Fitness Seller

Jouw smerigste supplement

Bezoekers in dit topic

Pure Caffeine (geen caps) - ik snap nu waarom het in NL in capsulevorm verkocht wordt!

Peptopro Neutraal - ook ff doorbijten!
 
Ik vind ze allemaal goed,ik koop geen supps voor de smaak
 
Ik had half jaartje terug raw iron whey gekocht, zo'n 5kilo aanbieding van sportfood, ik had de vanille als een geprobeerd en dat smaakte wel.
Maar de volgende keer had ik per ongeluk aardbei gekocht,ik vond het niet zo uitmaken,totdat ik mn eerste slok nam, ik kreeg het gewoon niet weg hoevaak ik het ook probeerde:P Heb alles maar aan een vriend verkocht voor 30euro:P
Volgende keer dus maar weer gewoon vanille:P
 
Casseine miccelar als ik het moet shaken, dan ben ik het meer aan het opeten dan opdrinken.
 
storm van universal en leucine (staat te verkommeren in de kast,word als misselijk als ik eraan terugdenk)
 
't smerigste suppllement ooit; denk dat UnleashV3 goed in de buurt komt :(
 
Unleash V3
Noxpump
 
Glutamine poeder , weet niet meer van welk merk
 
Napalm, heb na een halve beker bijna moeten spuugen
 
Eiwitten met drop smaak.

Als ik moet inschatten hoe behangplak smaakt, dan zoiets!
 
Welke smaak van noXplode is het beste te doen? Lang geleden en herinner het niet meer, had in ieder geval rode drap :)

NT was best lekker, weet niet hoe 2.0 is
 
Casseine miccelar als ik het moet shaken, dan ben ik het meer aan het opeten dan opdrinken.

Heeft idd ook iets weg van gemalen baksteen. Verder vond ik Nos Ether zelfs wel lekker.
 
Toch wel sommige smaken Whey, vanille of perzik samples die ik geprobeert heb waren echt niet weg te drinken..

Voor de rest nergens problemen mee.
 
Eiwitten met drop smaak.

Als ik moet inschatten hoe behangplak smaakt, dan zoiets!

dropsmaak wtf.

Ik heb eens bij de Tuinen van die creatine gehaald met een of andere smaak.. grapefruit ofzo. Je kan beter Dreft er bij gooien, dat smaakt beter
 
no xplode, kots smaakt beter! Als ik het al ruik ga ik over me nek, net waspoeder...
 
NOX Pump en Unleash.
 
Het ergste tot nu: WMS + EAA van b&f, maar echt erg is het niet. Werpt soms wel wat op, maar dat zal wel met alles zijn wat je dadelijk na trainen drinkt.
 
Amino's van M double you die in die 'reageerbuisjes' zitten
 
Eens bij de apotheek om whey geweest; van de smaak moest ik bijna overgeven (cherry banana) en de serving size was dan nog eens met 700ml water...
 
Back
Naar boven