was er niet bij met me hoofd me vriendin is erg ziek. toch wel goed getraint maar niet wat ik wilde halen.
 
huge training, niceness
 
Als het voor jou werkt is het nice, je bent wat gewend. Voor een beginner is het sowieso overkill.
 
Als het voor jou werkt is het nice, je bent wat gewend. Voor een beginner is het sowieso overkill.

ik vind het heerlijk , ik ga er op vooruit. maar ik heb steeds vaker mensen die vragen in de sportschool: hoe hou je het vol.

Dat zette me aan het denken dat ik misschien wel te veel hooi op me vork neem? of zal ik dat dan wel merken als ik te ver ga?
 
Je merkt het vanzelf wel, maar als je het merkt ben je te laat. Deload zou bij deze schema's geen overbodige luxe's zijn. Om de 7 a 8 weken, weekje deloaden zou ik iig aanraden.
 
Je merkt het vanzelf wel, maar als je het merkt ben je te laat. Deload zou bij deze schema's geen overbodige luxe's zijn. Om de 7 a 8 weken, weekje deloaden zou ik iig aanraden.

Wat versta jij onder deloaden?
 
Wat versta jij onder deloaden?

Alles op de helft van je kunnen doen, no way in de buurt van fail komen. Gewoon rustig 12x50kg benchen, en dan weer naar huis gaan. Puur even te pompen, 'proces herstel wat versnellen'. Laatste ben ik niet helemaal zeker van.
 
Alles op de helft van je kunnen doen, no way in de buurt van fail komen. Gewoon rustig 12x50kg benchen, en dan weer naar huis gaan. Puur even te pompen, 'proces herstel wat versnellen'. Laatste weet ik niet helemaal zeker van.

maar wat is daar het nut van? ik bedoel je moet toch groeien? elke keer die grens op zoeken dat de bar net niet op je hoofd valt? tenminste zo dacht ik altijd. of is dat niet goed?
 
maar wat is daar het nut van? ik bedoel je moet toch groeien? elke keer die grens op zoeken dat de bar net niet op je hoofd valt? tenminste zo dacht ik altijd. of is dat niet goed?

Wanneer groei je. juist in rust.

Ooit van CNS gehoord? Het motto is leuk 'No Pain No Gain' maar deels al achterhaald. Uiteraard moet je hard trainen, maar deload en rust moet je totaal niet onderschatten. Als je hiermee te ver gaat kan je blessure's krijgen die maanden lang duren.
 
oke! ik heb nog nooit een deload gedaan. ik zal het met me trainer hier over hebben. heb hem er ook nog nooit over gehad.

ik ga niet tot me pijn grens met trainen maar ik zoek wel het gewicht op wat ik echt net net aan kan.
 
Paar keer deload gedaan, en is zeer aangenaam. Is even k*t om week wat minder te trainen, maar scheelt je veel pijntjes.

Is ook niet dat je tijdens die deload meteen achteruit gaat, de week erna ga je nog even hard. Bestaat nog een prima kans dat je er sterker en zwaarder uitkomt dan dat je erin gaat.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven