MuscleMeat

Aankoop nieuwe pc... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Sanca Saxon

Resurrected
Super Mod
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
9 mei 2006
Berichten
85.227
Waardering
65.266
Lengte
1m78
Massa
106kg
Vetpercentage
1%
Ok guys, kan iemand aan de hand van deze specs zeggen of dit een goede pc is of niet?

4096MB DDR3/1333 Kingston HyperX CL7 KIT2,0TB Samsung HD204UI SATA/32MB/5400rpm3,5" Spire 51-in-1 zwartAM3 AMD Athlon2 X4 645 95W 3.10GHz / BOXSony Optiarc 18x/48x SATA / bulk / zwartCodegen P6232-A11 460 Watt / zwart-zilverBiostar AM3 N68S3+ V/S/L/μATX/DDR36570 AMD HIS HD 6570 Silence VGA/DVI/HDMI/DDR3 1024MBSamsung SH222AB 22x SATA / bulk / zwartOS Windows 7 HP 32Bit SP1 incl


Alvast bedankt en mn excuses voor de f**up copy/paste, hopelijk is het een beetje duidelijk
 
Ligt eraan wat je er mee wilt doen?
 
Ligt eraan wat je er mee wilt doen?

Vooral internetten, niks speciaal, beetje foto's en (kleine) filmpjes opslaan, niet direct speciale games of volle bak films downloaden ofzo
Aansluiting op de tv zou misschien wel nice zijn
 
Vooral internetten, niks speciaal, beetje foto's en (kleine) filmpjes opslaan, niet direct speciale games of volle bak films downloaden ofzo

Het zal een oke pctje zijn. maar niet super snel. vooral de harde schijf is een niet zo snelle. maar aangezien je beetje foto's enzo wilt en beetje internetten zal het daar prima voor zijn

4gig ram is prima om foto's te kijken en filmpjes vanaf je HDD
 
als je enkel maar wat wilt internetten koop je een netbook. En 4 gig met een 32-bit besturingssysteem is zinloos.
 
als je enkel maar wat wilt internetten koop je een netbook. En 4 gig met een 32-bit besturingssysteem is zinloos.

true voor 4gig ram moet je 64 bit hebben!
 
true voor 4gig ram moet je 64 bit hebben!
die 0,2 gyg die je niet gebruikt ga je zeker niet merken

---------- Post toegevoegd Fri 2 Sep 2011 om 22:19 ----------

btw waarom niet eerst vragen en dan kopen ipv omgekeerd? wat heb je ervoor betaald?
 
Ik heb nog niets gekocht, maat van me is aan't zoeken voor me, deze zou me 470€ kosten
 
die 0,2 gyg die je niet gebruikt ga je zeker niet merken

---------- Post toegevoegd Fri 2 Sep 2011 om 22:19 ----------

btw waarom niet eerst vragen en dan kopen ipv omgekeerd? wat heb je ervoor betaald?

32bit kan 3,2gig aan dus je loopt 0,8gig mis.

Voor 470 kan je denk wel iets beters krijgen. 2TB is overkill, videokaart heeft ook weinig zin bij de dingen die je wilt doen.
 
32bit kan 3,2gig aan dus je loopt 0,8gig mis.

Voor 470 kan je denk wel iets beters krijgen. 2TB is overkill, videokaart heeft ook weinig zin bij de dingen die je wilt doen.
+1 stel m gwn zelf samen

veel cheaper en beter dan wat je nu hebt
 
Of gewoon onderdelen zelf los kopen. (hint: azerty)
Het zelf in elkaar zetten is ook niet zo moeilijk.
 
Of gewoon onderdelen zelf los kopen. (hint: azerty)
Het zelf in elkaar zetten is ook niet zo moeilijk.

als je dat gaat doen gebruik handschoentjes want het met je handen aan die printplaten zitten is niet goed voor die printplaten.
 
Behuizing: Antec One Hundred
Moederbord: ASUS P8P67 LE -=Rev.3.0=-
Processor : Intel® Core™ i5-2400 4x3100 mhz
Videokaart : EVGA GeForce GTX550 Ti FPB
Voeding : Cooler Master Silent Pro M 600W
RAM : Kingston HyperX 1 GB DDR3-1333 (x3) 3GB totaal
Harddisk: Samsung HD502HJ 500GB
DVD- Brander : Samsung SH-222AB

heb je zeer goede pc voor wat jij er mee wilt doen voor 600,- euro
 
als je dat gaat doen gebruik handschoentjes want het met je handen aan die printplaten zitten is niet goed voor die printplaten.
Bullshit. Heb al een stuk of honderd printplaten in m'n handen gehad en nooit wat mee gehad. Uit uiterste voorzichtigheid kun je dit wel doen, maar vaak ben je te bang. :rolleyes:
 
Bullshit. Heb al een stuk of honderd printplaten in m'n handen gehad en nooit wat mee gehad. Uit uiterste voorzichtigheid kun je dit wel doen, maar vaak ben je te bang. :rolleyes:

ja ik loop liever het risico niet een gpu of een mobo van een honderdtje of 4 te slopen omdat ik met me lompe vette klauwen eraan loop te trekken
 
ja ik loop liever het risico niet een gpu of een mobo van een honderdtje of 4 te slopen omdat ik met me lompe vette klauwen eraan loop te trekken

lol zelf op me werk ook nooit handschoentjes of polsbandje gebruikt, grootste bullshit ooit hahaha dat je zoiets kapot maakt erdoor is een hele hele kleine kans ;)
 
lol zelf op me werk ook nooit handschoentjes of polsbandje gebruikt, grootste bullshit ooit hahaha dat je zoiets kapot maakt erdoor is een hele hele kleine kans ;)

ah oke dan weet ik dat ook weer maar laten we on topic blijven die jongen heeft een pctje nodig!
 
Behuizing: Antec One Hundred
Moederbord: ASUS P8P67 LE -=Rev.3.0=-
Processor : Intel® Core™ i5-2400 4x3100 mhz
Videokaart : EVGA GeForce GTX550 Ti FPB
Voeding : Cooler Master Silent Pro M 600W
RAM : Kingston HyperX 1 GB DDR3-1333 (x3) 3GB totaal
Harddisk: Samsung HD502HJ 500GB
DVD- Brander : Samsung SH-222AB

heb je zeer goede pc voor wat jij er mee wilt doen voor 600,- euro

Dit is gewoon zwaar overdreven om wat te internetten en een filpje te kijken.

Lees dit topic even door voor een goed basissysteem

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1471225
 
een i5 en een voeding van 600w voor "wat te internetten". komaan jongens.

Een voeding van 450w, ingebouwde videokaart en een sneller AMD dual-core is meer dan genoeg.

Persoonlijk vind ik een netbookje nog beter, kun je nog verplaatsen en verbruikt geen drol.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven