MuscleMeat

Stelling 1.65m en droomfysiek of 1.90 skinny phaggot? (1 bezoeker)

Wel?

  • 1.65m met droomfysiek

    Stemmen: 141 55,7%
  • 1.90 maar skinny phaggot

    Stemmen: 96 37,9%
  • Geen mening

    Stemmen: 16 6,3%

  • Totaal stemmers
    253

Bezoekers in dit topic

1.65m met droomfysiek, desnoods gaan we wel midgets pompen :cool:
 
Qua verhoudingen vind ik dat je met een grotere lengte een veel mooier lichaam kan opbouwen als wanneer je klein bent. Kijk bijvoorbeeld eens naar het lichaam van Zyzz en naar die van Chestbrah.

1V6vjMN1M5j9gvJU9Qx6G4uyXFM230490.jpg


1,60m

Maarja als je ze naast elkaar zet is het natuurlijk een ander verhaal.
Maar toch een mooi aesthetic fysiek.
 
peanuthead, waarom ga je telkens zo hard in de verdediging. Je bent 15 jaar, grote kans dat je nog groeit;)
Niet zozeer voor mijzelf en mijn midget-vrienden, maar gewoon om lompe, uit de lucht gegrepen statements even ongeldig te maken.
 
Anti-Ecto, dus liever kort met droomfysiek!
 
feel good topic voor de kabouters? =/

1,90 en skinnyfaggot voor life.
bij drukte kijken lange meisjes nooit omlaag.
 
En wat precies heeft dit dan te maken met ''Qua verhoudingen vind ik dat je met een grotere lengte een veel mooier lichaam kan opbouwen als wanneer je klein bent.''?
 
En wat precies heeft dit dan te maken met ''Qua verhoudingen vind ik dat je met een grotere lengte een veel mooier lichaam kan opbouwen als wanneer je klein bent.''?

Nee heeft te maken dat hij die midget snoeihard dwarft, dat wil die laten zien. hahaha

---------- Post toegevoegd Sat 3 Sep 2011 om 11:46 ----------

Anti-Ecto, dus liever kort met droomfysiek!

je bent een ecto, en ook nog eens niet lang, pooh je moet een zwaar leven hebben, umad?
 
Wat een k*tpoll.
 
Je valt op manlets?
 
Waarom zijn sommige mensen hier zo trots op hun lengte? Je kunt er immers niks aan doen hoe lang je bent, het is geen verdienste. Lang zijn heeft vele voordelen, maar met een streepje voor ben je er nog lang niet. Het beste kun je gewoon knap zijn, maar ook dat is iets waar je zelf niet voor kan kiezen.
Ik denk dat het om het even is, en dat kleine mensen gewend zijn iets meer te moeten doen dan een lang iemand en het daardoor compenseren met inzet.
 
Waarom zijn sommige mensen hier zo trots op hun lengte? Je kunt er immers niks aan doen hoe lang je bent, het is geen verdienste. Lang zijn heeft vele voordelen, maar met een streepje voor ben je er nog lang niet. Het beste kun je gewoon knap zijn, maar ook dat is iets waar je zelf niet voor kan kiezen.
Ik denk dat het om het even is, en dat kleine mensen gewend zijn iets meer te moeten doen dan een lang iemand en het daardoor compenseren met inzet.

Het is ook gewoon jaloezie t.o.v elkaar. Kwam zo ooit tijdens een LO-les ( deed opleiding lo) een kleine gast tegen maar hij was echt ongelofelijk buff. Ik had echt niet iets van wat een ''manlet'' is me dat, ik had eerder iets van potverdomme veel kans dat ik nooit zo buff ga worden ( kleine mensen hun frame zit rapper vol en oogt ook gewoon anders dan grotere gasten die trainen, kortere armen bv, dikker in rust etc..) . Die kerel kan evengoed gedacht hebben van was ik maar 10 cm groter, dan was het nog indrukwekkender.
 
Het is ook gewoon jaloezie t.o.v elkaar. Kwam zo ooit tijdens een LO-les ( deed opleiding lo) een kleine gast tegen maar hij was echt ongelofelijk buff. Ik had echt niet iets van wat een ''manlet'' is me dat, ik had eerder iets van potverdomme veel kans dat ik nooit zo buff ga worden ( kleine mensen hun frame zit rapper vol en oogt ook gewoon anders dan grotere gasten die trainen, kortere armen bv, dikker in rust etc..) . Die kerel kan evengoed gedacht hebben van was ik maar 10 cm groter, dan was het nog indrukwekkender.

Als hij groter was, was het juist minder indrukwekkend.
 
Back
Naar boven