Fitness Seller

Haai doodt Australische surfer (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Realist

Massive Warrior
15 jaar lid
Lid geworden
19 jun 2005
Berichten
19.489
Waardering
849
Lengte
1m85
Massa
95kg
Vetpercentage
15%
SYDNEY - Een haai heeft zondag een Australische surfer aangevallen en het onderste deel van diens lichaam afgerukt. De man overleed ter plekke, deelde een politiewoordvoerder mee.

GrotewittehaaiGansb_889551d.jpg


De man, tussen 20 en 25 jaar, was zondag rond 13.00 uur (lokale tijd) met vier of vijf vrienden voor de Australische westkust aan het surfen, toen de haai hem aanviel. De man is de vierde persoon in Australië die sinds december 2008 een aanval van een haai niet heeft overleefd. In februari kwam een duiker in de zee ten zuiden van Australië om.

Telegraaf.nl
 
damn, lijkt me echt een zieke dood.
 
Denk dat je er weinig van voelt door de shock, maar damn...zo wil je niet sterven.
 
Denk dat je er weinig van voelt door de shock, maar damn...zo wil je niet sterven.

Ik heb altijd zoiets van dan moet maar niet zo ver de zee in gaan, maarja dat ben ik.. :o
 
Must be freaky
 
Ik heb altijd zoiets van dan moet maar niet zo ver de zee in gaan, maarja dat ben ik.. :o

In een zee waar haaien zwemmen zou ik niet gaan surfen (als ik kon surfen) in ieder geval. Maar het blijft een tragische dood natuurlijk.

In Z-Afrika zwemmen ze in de zee met een afbakening maar zo nu en dan komt een haai door afbakening heen en pakt een zwemmer. Dan blijf ik toch liever op het droge.
 
Ik schijt hem al als ik in turkije zwem en er staat zo'n haaienplaatje op een paraceling boot.
 
In een zee waar haaien zwemmen zou ik niet gaan surfen (als ik kon surfen) in ieder geval. Maar het blijft een tragische dood natuurlijk.

In Z-Afrika zwemmen ze in de zee met een afbakening maar zo nu en dan komt een haai door afbakening heen en pakt een zwemmer. Dan blijf ik toch liever op het droge.

Hoeveel mensen worden er nu gepakt door haaien?
Kans is groter dat je een auto ongeluk krijgt, ga je nu ook niet meer auto rijden?
 
Toch is een auto-ongeluk minder eng als dat je een prooi bent van een haai midden in de zee en dat je geen kant op kan.
 
lekker voor hem wie niet horen wil moet maar voelen
 
Hoeveel mensen worden er nu gepakt door haaien?
Kans is groter dat je een auto ongeluk krijgt, ga je nu ook niet meer auto rijden?

Ik heb geen rijbewijs, dat valt dus af. Het gaat er niet om hoeveel mensen er worden gepakt, het gaat er om of je die haaien gaat opzoeken door in hun buurt te zwemmen of in dit geval te surfen. Dat er weinig mensen gepakt worden door haaien is ook omdat de meeste mensen er uit de buurt van blijven.

Haaien zijn geen menseneters maar als surfer wordt je niet direct gezien als mens door een haai. Dat ziet er meer uit als een grote en smakelijke vis.
 
Geen rijbewijs:roflol:




o.. srry
 
Van onder zie je als surfer er uit als een pelsrob. Je kan dan dus beter zonder surfplank het water in dan met.
 
wat een nieuws......
 
the ****. je zult nog wel een paar seconde bij bewustzijn lijkt me?
zie je een haai ervandoor gaan met je benen en zo. wtf
 
Damn, je bevat denk ik niet wat er gebeurt voor je dood bent.. Sick.
 
Eric, ik dacht nog wel dat je zo'n rationeel persoon was :p
Opzoeken vind ik zeer overdreven, je zoekt de dood altijd op zodra je uit je bed komt.

Zo nu en dan heeft iemand een keer ongeluk, geen reden om niet te zwemmen.
 
Eric, ik dacht nog wel dat je zo'n rationeel persoon was :p
Opzoeken vind ik zeer overdreven, je zoekt de dood altijd op zodra je uit je bed komt.

Zo nu en dan heeft iemand een keer ongeluk, geen reden om niet te zwemmen.

Er is een wereld van verschil tussen zwemmen in een gebied waar haaien zich met zekerheid ophouden dan zwemmen in een gebied waar amper tot nooit haaien te vinden zijn.

De kans dat je gepakt wordt door een haai is zo goed als nihil maar het gaan opzoeken is niet bijster slim.
 
Shiit, heb het nooit zo gehad met de oceaan, maar als er dan ook nog haaien zwemmen ga ik wel lekker in het zonnetje liggen. :P
 
Er is een wereld van verschil tussen zwemmen in een gebied waar haaien zich met zekerheid ophouden dan zwemmen in een gebied waar amper tot nooit haaien te vinden zijn.

De kans dat je gepakt wordt door een haai is zo goed als nihil maar het gaan opzoeken is niet bijster slim.

De reden dat er nog maar zo weinig mensen per jaar gepakt worden is omdat mensen indd heel goed oppassen, rond de Australische kust stikt het nou eenmaal van de haaien.

---------- Post toegevoegd Sun 4 Sep 2011 om 15:03 ----------

Shiit, heb het nooit zo gehad met de oceaan, maar als er dan ook nog haaien zwemmen ga ik wel lekker in het zonnetje liggen. :P

Je hebt toch afkoeling nodig ;)
 
Back
Naar boven