Fitness Seller

Haal het meeste uit je creatine (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Intredasting
 
Een filmpje van 5 minuten met als samenvatting: gebruik warm water :)
 
alleen de opname snelheid word door 'lauw' water beter toch? verder geen extra gains ofo??
 
alleen de opname snelheid word door 'lauw' water beter toch? verder geen extra gains ofo??

Nee. Lost alleen sneller op waardoor het beter wordt opgenomen en dat beinvloed je gains weer wel... maar goed als je maar 3 gram nodig hebt en je neemt er 5 en 2 gram wordt niet opgenomen .. .och....
 
begrijp niet goed dat er zo vaak gezegd wordt neem creatine met water.
als je goed leest in de stukjes is het voor creatine toch noodzakelijk om bij de inname ook iets van carbs in de vorm van bijv, suikers binnen te krijgen.

daarom werd mij vroeger aangeraden het in te nemen met bijv. fruitsap.
of direct na het innemen nog wat te eten.
verder wordt toch zo'n beetje alles wat lauw / warm is beter opgenomen in je systeem?
 
begrijp niet goed dat er zo vaak gezegd wordt neem creatine met water.
als je goed leest in de stukjes is het voor creatine toch noodzakelijk om bij de inname ook iets van carbs in de vorm van bijv, suikers binnen te krijgen.

daarom werd mij vroeger aangeraden het in te nemen met bijv. fruitsap.
of direct na het innemen nog wat te eten.
verder wordt toch zo'n beetje alles wat lauw / warm is beter opgenomen in je systeem?

De creatine hoeft niet opgelost te zijn in de carbs. Je kunt prima een boterham eten en de creatine in water oplossen.
 
Nee. Lost alleen sneller op waardoor het beter wordt opgenomen en dat beinvloed je gains weer wel... maar goed als je maar 3 gram nodig hebt en je neemt er 5 en 2 gram wordt niet opgenomen .. .och....

och, thanks man, had ik het toch verkeerd begrepen :D
 
Creatine met druivensuiker moet een goede combinatie zijn dacht ik ooit eens ergens te hebben gelezen??
 
Creatine met druivensuiker moet een goede combinatie zijn dacht ik ooit eens ergens te hebben gelezen??

Het probleem met druivensuiker is dat je bloedsuikers er snel van omhoog gaan wat een grote afgifte van insuline geeft. Het duurt alleen een heel stuk langer voordat de creatine in je bloedbaan zit om opgenomen te kunnen worden....
 
De creatine hoeft niet opgelost te zijn in de carbs. Je kunt prima een boterham eten en de creatine in water oplossen.

jawel, maar ik vind dat de infoverstrekking daar vaak net wat tekort schiet.
ik kan me heel goed voorstellen dat er mensen zijn die gewoon denken dat je dus die creatine in water oplost, opdrinkt en klaar.
en dus niet weten van die carbs (ervoor tijdens of na maakt dan idd niet uit)
 
jawel, maar ik vind dat de infoverstrekking daar vaak net wat tekort schiet.
ik kan me heel goed voorstellen dat er mensen zijn die gewoon denken dat je dus die creatine in water oplost, opdrinkt en klaar.
en dus niet weten van die carbs (ervoor tijdens of na maakt dan idd niet uit)

carbs eet je toch wel een keer.. gaat echt wel goedkomen (nou heel misschien als mensen hun creatine innemen na het tanden poetsen en dan 8 uur lang niets eten ...).
 
Back
Naar boven