Fitness Seller

enquete maken in word (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

wwe

Colossal Veteran
10 jaar lid
Lid geworden
30 okt 2006
Berichten
13.936
Waardering
1.154
Lengte
1m71
Massa
83kg
Vetpercentage
15%
Ik moet een enquete maken in word maar ik weet niet hoe ik die blokjes achter de antwoorden maak, iemand die dat weet?

En ik wil straks via hyves ofzo mailtjes sturen naar mensen die mijn enquete kunnen invullen. Welke site is hiervoor geschikt?

Thnx, karma!
 
Blokjes achter antwoorden?

Gewoon met een tabel als je dat bedoeld?

Invoegen -> Tabel
 
  • Like
Waarderingen: wwe
Weer dit probleem. Vorige keer had ik het via een online enquete gedaan maar deze keer moet ik de enquete uitprinten, dus maken in word. Maar hoe krijg ik bij multiple choice antwoorden een hokje of bolletje voor de antwoorden die ze in kunnen kleuren?
 
Weer dit probleem. Vorige keer had ik het via een online enquete gedaan maar deze keer moet ik de enquete uitprinten, dus maken in word. Maar hoe krijg ik bij multiple choice antwoorden een hokje of bolletje voor de antwoorden die ze in kunnen kleuren?

Je zet eerst een standaard opsommingsteken neer. Dus:

-

Dan selecteer je hem en doe je rechter muisknop.
En dan opsommingstekens, zie hier het lege witte bolletje.

ps: Wist het ook niet, heb het net even in paar seconden uitgezocht voor je;)
 
  • Like
Waarderingen: wwe
Je zet eerst een standaard opsommingsteken neer. Dus:

-

Dan selecteer je hem en doe je rechter muisknop.
En dan opsommingstekens, zie hier het lege witte bolletje.

ps: Wist het ook niet, heb het net even in paar seconden uitgezocht voor je;)

Dat begint al ergens op te lijken:)
Maar 2 'antwoorden' op 1 regel gaat nu niet omdat er mar 1 bolletje per regel kan

---------- Post toegevoegd Thu 1 Sep 2011 om 09:25 ----------

Op internet lees ik over een werkbalk die er zou moeten zijn maar die zie ik helemaal niet. Ik gebruik trouwens word 2010.

---------- Post toegevoegd Thu 1 Sep 2011 om 09:29 ----------

Edit 2: Als iemand een ander programma weet om een mooie enquete te maken die ik uit kan printen dan hoor ik het graag:)
 
http://www.enquetemaken.be/ is de enige makkelijke die ik ken.

en anders idd zelf maken in word (google op word voorbeeld enquet)


Oja, en werkt shift+enter niet voor dubbele bolletjes op de regels?
 
hollandse opleidingen :roflol:
 
Zet gewoon Webdings ofzo aan en probeer alle toetsen, vind je vanzelf een leeg blokje :P
 
Via de toolbar insert en dan symbol, dan kan je een shitload aan tekens kiezen, tussen lettertype Webdings vind je de meeste hokjes.
 
Locatie: Vlaanderen

Ja man, als er iets is waar de belgen om bekent staan is het wel hun intelligentie.

Ja, daarom dat veel hollanders in Belgie komen studeren, en dan dat ze zeggen dat het in Belgie moeilijker is :roflol:
 
moet hier nou echt een topic op ddb voor aangemaakt worden? Niemand in de buurt weet dit? Beetje :fa:?

succes verder ermee!
 
Neen, jullie zijn daar bekenT om :roflol: :roflol:

Nee, toch de Belgen man. Kan er ook niets aan doen. En dat de opleidingen in België moeilijker zijn is echt bullshit. Echt weer zo'n verhaal die gebaseerd is op 1 persoon. :rolleyes:

Sowieso snap ik niet wat je nu ineens bijdehand gaat doen om mijn spelling. We zitten op een forum. Jij weet toch ook dat elke zin hoort te starten met een hoofdletter en eindigen met een punt? Zie ik je ook niet doen dus, roflol?? :rolleyes:
 
Back
Naar boven